- Katılım
- 3 May 2007
- Mesajlar
- 336
ayrıca adam senden az bile almış 1lt yag normalde 15 20 ytl bunlara 1,8 koyuyorlar.. yani 20+20 40 ytl .. 5 lirada işçilik alsa 45ytl.. hadi hayırlı işler..
1 lt lik ambalajlarda satılan yağın fiyatı; 20 lira ama aynı yağ 16 lt lik teneke de satılıyor o da 10 lira, bir kap ile tenekeden aldık 20 lira + 10 lira işçilik = 30 liracık





