bu makina
BMW r1200 lt idi sanırım grenaj hoş ama extra yükü kaldıramayabiilr bizim macitler birde bu makine boxer soğumasında bir sorun olmaz ama bizim makinanın hava akışını engellerse sıkıntı yaratır. bence.
bu forum ne olmuş yahu ben görmeyeli
neyse bugün kısmetse motorumla yozgattan ankaraya dönüyorum, var mı eşlik etmek isteyen?
yardım, marş motorum her marş basışımda korna gibi ötüyor, gidon iyice bollaştı ama gevşemedi yani sıkılmıyor, zaten yarın servise götürcem ama bilen varsa servise fazladan para kaptırmayalım...
far kısmı grenaj fiber malzemeden yapıldığı için fazla bir ağırlığı yok ayrıca hava akışını engellemiyor soğutmada herhangi bir sıkıntı yaşanmıyor gece görüş süper önünüz gündüz gibi aydınlanıyor.(çantalar konunun dışında)
ayrıca mct'nin hızından memnun kalmayanlar motor üzerinde birkaç oynama yapılarak 180'i görmesi mümkün aklınızda bulunsun yalnız motor chopper'lıktan biraz çıkıyor.

Motorumu dün teslim aldım. Daha önce hiç kullanmadığım için bayinin yanındaki bir okulun bahçesinde yarım saat kadar turladıktan sonra motoru eve kadar götürebildim. Çok kolay öğreniliyor.
Alırken jantları çelik jantla değiştirmiştim. Fiyatı galiba 270 ytl idi. Tel jantları 100 er ytl den geri aldılar böylece 70 liraya çelik jantlarım oldu. Koruma demirinden ücret almadılar.
Resmi:
![]()
selam dostum ses marş rublesinden gelebilir benim usta öyle demişti ama bende çok nadir yaptığı için yakalayamadıksesi ustanın yanında. gidonun neresi gevşedi tam olarak frene bastığında mı gevşeklik var?
ben bursada mctyi 400 cc ye çıkaran ya da krank mili ile oynayıp piston sıralarını değiştireni duydum. peki senin yöntemin nedir? ama bence gerek yok 180 çıkmak kadar durabilmek de önemli. bu iş için mct yi bozmaya gerek yok biraz para biriktirip gv650 alabiliriz son hız 230 km
bu forum ne olmuş yahu ben görmeyeli
neyse bugün kısmetse motorumla yozgattan ankaraya dönüyorum, var mı eşlik etmek isteyen?
yardım, marş motorum her marş basışımda korna gibi ötüyor, gidon iyice bollaştı ama gevşemedi yani sıkılmıyor, zaten yarın servise götürcem ama bilen varsa servise fazladan para kaptırmayalım...
arkadaşlar bu hafta sonu bi mct almayı düşünüyorum 1000 ytl peşinat werip kalanı peşin fiyatına taksitle almak istiyorum bana tavsiye edebileceğiniz bi bayi war mı indirim yapabilecek?avcılardaki bayilere sordum siyah yokmuş getirte bilirmisinz dedim getirtemeyiz fabrikada da yok dediler acaba üretimi durdu mu mct nin:cyclopsan cvp larınızı bekliorum:cat: