Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Allahımm Bu Motorcu kardeslerıme abılerıme Nasıp kısmet ettırıpte aldırdıgın gibi
Bana Da 250Mct Almayıı Nasip Kısmet eyleeeeeeee yaraabiiiiiiiiiiiii
(AMİN AMİN AMİN) :cherry:

:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
11


MCT'ye böyle bir ön nasıl gider
peki bunun aynısını mct'ye göre yapan biri var desem...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918


MCT'ye böyle bir ön nasıl gider
peki bunun aynısını mct'ye göre yapan biri var desem...


bu makina
BMW r1200 lt idi sanırım grenaj hoş ama extra yükü kaldıramayabiilr bizim macitler birde bu makine boxer soğumasında bir sorun olmaz ama bizim makinanın hava akışını engellerse sıkıntı yaratır. bence.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Arbetus Kardesımın dedıklerıne katılıyorum ve Motor bu eklerı yaparsak bırasdaha agırlasır gıbıme gelıorr sadece gösterıs içinn yapılır ama motorun gucunu azaltır dıyorum
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
aga zaten rüzgarda bi ton ses gelio sagdan soldan bide bunlardan takıpta daha fazla sesi kaldıramam :)
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
bu forum ne olmuş yahu ben görmeyeli:)
neyse bugün kısmetse motorumla yozgattan ankaraya dönüyorum, var mı eşlik etmek isteyen?:)
yardım, marş motorum her marş basışımda korna gibi ötüyor, gidon iyice bollaştı ama gevşemedi yani sıkılmıyor, zaten yarın servise götürcem ama bilen varsa servise fazladan para kaptırmayalım...
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
11
bu makina
BMW r1200 lt idi sanırım grenaj hoş ama extra yükü kaldıramayabiilr bizim macitler birde bu makine boxer soğumasında bir sorun olmaz ama bizim makinanın hava akışını engellerse sıkıntı yaratır. bence.

far kısmı grenaj fiber malzemeden yapıldığı için fazla bir ağırlığı yok ayrıca hava akışını engellemiyor soğutmada herhangi bir sıkıntı yaşanmıyor gece görüş süper önünüz gündüz gibi aydınlanıyor.(çantalar konunun dışında)
ayrıca mct'nin hızından memnun kalmayanlar motor üzerinde birkaç oynama yapılarak 180'i görmesi mümkün aklınızda bulunsun yalnız motor chopper'lıktan biraz çıkıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bu forum ne olmuş yahu ben görmeyeli:)
neyse bugün kısmetse motorumla yozgattan ankaraya dönüyorum, var mı eşlik etmek isteyen?:)
yardım, marş motorum her marş basışımda korna gibi ötüyor, gidon iyice bollaştı ama gevşemedi yani sıkılmıyor, zaten yarın servise götürcem ama bilen varsa servise fazladan para kaptırmayalım...

selam dostum ses marş rublesinden gelebilir benim usta öyle demişti ama bende çok nadir yaptığı için yakalayamadık :) sesi ustanın yanında. gidonun neresi gevşedi tam olarak frene bastığında mı gevşeklik var?

far kısmı grenaj fiber malzemeden yapıldığı için fazla bir ağırlığı yok ayrıca hava akışını engellemiyor soğutmada herhangi bir sıkıntı yaşanmıyor gece görüş süper önünüz gündüz gibi aydınlanıyor.(çantalar konunun dışında)
ayrıca mct'nin hızından memnun kalmayanlar motor üzerinde birkaç oynama yapılarak 180'i görmesi mümkün aklınızda bulunsun yalnız motor chopper'lıktan biraz çıkıyor.


ben bursada mctyi 400 cc ye çıkaran ya da krank mili ile oynayıp piston sıralarını değiştireni duydum. peki senin yöntemin nedir? ama bence gerek yok 180 çıkmak kadar durabilmek de önemli. bu iş için mct yi bozmaya gerek yok biraz para biriktirip gv650 alabiliriz son hız 230 km
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Motorumu dün teslim aldım. Daha önce hiç kullanmadığım için bayinin yanındaki bir okulun bahçesinde yarım saat kadar turladıktan sonra motoru eve kadar götürebildim. Çok kolay öğreniliyor.

Alırken jantları çelik jantla değiştirmiştim. Fiyatı galiba 270 ytl idi. Tel jantları 100 er ytl den geri aldılar böylece 70 liraya çelik jantlarım oldu. Koruma demirinden ücret almadılar.

Resmi:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Motorumu dün teslim aldım. Daha önce hiç kullanmadığım için bayinin yanındaki bir okulun bahçesinde yarım saat kadar turladıktan sonra motoru eve kadar götürebildim. Çok kolay öğreniliyor.

Alırken jantları çelik jantla değiştirmiştim. Fiyatı galiba 270 ytl idi. Tel jantları 100 er ytl den geri aldılar böylece 70 liraya çelik jantlarım oldu. Koruma demirinden ücret almadılar.

Resmi:

dostum jantların çok güzel kazasız belasız kullanman dileğiyle. 70 ytl ye bu işi yapabilmen çok iyi jant konusunda polemiğe giren arkadaş bunları görseydi herhalde yutkunurdu ismi neydi benim nickimle alay eden kişi jantların fiyatını koyunca caracalla denk geliyo diyordu. şimdi sana tam anlamıyla ne kadara mal oldu makina?
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
11
selam dostum ses marş rublesinden gelebilir benim usta öyle demişti ama bende çok nadir yaptığı için yakalayamadık :) sesi ustanın yanında. gidonun neresi gevşedi tam olarak frene bastığında mı gevşeklik var?




ben bursada mctyi 400 cc ye çıkaran ya da krank mili ile oynayıp piston sıralarını değiştireni duydum. peki senin yöntemin nedir? ama bence gerek yok 180 çıkmak kadar durabilmek de önemli. bu iş için mct yi bozmaya gerek yok biraz para biriktirip gv650 alabiliriz son hız 230 km

benimde bahsettiğim yaklaşık olarak bu fakat ısrarla bazı arkadaşlar chopper a hız motoru muamelesi yapmaya çalışıyor arkadaşların egoları tatmin olsun diye bu bilgiyi verdim ama illaki hız yapmak istiyorlarsa ankara da hacı ustayı bulsunlar mct hakkında çok değişik fikirleri var yalnız şunu unutmamakta fayda varki her şey orjinaline sadık kalındığı sürece güzeldir. tabi bu benim fikrim.

antistatik dostum motorun hayırlı olsun kazasız günlerde kullan yolun açık kaskın başında olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Teşekkürler.

Motosiklet: 3250
Jantlar:70
İşçilik: 30
Toplam: 3350 lira

Plakayı almaya yarın gideceğim ne kadar tutacağını bilmiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Antistatik Kardes aldın mı motoru plakayı ruhsatı felann nasıl hallettın forma gelınce bu 3 ünü istiyorum :cherry: tşklerrr simdiden
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
bu forum ne olmuş yahu ben görmeyeli:)
neyse bugün kısmetse motorumla yozgattan ankaraya dönüyorum, var mı eşlik etmek isteyen?:)
yardım, marş motorum her marş basışımda korna gibi ötüyor, gidon iyice bollaştı ama gevşemedi yani sıkılmıyor, zaten yarın servise götürcem ama bilen varsa servise fazladan para kaptırmayalım...

Arkadaşım benim motor Ramzey QM250. Benzer bir problemle ben de geçen kış karşılaşmıştım. Sadece soğuk havalarda ve motorum dışarıda kaldığında sabah çalıştırırken yapıyordu (çok keskin bir metal ötme sesi). Servisim yan (sol) kapağı söküp içindeki parçaları yağladı ve sorun bir daha ortaya çıkmadı. Belki seninki de benzer bir problemdir. Eğer öyleyse çözümü çok basit ama mutlaka iyi bir servise götürmelisin. Selamlar.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
1
Arkadaşlar ben aranızda yeniyim,üye olmamın sebebi 250mct hakkında bilgi almaktı.Benim için gayet yararlı oldu,buradaki arkadaşların fikirleri.Kısmetse bu ay sonu bende 250mct alıcam ve deneyimlerimi paylaşıcam.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
arkadaşlar bu hafta sonu bi mct almayı düşünüyorum 1000 ytl peşinat werip kalanı peşin fiyatına taksitle almak istiyorum bana tavsiye edebileceğiniz bi bayi war mı indirim yapabilecek?avcılardaki bayilere sordum siyah yokmuş getirte bilirmisinz dedim getirtemeyiz fabrikada da yok dediler acaba üretimi durdu mu mct nin:cyclopsan cvp larınızı bekliorum:cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar bu hafta sonu bi mct almayı düşünüyorum 1000 ytl peşinat werip kalanı peşin fiyatına taksitle almak istiyorum bana tavsiye edebileceğiniz bi bayi war mı indirim yapabilecek?avcılardaki bayilere sordum siyah yokmuş getirte bilirmisinz dedim getirtemeyiz fabrikada da yok dediler acaba üretimi durdu mu mct nin:cyclopsan cvp larınızı bekliorum:cat:

dostum nerede ikamet ediyorsun?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
avrupa yakasında ramide oturuorum eyübün üst tarafı.abi koydum kafaya ama indirim yaparlarsa cok ii olur bide siyah istiorum fabrikada yok falan dio bazı bayiler üretimimi durduki acaba arbetus?cvbını bekliorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst