Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
çok şey istiyon sende :p

eskiden kanunini sitesinde yedek parça fiyatlarına bakıyorduk ama artık bakılmıyor. ya da ben bulamadım. caracal ın kampanası daha büyük dolayısıyla sadece jantı almak işi çözmez kampana ve dişli kısmınıda almak gerekebilir. ben arka jantı kampana ve stoperi ile birlikte almıştım. koltuğun fiyatı en son bakabildiğimde 47 lira+kdv ve kargo olarak gözüküyordu sanırım.



dostum al bir motosiklet botu rahat et. mesela motobot 130 lira ya d ajinliunun vites pedaliından alıcaksın aşınan sadece tabanların olacak.

musluğu kapatmana gerek yok. karbüratörün içinde zaten benzin şamandırası var sorun olmaz yani. bende ilk başlarda kapatıyodum ama sonra unutup madara oluyoduk :p
sağlıcakla.

o zaman 270 verip mondial janta devam burda avcılarda bi bayii de gördüm 1 milyar istio jantlar + lastik şaşırmış kamil :) heralde koltukta 75 falan gelio ortalama peki bizim motorlara oturtabilecekmiyiz
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
o zaman 270 verip mondial janta devam burda avcılarda bi bayii de gördüm 1 milyar istio jantlar + lastik şaşırmış kamil :) heralde koltukta 75 falan gelio ortalama peki bizim motorlara oturtabilecekmiyiz

bi caracal lı ile ahbap olabilsem deneyeceğim. janta 1000 lira hangi yüzle istiyor eleman? :cherry: bencede en mantıklısı orijinal jant. alın kurtulun.

sağlıcakla.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
bi caracal lı ile ahbap olabilsem deneyeceğim. janta 1000 lira hangi yüzle istiyor eleman? :cherry: bencede en mantıklısı orijinal jant. alın kurtulun.

sağlıcakla.

valla bilmiom istio işte gerci askere gidicem kasım da daha fazla bişey yapmıyım zaten 15 ay yatıcak motor gelince komple bi elden geciririm
 
Katılım
23 Eyl 2007
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar ben yeni üye oldum foruma,
ben önümüzdeki günlerde a2 ehliyet için kursa başvuracağım.motor olarakta malum mct yi seçtim kendime.burada çok güzel mct yi tanıtmışsınız üyeler olarak sağolun bilgilendim bu motor hakkında.
ben bu motoru aralık gibi alacağım sanırım.fakat sorularımı yazayım size sizde dilinz döndüğünce,tecribeniz dahilinde cevaplarsanız mutlu olurum,

1-motor her gün sabah-akşam okula gidip gelmek ve yaz tatili gibi tatillerdede 300-400 km gideceğim.bu motor bunu kaldırır mı?
2-periyodik bakımları dışında sürekli servislere yollanmak zorunda kalırmıyım?
3-malum öğrenci olduğum için sınava falan mct ile gideceğim,beni yolda bırakıp sınavları dersleri kaçırmama neden olurmu?(tabi kul yapısı genel larak soruyorum.)
4-motoru aldıktan sonra hiç kullanmadan bujileri sağlamları ile;debriyaj tellini kalitelisi ile değiştirsen bir sorun olur mu?
5-motoru aldıktan hemen sonra sorunla karşılaşmamam için herhangi bir servis,bakım,vs birşeye ihtiyaç duyulurmu?
6-110 kiloyum.ve 179 boyundayım.motora uyarmıyım?
7-izmirde işini ciddiye alan servis kelimesini dolduran bir servis varmı?
8-bu motor beni ona iyi baktıktan sonra kaç yıl üstünde taşır?

biraz uzun ve robotumsu oldu sorular ama cevabınızı bekliyorum lütfen.artık size katılıp piknik yapmak istiyorum sizinle:)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
1- zorlamazsan gider.
2- ilk zamanlar bazı ayarlamalar için gitmen gerekebilir
3-bakımlarını aksatmazsan kontrollerini eksiksiz yaparsan kötü sürpriz yapmaz
4-ben hala orijinal tellerini kullanıyorum. Sadece bir kere debriyaj telim koptu orijinali ile değiştridim. yağlamayı ihmal etmemek lazım.
5-BKZ. 2. madde :p
6-bu göreceli bir kavram bin üstüne dene.
7-izmirli kim kladı macit sahibi tam bilmiyorum ona sormalı.
8-sen ona ne kadar binmek istiyorsan.


aramıza hoş geldin. şimdiden hayırlı olsun.

sağlıcakla.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
metemen geri mi döndü? forum tekrar canlaıyor:)

2 gün önce marcos'la giderken eskişehir yolunda gaza geldim. düz yoldu, benimkinin basabildiği kadar bastım ibre 110du. inice marcos "olm napıyon beni geçtiğinde - ki öyle yavaş yavaş değil, basıp geçtim:) - bende 120yleydim" dedi. şok oldum. artık shadowun göstergeye mi inanmalı benimkine mi bilmiyorum ama arbetusun ibre takılma sorunu benimkinde de varmış galiba.

ertesi gün (pazar) sabahı marcos bana inanılmaz kötü bir haber verdi, sürücü kursundaki kurtuluş hocamız bir hafta önce feci bir kazada hayatını kaybetmiş:(

gerçekten çok etkilendim, artık satılık bir motorum var. motorumu dört mevsim kullanabileceğim bir yere taşınana kadar ve f650gs alana kadar bu tutkumu ertelemeye niyetliyim.

arkadaşlar gözünüzü seveyim, sürat yapmayın, evdekileri-geride kalacakları düşünün. rahmetli kurtuluş hocam bize bu yolda kaybettiği arkadaşlarını, ne kadar dikkatli olunması gerektiğini anlatırken aklımıza bir sonrakinin o olacağı hiç gelmemişti...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
shadow yalan söylemez :p

dostum habere inan bende senin kadar üzüldüm. ama şu bir gerçektirki SS ler çok tehlikeli.

motorumda yağlama sorunu olduğunu hissediyorum. yaz için daha kalın bir yağ koymuştum artık kalın gelmeye başladı 10w-40 a geri dönücem bu hafta. çünkü sübapların çekiçleme sesini duymaya başladım ki daha çok da olmamıştı ayarlatalı.

sağlıcakla.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bugün motorun yağ dökülmüş yolda nasıl kaydığını yaşayarak öğrenmiş bulunuyorum. Neyse ki düşük hızda gittiğimden sorun olmadı ama o hızda bile (20km) baya bi hissettim.

snoop dogg;

Ben de iş ve okul arasında sürekli kullanıyorum gerçi alalı fazla olmadı ama ben de seninle aynı amaçla aldım çok yol yapıcaz çok. Dokuz Eylüldeysen karşılaşırız belki.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Bugün motorun yağ dökülmüş yolda nasıl kaydığını yaşayarak öğrenmiş bulunuyorum. Neyse ki düşük hızda gittiğimden sorun olmadı ama o hızda bile (20km) baya bi hissettim.

snoop dogg;

Ben de iş ve okul arasında sürekli kullanıyorum gerçi alalı fazla olmadı ama ben de seninle aynı amaçla aldım çok yol yapıcaz çok. Dokuz Eylüldeysen karşılaşırız belki.

dostum yolda giderken yolu iyi analiz etmek lazım. geçmiş olsun.
 
Katılım
23 Eyl 2007
Mesajlar
2
çok sağolun arkadaşlar,inanın şu an size imreniyorum.bende arbetus gibi çeşitli modifikasyonlar yapmayı planlıyorum daha şimdiden:).

antistatik;egedeyim.ama olsun alınca gezilerde buluşuruz:)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
45
arkadaşlar herkese mrb. bugun bende bir mct250 sahıbı oldum cok mutluyum uzun zamandr bu motorun hayalını kuruyordum nıhayet bugun aldım sızlerlede paylaşmak istedım :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar herkese mrb. bugun bende bir mct250 sahıbı oldum cok mutluyum uzun zamandr bu motorun hayalını kuruyordum nıhayet bugun aldım sızlerlede paylaşmak istedım :)

arkadaşım hayırlı olsun yeni motorun güle güle kullanman dileğiyle...

çok sağolun arkadaşlar,inanın şu an size imreniyorum.bende arbetus gibi çeşitli modifikasyonlar yapmayı planlıyorum daha şimdiden.

antistatik;egedeyim.ama olsun alınca gezilerde buluşuruz

eywah rakip geliyo....:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Kardes Hayırlı Ugurlu olsun motorunu gule gule kullanman dileğiylee Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
tatung un motorunda da uzaktanda olsa emeğim geçti. gözünüz arkada kalmaz. tatung kardeşim ihtiyaçtan satıyor. 3000 km de oring zinciri ve 32 dişlisi var hatta takamadığı sis lambaları var. eğer istanbuldan birisi alırsa ben takıcam sisleri. tatung a sözüm vardı. eğer benim ona söylediğim zamana kadar alan olmazsa ben ona teklif ettiğim fiyata alıcam.

sağlıcakla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Yapma be Yarkın, ne oldu da vazgeçtin ki MCT'den? Neyse şimdiden hayırlısı olsun diyorum ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst