Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
ayrıca adam senden az bile almış 1lt yag normalde 15 20 ytl bunlara 1,8 koyuyorlar.. yani 20+20 40 ytl .. 5 lirada işçilik alsa 45ytl.. hadi hayırlı işler..

1 lt lik ambalajlarda satılan yağın fiyatı; 20 lira ama aynı yağ 16 lt lik teneke de satılıyor o da 10 lira, bir kap ile tenekeden aldık 20 lira + 10 lira işçilik = 30 liracık
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
EVET DANER BEN VARIM
MCT 1,8 KG YAG ALIR
BEN KENDIM BUGUN DEGISTIRDIM BUJILERIDE DEGISTIRDIM NGK TAKTIM
DEBRIYAJ TELI KOPANLARADA JAVA 350 DEBRIYAJ TELI UCUNADA BIR VIDALI DELIKLI BIR SOMUN VAR ONDAN ONERIRIM GAYET UZUN GIDIYOR YOLDA KPTUGUNDA SIZ KENDINIZ BILE DEGISTIREBILIRSINIZ:queen:

DANGER DIYECEKTIM AFEDERSIN:mrgreen:

ben öyle kullanıyorum zati. yedek olarak da orijinal var bir tane çantada.

ya birde bazı arkadaşlar 10-40 dan farklı yağ kullanmaya başlamış 15-40 20-40 gibi ben de pennzoil 20-50 motosiklet yağı var. yaz için idel deniyor koysam mı acep ?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
cevap alabilirsem çok minnettar kalacağım :mrgreen:

Merhaba arkadaş işlerin yoğunluğundan yazmaya fırsat yok inan

bu motor fan soğutmaya ihtiyacı yoktur dikkat edersen motor üzerinde hava kanalları var hemen içinde yanma odası var zaten süratlendikçe orada devamlı hava akımı olmakta zaten motorların bi çalışma sıcaklığı var bu sıcaklıkta bile el deyemezsin motorun sıcaklığı 120derecenin üzerinde çıkmaz olacağı 90derece bu normal sıcaklığıdır dün ben o sıcakta istanbul trafiğindeydim dur kalk çok yaptım ama motor tık demedi maşallah
bir depo benzinle 400km yaparsın amma 350km felan ışığın yanar 80-90km sabit hızla zormamadan gidersen daha fazla gider


Shot with K790i at 2007-06-28
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
16
Selam arkadaşlar, bir mct'ci olarak ben de aranızdayım. Yakında motosikletimin resimlerini de eklerim inşaallah. En kısa zamanda tekrar yazmak dileğiyle.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
macit reklam videosu

bu arada 4. kez aynamı değiştirdim :p bu ayna takıntısı kanser edecek beni. ama bunlar daha geniş artçı bile arkayı görebiliyor :) eğer bunlarda su koyverirse gidip hakiki highway hawk alıcam 60 € ya
@nizamo

aramıza hoşgeldişn kardeşim. umarım kalıcı olursun.

sağlıcakla
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
nizamo aramıza hoş geldin.

arkadaşlar iş işten geçti ama yine de faydalanan olur düşüncesiyle yazmadan edemeyeceğim, hangi araca, hangi modeline, ne kadar, hangi yağ konacağı castrol türkiye sayfasında var. dün yağı değiştirdim ama bugün buldum. aklıma yeni geldi buradan bakmak. yararlı olması temennisi ile, sağlıcakla kalın.


Shot at 2007-06-28


Shot at 2007-06-28


Shot at 2007-06-28



Shot at 2007-06-28
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
arkadaşlar bu mct yi aldıkmı alır almaz sorun yapacak bişey varmı kronik bişey düzelttireyim hemen alınca? yoksa çok süper olacak :) motoruma çok iyi bakacağım o da beni üzmeyecek galiba. birde ben sürersem taşlı çukurlu yollarda süreceğim bazen yavaş da olsa haliyle vidalar da gevşeyecek galiba hangi vidaları sıkacağım hakkında bilgi verirseniz minnettar kalırım benim bildiğim sadece açıkta görünen vidalar sıkılıyor ama sizden de öneri alayım. iyi geceler.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
arkadaşlar bu mct yi aldıkmı alır almaz sorun yapacak bişey varmı kronik bişey düzelttireyim hemen alınca? yoksa çok süper olacak :) motoruma çok iyi bakacağım o da beni üzmeyecek galiba. birde ben sürersem taşlı çukurlu yollarda süreceğim bazen yavaş da olsa haliyle vidalar da gevşeyecek galiba hangi vidaları sıkacağım hakkında bilgi verirseniz minnettar kalırım benim bildiğim sadece açıkta görünen vidalar sıkılıyor ama sizden de öneri alayım. iyi geceler.

dostum seni aslında çok iyi anlıyorum.. biliyorum belki de ilk motorun olacak heyecanlısın ve herşeyini araştırıp ögrenmek istiyosun.. amacım seni kırıp inciltmek değil, hevesinide kırmak değil, önce motoru al aklına gelebilecek sorunları ozaman sor.. [dereyi görmeden paçaları sıvamayalım.] bende istanbul çatalcadayım yolun düşerse buyur gel aklına gelebilecek bütün sorularına cevap verebilirim.. eğer dağlı taşlı bozuk yolda kullanıcaksan motosiklet tecrubende yoksa 125 yada 200cc bir enduro almanı tavsiye ederim.. umarım beni yanlış anlamazsın.. saglıcakla...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
öncelikle tşk ler. dağ taş süreceğim dediysem de sürekli değil tabiiki de yolumun üzerinde var öyle yerler o yüzden öyle söyledim :) o da az var zaten en fazla 500mt fln

ve de elinizde güzel bir mct 250 resmi varsa duvarkağıdı yapmak için :) pc me koyayım.

arkadaşlar birde şu mondial yazılarını fln iz bırakmadan nasıl çıkarabiliriz ? ve de deri çanta yapmak kaça mal olur ? şimdiden tşk ler
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
öncelikle tşk ler. dağ taş süreceğim dediysem de sürekli değil tabiiki de yolumun üzerinde var öyle yerler o yüzden öyle söyledim :) o da az var zaten en fazla 500mt fln

ve de elinizde güzel bir mct 250 resmi varsa duvarkağıdı yapmak için :) pc me koyayım.

arkadaşlar birde şu mondial yazılarını fln iz bırakmadan nasıl çıkarabiliriz ? ve de deri çanta yapmak kaça mal olur ? şimdiden tşk ler

Etiketler elle çok kolay çıkıyor izde bırakmıyor.
deri cantalar ise 60 dan başlıyo fiyatları ortalama sosis çanta ile 110-120ytl felan halledersin tahmini
saygılar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
topiki güncel tutalım arkadaşlar bu arada elinizde güzel mct resmi yok mu duvar kağıdı yapmak için

benim macit çok fotojenik. ama ne yazık ki fotoğraf makinam yok :pr:
ama WhiteCrow kardeşin macitinin resimlerini koyabilirsin wallpaper olarak.
sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
arkadaşlar ben 850 yaptım yakında 1000 km ye gidecez inşallah...bugüne kadar iki sorunla karşılaştım sizlere sorayım?
1.sabah ilk çalıştırırken jikleyi azcık indirmeden marşı almıyor...niyeki
2.ön disk frenden arada ses geliyor gıcırtı gibi...sebep
bilen varsa söylesin merak ediyorum:)
teşekkürler

Only4Friends arkdaşımı bu arada mct ci yaptığıma inanıyorum ilk tavsiyeyi ben yapmıştım kendisine doğru yoldasın kardeş devam...:cat:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
@umut35 üzgünüm arkadaşım :cherry: :cherry: dün bi keeway sl 150 gördüm aklım hayalim durdu ... mct onun yanında hiçbirşey (tabi bence). 150 lik ama olsun benim için hız önemli değil zaten . 250 lik de olsa 150 lik de olsa benim yapacağım max sürat 100. onu ikisi de yapabiliyor. neyse bu başlığı terk ediyorum. sağlıcakla kalın
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Dostum Sen Su Keeway Diyorsunda Aradaki Fiyati Kiyasladinmi Arti Tork Ve Guc Olarak Mct Ustun Cunku 2 Silindirli Buda Bir Avantaj Her Yonuyle Mct Sl 150 Den Ustundur

Yag Meselesi Yazin Dislilerin Rahat Hareket Etmesi Icin 20w-50w Kisinda 10w-40w Oneriliyor Bilgilerinize

10000 Devirdim Masallah Tik Yok

Cok Yasa Mct Em
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Bende bir zamanlar motor almadan önce araştırma yapıyordum abimde motor alacaktı bende sonucta ilk başta celiginki nekadar güzel bir motor diyorduk sonra mct yi gördüm sonucta abim celikten vaz gecmedi bende mct yi aldım. Ama gel görki çelikmi aman allahım :) mct emde suan 5000 e yaklaştım sorunlar ufak tefek ve hepside halloldu problemim yok motorda gereksiz ses denen şeyler kalmadı hepsini tek tek tespit edip hallettim öleki görüldügü gibi kendi kendime sorun cıkarım heryerini degiştirdim :) parasına göre ben memnunum 3. viteste 80 e rahat cıkıyorum ustam dişliyi degiştirdiginde 4 . viteste 125 yaptım dedi ben daha cıkmadım o hızlara gerekte duymuyorum şuan motorum boyada neden derseniz oda zevk için gümüş gri yapılıyor selenin rengini kahverengi deri yapmayı düşünüyorum photoshopta ufak tefek oynamalar yaptımresim aşagıda görüldügü gibi olacak bitmiş halini yollarım arkadaşlar. Demem oki Only4Friends iyi araştır keyif senin keyfin
dscn1754vp8.jpg


arkadaşlar ben 850 yaptım yakında 1000 km ye gidecez inşallah...bugüne kadar iki sorunla karşılaştım sizlere sorayım?
1.sabah ilk çalıştırırken jikleyi azcık indirmeden marşı almıyor...niyeki
2.ön disk frenden arada ses geliyor gıcırtı gibi...sebep
bilen varsa söylesin merak ediyorum:)
teşekkürler


1.evet jikle cekmek şart oluyor cekip gaz vermeden 5 dk ıtırıktan sonra kapayıp yoluna devam edebilirsin hoş ben yapmıyorum jikle cekip basıp gidiyorum bir müddet sonra kapıyorum jikleyi :)
2. benimkindende ses geliyordu ne yaptısaysam olmadı sonunda ön fren merkezinin tammaını degiştirdim düzeldi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ONLY.. nickli arkadaş için üzüldüm sanırım sl150 nin fiyatını bilmiyor yada benim bilgim olmadan ucuzladı mı? ofiyatı öğrendikten sonra sanırım üzerine biraz daha koyup regal raptor almayı da düşnebilir. Arkadaşımız ÜBDEH hastalığına yakalanmıştır. onun adına çok üzüldüm.

şu an 6000 km ye az kaldı. artık senelik iznimde bayağı bir yol yaparım diye umuyorum. ben de motoru mat siyaha boyatıcam 70 lira civarı fiyat aldım. 2 günde boyanabiliyormuş. yan kapakları deri kaplatmıştım ama yanlışlıkla koyu kahve olmuş siyah deriyle değiştiricem. bunun dışında Kawasaki en500 vulcan in krom ön çamurluğuna benzer bir çamurluk buldum metal ve krom kaplı boyadan sonra onu alıcam. Bir de white kardeşimin tarif ettiği egzostcuya uğricam. düşüncem üst üste boru yerşne yanyana ince boru bu sayede egzostun yüksekliğini azaltmış olucam, bu da artçı pegibi yaklaşık 5-10 cm civarı aşağı inmasini sağlayacak. bu iniş de diz açısını biraz açmış olacağı için artçı konforunu + yönde etkilemiş olucak. şimdilik bu kadar.
sağlıcakla.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Arbetus kardeş bende mat siyah düşünüyordum ama bir an motoru cılız göstermesinden korktum boyatınca bir resmini koyda bakayım nasıl görüyor motor :) düz egsozt güzel durur arka teker bitimine kadar olursa daha iyi olur fikrim bide koydurabilirsen birer susturucu yaptır egsozt cıglık atıyor fazla ses cıkıyor ben susturucuyu kendim yaptım arkadaşla sesi daha tok ve cıglık atmaktan kurtarıyor hayırlısı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst