Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
Arkadaşlar merhaba motor üstündeki degişiklikler uzun zaman sonra bitti sayılır. ufak tefek ayrıntılar kaldı onlarda olacak inş.. degişiklikler arka camurluk kesildi lastikler genişletildi gidon ve dişli daha önce degiştirilmişti catalda 20 cm lik uzama yapıldı üşenmesemde bide boyatsam tam süper olacak :) ve cok memnunum gedizlerden ismail ustaya burdan tekrar tşkler tüm emek ona ait bakalım begenecekmisiz son halini Saygılar
60802794ln9.jpg

90043187dm9.jpg

91449773dc6.jpg

54507361jf3.jpg

motor çok deli bişey olmuş amerikan chopermı bu nedir ????
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
Arbetus yani diosinki ya dort dortluk bi usta bulucaksın ya da bulucaksın
malesef ki o da muglada imkansız gibi bişey
cok sagolasın
KAZASIZ BELASIZ sürüsler....
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mct 250'nin Aslanları.............










60802794ln9.jpg


90043187dm9.jpg


91449773dc6.jpg


54507361jf3.jpg


--WhiteCrow Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Kazasız belasız kullanman dileği ile kardeşim, makinanın testini yaptıktan sonra eksi ve artıları paylaşırsan sevinirim.Belki birbirimize söyleyeceğimiz önemli noktalar olabilir.
--nadir60 özelden yazdığın soruya cevap, yukarıda gördüğün benim mct bene WhiteCrow kardeşimiz gibi motoru biraz özgün seviyorum.hade bakalım arkadaşlar görelim yaratıcı ruhları....
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arbetus yani diosinki ya dort dortluk bi usta bulucaksın ya da bulucaksın
malesef ki o da muglada imkansız gibi bişey
cok sagolasın
KAZASIZ BELASIZ sürüsler....
benzin göstergesi olayı tamamen şamandıra mekanizması ile alakalı. deponun içine müdahale edecek iki delik var birincisi depo kapğının deliği ikincisi benzin müşürünün bulunduğu alttaki küçük delik bu iki delği kullanarak şamandıra yerleştirirsen buna bir de uygun bir gösterge taktın mı tamamdır. devir göstergesi de motorun şarz dinamosu ya da ateşleme sistemine bağlanıyormuş.akü göstergesi malum aküye. vites göstergesi de çok önemli değil ilk 500 km dolmadan zaten o ayağına yerleşiyor 2000 e doğru kemikleşeceksin zaten ben hiç bakmıyorum artık kaçıncı vitesteyim falan filan ama kırmızı ışıkta durduğumda hep 1. viteste olabiliyorum.

sağlıcakla.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
WhiteCrow sen motoru gedizler 2. eldemi yaptırdın anadolu yakasında tanıdık geldi gözüme sanki:silent: orada sesini duyumak için çalıştırmıştım sanırım hatta 1-2 turda atmıştım:queen:







--şaka şaka parça için giittiğimde orada satılık bir motor vardı 2. el senin motora çok benziyodu özellikle 15cm ön amortisör, sürücü koltuğu inceltilmiş ve eksozlar kesikti sanırım ya senin motor yada senden önceki sahibinin yanılıyormuyum??
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
MOTTİ valla tebrikler cok i olmusss
senin fikrine ustanın eline saglık
ARBETUS bilgiler için cok saol ortak
Allah kazasız belasız sürüsler nasip etsin hepimize...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
WhiteCrow sen motoru gedizler 2. eldemi yaptırdın anadolu yakasında tanıdık geldi gözüme sanki:silent: orada sesini duyumak için çalıştırmıştım sanırım hatta 1-2 turda atmıştım:queen:







--şaka şaka parça için giittiğimde orada satılık bir motor vardı 2. el senin motora çok benziyodu özellikle 15cm ön amortisör, sürücü koltuğu inceltilmiş ve eksozlar kesikti sanırım ya senin motor yada senden önceki sahibinin yanılıyormuyum??

Haklısın motti o motor ben birinci sahibiyim bir ara satacaktım kaldı öle üstünde oynadık ismail ustayla atsanda tur farketmes ismail at dediyse mesele yok :queen:
yaptıgım degişikliklerde pek sorun olmadı motti eksi durumu yok benim gözümde yani yapılan degişiklilerle alakalı olarak aksine gidonu daha saglam görüyorum lastikte haliyle görüntüde güzel kalınlaştı önde arkada sesleri minumuma indirdim sadece zincir kaldı oda malum işte Allah sanada kazasız belasız sürüşler versin ( cümlemize )
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar,

Çelik Jant için hiç servislerle uğraşmayın.

otm motordan sipariş edebilirsiniz

ön jant :119.-

arka jant :168.- ytl

otm nin msn adresi:
[email protected]
otm motor mondial'in ege bölge bayisiydi sanırım.
servisler mırın kırıne derse parayı eft geçip isteyebilirsiniz.

birde size MCT nin açılımını yazayım şimdi uydurdum :p

Mondial Cruiser(Chopper da olur) Team Nasıl?
sağlıcakla
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
Mondial chopper TEAAAAAAAAAAAAAAAAmmmmm

ya daha onceden de muhabbet gecti ama kesin bilgisi olan tecrubeli arklardan bi yol istiormmmm

celik jant kıırılır yok yamulur ayakları yalanmıı
benimki 2005 hiç tel kopma olayı olmadı
celik jant taktırıımmıı nediorsunuss
şekilden suphem yokta
kullanıslı olurmuuu
hangisini onerionusss
hadi bir suru cvp bekliorr
forum olecekk yawwww :):):)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
yeni macit alacaklara müjde macitin fiyatı 3,250+plaka olmuş.

çelik jantın kırıldığı konumda motor ne halde olur bilinmez çelik jantın en büyük avantajı akord derdi olmaması ve tubelles lastik takılabilmesi.

mondial cruiser team
ben cruiser olması taraftarıyım sebebini linkteki yazıyı okuduktan sonra anlayabilirsiniz.
link

sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
ok dir geliyor sorunun kralı

cebinizde 250-300 ytl olsa ve motorunuzu tek kişilik diilde 2 kişi yola gidecekmiş gibi bir sahil turu yapacakmış gibi düşünsenis hangi modifiyeleri yaparsınızz
fikirlerinizi calıp uygulayacaım dostlar :):):):):)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
SISI BARI UZATIRIM ARTCIMA KASK ALIRIM :mrgreen: BAGAJLARA BOL BOL BIRSEYLER STOKLARIM AFIYETLE YOLDA DURUP YERIZ:p
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
ozaman sende farklısın :):):):)
motti60 gigi 2 tane one sis lambası
on arkaya kalın lastik ve celik jant
yetermi bu pra nedionus bakamm
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Ankarada bu 31 dişliyi bulabileceğim bir yer var mı dostlar?
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun dişli takımı mafiş arkadaşlar mehteran takımı gibi gider oldum yolda (çat çut takır tukur) al işte 2 ayda bir zincir yağlarsan böle olur :( cumartesi RR cu arkadaşların toplantısına katıldım gerçekten çok güzeldi bi buluşma düzenleyelimmi mct250 olarak ne dersiniz:silent:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918

bu şekilde bodruma gidebilir miyim ? :p

Şaka bir yana 4950 km olduk şükür.

sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst