Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
geçen bu forma biri yazmıştı toplam 110 ytl ye patlıo plaka diye öyleyse 140 lira cepte demektir.avrupa yakasındayım ramide oturuorum.kredi kartına tasit yaptıracağım zaten kalanı peşin fiyatına taksit olayı;) memnun musun motorlarınızdan ben sürekli iki kişi gezeceğim kaç km hızla gidebiliosunuz otobanda fln ?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arbetus motoru plakasız alsam plakayı kendim çıkartsam kaça patlar bi bilgin war mı daha ucuz olursa kendim çıkarayım.bu arada bayii ismi wermişsin ama bana çok uzak avrupa yakasında bi yer war mı bildiğin indirim yapacak 1000 lira peşin kalanı taksit yapcam:cat:

çok uzak dediğin kaç kmki ben gebzede oturuyorum motoru kadıköyden aldım.

arbetus motoru plakasız alsam plakayı kendim çıkartsam kaça patlar bi bilgin war mı daha ucuz olursa kendim çıkarayım.bu arada bayii ismi wermişsin ama bana çok uzak avrupa yakasında bi yer war mı bildiğin indirim yapacak 1000 lira peşin kalanı taksit yapcam:cat:

çok uzak dediğin kaç kmki ben gebzede oturuyorum motoru kadıköyden aldım.100 110 gidiyor çok zorlamadan
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
demek istediğim buradaki bayiler warken değer mi oraya gelmeye?plakayı kendim çıkarsam kaça patlar demiştim sana kardeş?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
demek istediğim buradaki bayiler warken değer mi oraya gelmeye?plakayı kendim çıkarsam kaça patlar demiştim sana kardeş?

oralarda siyah yoksa bakıcaksın başka bayilere elbet madem siyah arıyosun. ben sadece yardıme tmeye çalışıyorum sana. benim şirketim beyoğlunda ve ben gebzede oturuyorum bu motorla zaman zaman işe gidip geliyorum gidiş geliş 135 km civarı. neden çekindiğini tam anlamadım. ehliyetin mi yok? ehliyetli birini bulmak kolay yada rica edersin motoru kamyonetle evine getirirler. ya da plakayı alana kadar motorun bayide bekler plakanı taktıktan sonra kaskını takıp evinin yolunu tutarsın. ben motoru ilk eve getirdiğimde kadıköy gebze arasında 50 km yol yaptım hemde plakasız ve ehliyetsiz(sertifikam vardı) plakayı ben muameleciye yaptırdım 200 liraya motor geçen sene bu aylarda bana 3600 liraya malolmuştu. şimdi ne olur bilmem. diğer topiclerde örneğin zealsunda istanbulda bulamayıp adanadan kargo ile getirten arkadaşlar da vardı bide bunu düşün. evime 9 km mesafede mondial bayisi vardı ordanda alabilirdim ama adamın tavrını beğenmedim ve kadıköyden bayi listesinden akşam 8 de açık olan bosch bayisi bir mondial bayisinden aldım motoru. tercih senin. birde esenlerde otogarın oralarda mondial bayisi vr ismi sancar mıydı tam hatırlamıyorum bayi hakkında kesin bir bilgim de yok ayrıca.

sağlıcakla.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
yardımın için çok saol kardeş bi yamaha galaxy moped war bende sıfır gibi motor 3000 de çiziksiz onu satıorum alacaklardı dün akşam hesapta ama yattı galiba acil müşteri bulmam lazım ou satarsam bu hafta alacağım mct. bu konuda yardımcı olabilir misin? müşteri konusunda:silent:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
sitede satılık ilan bölümüne yazarsan bizden daha fazla yardım edicek insanlar bulabilirsin bu konuda...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
noldu arbetus takmadın mı kartalı hala

taktım taktım fotoladım da henüz pc ye yüklemedim. ama çok güzel oldu bence. Ama keşke kalın teker olsa tam oturacakmış. düşünmedimde deil yani. durun ben bunu bir raştırayım maliyeti neymiş. birde beni deli eden bir ses var mootrda km saatinin içinden geliyor. müdahale edemedim bir türlü. 8000 dd den sonra çızırdamaya başlıyor. ama nuna rağmen herşey çok güzel.

sağlıcakla.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Biraz önce ilk deneme sürüşümü yaptım. Hareketlerim biraz yavaş tabi zamanla serileşir. Benim için sorun değil de arabalar sabırsızlanıp kornaya basıyorlar. Gerçi ben takmıyorum beklesinler bişey olmaz. Deniz kenarında rüzgar iyi vuruyor dikkat etmek lazım. Bu arada motor baya bir dikkat çekiyor. Herkes dönüp dönüp bakıyor, güzel bir his tabi.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
motorumu satıyordum vazgeçtim. 19000 km oldu. dün fark ettim ön lastiğin yanaklarında çatlamalar başlamış... olmazsa kışın yine bu lastikler üzerinde dursun baharda da yenisi ile değiştiririm. arkaya bi topcase istiyorum ama tipini beğenmem lazım :) birde şu egsozu değiştirmek istiyorum.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
taktım taktım fotoladım da henüz pc ye yüklemedim. ama çok güzel oldu bence. Ama keşke kalın teker olsa tam oturacakmış. düşünmedimde deil yani. durun ben bunu bir raştırayım maliyeti neymiş. birde beni deli eden bir ses var mootrda km saatinin içinden geliyor. müdahale edemedim bir türlü. 8000 dd den sonra çızırdamaya başlıyor. ama nuna rağmen herşey çok güzel.

sağlıcakla.

yükle pc yede görelim merak ettirme bizi o ses benim göstergelerdende gelio acıp sökmen falan lazım uzun hikaye ben kabullendim artık .... dediğin gibi hersey cok güzel :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
yükle pc yede görelim merak ettirme bizi o ses benim göstergelerdende gelio acıp sökmen falan lazım uzun hikaye ben kabullendim artık .... dediğin gibi hersey cok güzel :)

göstergeyi sökmek çok kolay sende bide cam yoktu sanırım ben bide camı söktüm. düşün nekadar boğuştuğumu. şu an motorumda zincir dışında ses yok. güzel oldu ama bunlarla uğraşırken yıkayamadım motoru. güzel bir egzos projem var ama henüz hayata geçiremedim. malzemeler evde duruyor. :p

sağlıcakla.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Ben Geldİm Bayadİr Gİrmİyordum Arkadaslar Gecen Gun Zinciri Degistirdim 19 A Otm Den Siparis Verdim Bir Bakla Kucuk Cikti Neyse Ekledik Oldu Yavru Arkarulmanlarida Degistirdim Alette Ses Kalmadi Motor Sesi Haric Tabi :) Ya Bu Teker Yanaklari Catlama Sorunu Bendede Oldu Nedir Bu Duronun Hali Anlamadim 12000 Devirdim Ama Satacagim Motorumu Bi Su Borcunu Halledeyim Siyah Mct Satacagim Bilgilerinize
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
kaya dostum lastikler zamanla özelliğini yitiriyor sorunun durodan kaynaklandığını sanmıyorum. Çünkü Honda nında bazı modellerinde duro lastik kullanılıyor. bence problem lastik hamurunun özelliğinin hava şartlarından dolayı bozulmasından kaynaklanıyor.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
benim de zinciri değiştirmem gerekli. sıkıyorum yine gevşiyor. ama sorun arka kampanadanmıymış neymiş :) bide yeni zincir aldık mı olay halledilecek. egsoz yaptıran veya orjinal alıp takan varmı?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
sorun kampana değildri büyük ihtimalle zincirin ömrü bitmiştir al teiz oringli zincir bakbakalım sorun kalıyormu? egzos yapcam ben ama düşünüyorum bişeyler az bekleyin hele :p
sağlıcakla
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yok hoca zinciri değiştirsemde aynısı olacak çünkü kampanada boşlukvar... ama el atmışken ziniciride değiştiricem şu bahsettiğin marka zincir ne kadar?
bende şu egsozu sanırım yaptırıcam :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
sevgili ARBETUS, ölmeden senin şu motorunu bi göreyim artık.. ne hale getirdin canlı canlı bi göreyim, ne zaman müsayit oluyorsun, geleyim gebzeye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst