Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
arkadaşlar CC bar tamam uzun süren krom-nikel kaplamacı aramalarımdan sonra sonunda buldum ve kaplattım şimdi bi döşemeci ihtiyacımız var. krom kaplama ihtiyacı olan arkadaşlar olursa yeri ümraniye-dudulluda
saygılar.



 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
Sagolasın WHİTECROW

aga daha motora kavusamadım insallah bu hafta sonu kavusuyorum
haala sehyirdısındayım malesef..

Neyse ilk işim arka on lastigi deiştirmek olucak kalın lastik manyak yakısıo yaa..

Hangi markayı oneriosun fiyatları hakkında varmı bib bilginiz bi de ebatları ??
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
ben duro dan aldım 150/90/15 65 ytl civarı bişiydi 150 lik oynama yapmadan oluyor daha genişi olursa motorla oynamak gerekecektir.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
VE ALEYKUM SELAMDOSTUM BENDE 9800 KM OLDUM DAHA TIK DEMEDI :mrgreen: MASALLAH

neeeeee 50 ytl mı ne dıyor bu servıs dostum kafayı sıyırmıslar herhal ben gıdıyorum abı varsa at yoksa canın sagolsun dıyorlar bazende ne borcu ole seymı olur dıyorlar bunlar sapıtmıs kekleyecek ınsan arıyorlar metemen kardesımın dedıgı gıbı yapabılırsın kolay gelsın
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
sevgili arkadaşlar hepinize çok teşekkürler , özellikle metemen sana .
dediğiniz gibi halletmeye çalışacağım.
yalnız ben metemenin resimlerini göremedim acaba sorun bendemi yoksa forumdamı .tekrar sağolun.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
arkadaşlar özellikle tekno kardeş elimde 0 sayılabilecek arka stop var fazla verim sana komple artı muhtelif mct parcalarıda mevcut atacaktım hafta sonu sonra arkadaşların işine yararmı diye bi sorim dedim isterseniz içinden kullanabileceklerinizi kullanın gerisini atın bilmem işine yarayan olursa arasın beni gsm 0505 371 5735 arka cc vida mida....arka far komple 2 şer ayna esli
şaşenin demirleri arka ayak firen pedalı kampana vs... nebilim işinize yararsa yoksa atacam.:rendeer:

Motti kardeş teşekkürler,

Arka far benim için yeterli ,diğer arkadaşlarında eksikleri varsa tamamlasınlar.

Özelden adresimi gönderirim.

Tekrar teşekkürler
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
servis getirtmişti nadir 65 ytl veya 70 üzeri bişidi ama daha fazla degildi. başka bir firma bulman lazım ozaman yarın tekrar bi araştırırım olmadı ertesi, gün servise gidecem bakalım tel falan alabilrisem iletirim sana kargo yaptırırsın
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
sevgili metemen yakın ilgin için çok teşekkür ederim.yarın gündüz hemen hallaedeceğim ömrün uzun olsun.

birde motor rolantide cok titriyo bu konuda ne yapılmalı ben ngk yeni bujıler taktım ama sonuç alamadım ne yapmalıyım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst