- Katılım
- 30 Mar 2005
- Mesajlar
- 295
yok geçmez en fazla 80 .
sazanlık yapmayalım:queen::queen::queen::queen::queen:
yok geçmez en fazla 80 .
ben 130 görüyorum o nası göremiyor :silent:
ben neden 100 ü geçemiyorum?
:silent::silent::silent:
oo dostum hoşhgeldin bana çok yakınsın gezi olmasa da seninle buluşup tanışmak isterim. ben Gebze/Yenimahalle de oturuyorum. ekle beni msn e konuşalım senleMerhabalar,
Aranıza yeni katıldım bende, 1 aylık mct kullanıcısıyım. Pazar günü gezi planlarınız kesinleşirse gelmek isterim.
arkadaşlar ne gölcüğü uzak orası zaten nakit sıkıntısı var ben derimki atlayın gelin bakırköye oturalım sahilder ordadnda florya ibb tesislerine gider muhabbet ederiz
hatta bu konuda ısrar ediyorum
gölcük ters ve tuzlu
bana uyar güzelde olur ortak karar ile bir yer belirleyelim