- Katılım
- 9 Mar 2006
- Mesajlar
- 223
Arkadaşlar merhaba motor üstündeki degişiklikler uzun zaman sonra bitti sayılır. ufak tefek ayrıntılar kaldı onlarda olacak inş.. degişiklikler arka camurluk kesildi lastikler genişletildi gidon ve dişli daha önce degiştirilmişti catalda 20 cm lik uzama yapıldı üşenmesemde bide boyatsam tam süper olacakve cok memnunum gedizlerden ismail ustaya burdan tekrar tşkler tüm emek ona ait bakalım begenecekmisiz son halini Saygılar
![]()
![]()
![]()
![]()
motor çok deli bişey olmuş amerikan chopermı bu nedir ????





