Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
beyler bu pazar nereye gidelim tavsiye bekliyorum. hadi zaman daralıyor.
sağlıcakla.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sattım gitti ne bilim bi kızgınlık anı işte paranın önemini yitirdiği anlar vardır arkadaşlar....öle bi anıma denk geldi gerçi şimdi olsa yine aynını yapardım ya:) canım sağ olsun bi hevesti işte geçmişten kalan yasadım mutlu oldum ve bitti bukadar.3-5 ne önemi var hayat su gibi geçiyor gidiyor....:wiinkk: sağlıcakla kalın...motor bahane, özde olan dostluktur:rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ben neden 100 ü geçemiyorum?
:silent::silent::silent:

yaw sen de atla gel pazar günü bakalım motoruna ben hafif rampa yukarı 110 km yi gördüm çok raat. 120 falan görmüşlüğümüzde var ama yni ne bileyim gerek yok bu kadar zorlamaya.

bu arada nereye gidicez cevap yazınn.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mollafenari köyünü geçtikten sonra denizli köyü baraj gölü var oraya da gidebiliriz hem daha yakın hem de güzel.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
ehüüüüüüüü sız gıdın ben burda kalayım :salut:ben de pazar askımı alırım cankırı ya gıdserım gezerım :p
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
16
Merhabalar,
Aranıza yeni katıldım bende, 1 aylık mct kullanıcısıyım. Pazar günü gezi planlarınız kesinleşirse gelmek isterim.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Merhabalar,
Aranıza yeni katıldım bende, 1 aylık mct kullanıcısıyım. Pazar günü gezi planlarınız kesinleşirse gelmek isterim.
oo dostum hoşhgeldin bana çok yakınsın gezi olmasa da seninle buluşup tanışmak isterim. ben Gebze/Yenimahalle de oturuyorum. ekle beni msn e konuşalım senle

sağlıcakla.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
arkadaşlar ekonomik sebeplerle bana istanbul içi uyar.. zaten istanbul un diğer ucu Çatalca da oturuyorum .. hem ilk defa görüşçez bir çogumuz.. tanışma kaynaşma bağbında olur..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
arkadaşlar ne gölcüğü uzak orası zaten nakit sıkıntısı var ben derimki atlayın gelin bakırköye oturalım sahilder ordadnda florya ibb tesislerine gider muhabbet ederiz

hatta bu konuda ısrar ediyorum

gölcük ters ve tuzlu
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
arkadaşlar ne gölcüğü uzak orası zaten nakit sıkıntısı var ben derimki atlayın gelin bakırköye oturalım sahilder ordadnda florya ibb tesislerine gider muhabbet ederiz

hatta bu konuda ısrar ediyorum

gölcük ters ve tuzlu

bana uyar güzelde olur ortak karar ile bir yer belirleyelim
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Şehir içi dediğim gibi uyar.. hatta.. daha sakin olsun derseniz istanbul dışına dogru beylikdüzü buyukçekmece silivri kumburgaz civarları çok neşeli
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst