Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
selam arkadaşlar

arka stop camı nereden bulabilirim.Kırmızı ışıkta heyacanlı bir arkadaş duramadı ve çarptı.Bereket yere düşmedim.sadece cam kırıldı ve plaka yamuldu.

Saygılar
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar. 1 haftadır ben de MCT kullanıcısıyım. Aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum. Motorumdan çok memnunum şimdiden. Herkese kazasız sürüşler diliyorum..
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
11
slm arkadaslar ben mct aldım fakat cevrem bana motorun açımı için kimisi bas dio kimisi basma motoru zorlma dio.ben kararsız kaldım nasıl açarım ben bu motoru açma dememden kastım keyifli rahat motor kendini zorlamadan hızlı gitmek dir yanlış anlasılmasın yardımlarınızı bekliyorum biraz fazla yiyio gibi benim makına titreşimde şimdilik fazla diğil benzin sorunu içinde yardım ederseniz çok iyi olur yardımlarınız için şimdiden teşekkür
:rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
32
aslinda aldigin yerin seni bu konuda bilgilendirmesi lazimdi ama iste bazi servis eksikligi diyebiliriz. :(

arkadasim motorun ilk 800km sinde elcigin 1/2 sini kullanacan vites degistirmelerde bu 3/2si olabilir (sadece vites degistirirken) ama tabi bu degilki 1. vitestede yarisina kadar gelecen :)
sonra ki 800km de yani totalde 1600u gecene kadarda 3/2 den fazla cevirmicen elcigi

bunu yapmamızın sebebi ; motor araba gibi bastirdinmi acilir muhabbetinde olan bir arac degildir iste motoru acmak icin basim deyip hata yapma
motor ilk zamanlarda icinde metal zerrecikleri olabilir ne kadar yag kullanıyor olsakta ilk zamanlar parcalar tam oturana kadar yerine pistonlarini surtunmenin etkisiyle zedeleye bilir bu da motorumuzdan ilerleyen zamanlarda hem istedigimiz performansı almamızı etkiler hemde standartlarin ustunde yakit tuketmemizi saglar bunu yaptiktan tek kurtulus piston taslatmaktir benim bildigim.
hem taslanma durumunda hem cok buyuk masraf hemde motoru sifirlama gibi biseydir genelde olu motora yapilir ve garantidn cikartir motoru

iyi gunlerde kullanman dilegiyle allah kazasız sürüsler nasip etsin
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Aramiza Hos Geldiniz Arkadaslar Wolff Arkadasiminda Yazdigi Gibi Kurallara Uymak Gerekiyor Yani Bunu Yapan Sonucta Muhendisler Motora Bunu Uygun Gormusler

SHADOWW SENIN MCT DE BENIMKININ KARDESIMI NE YAVVV:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam arkadaşlar

arka stop camı nereden bulabilirim.Kırmızı ışıkta heyacanlı bir arkadaş duramadı ve çarptı.Bereket yere düşmedim.sadece cam kırıldı ve plaka yamuldu.

Saygılar

otmmotordan sipariş edebilirsin.

www.otmmotor.com

6 lira gibi bişeydi.


bu gezi işi yattı sanırım ben de bursaya gidiyorum dün arka amortisörleri değiştirdim. 80 liraya maloldu işçilik sıfır :) insanın elinin anahtar tutması ne kadar güzel birşey yaw :pyola çıkmaya hazırız. Umarım bir sorunla karşılaşmayız.
sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
s5000122resizehs4.jpg

s5000103resizenw2.jpg
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar özellikle tekno kardeş elimde 0 sayılabilecek arka stop var fazla verim sana komple artı muhtelif mct parcalarıda mevcut atacaktım hafta sonu sonra arkadaşların işine yararmı diye bi sorim dedim isterseniz içinden kullanabileceklerinizi kullanın gerisini atın bilmem işine yarayan olursa arasın beni gsm 0505 371 5735 arka cc vida mida....arka far komple 2 şer ayna esli
şaşenin demirleri arka ayak firen pedalı kampana vs... nebilim işinize yararsa yoksa atacam.:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
Arkadaşlar hafta sonu gezisine kimse gitmeyince bende motorumla ilgilendim ledli sinyal lambalarını taktım deri çanta taktım işte motorumun son hali çok seviyorum onu:p

farları yakınca sinyallerin alt ve üstündeki 3er adet led hep yanıyoru

sinyal verildiğinde hepsi beraber yanıyor.


yorumlarınızı bekliyorum.
saygılar.
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
24
sade ve tatlı olmuşş yawww
maşallahh :):):)

ya arka ve ön lastiği değiştirip kalın taktırmanın bi dezavantajı varmı arkanın olcagını sanmıorumda ön lastik özellikle??
yol tutuşu ii olur sanırım
ama hız ve benzin yakışı????
cvp cvp cvp :):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
şık olmuş kozmik :)
Benim lastikler kalınlaştı biliyorsun nadir gidişten memnunum yetiyor bana pek 100 üstüne cıkmıyorum ama cıkıncada banamısın demiyor.. bide sıcaktan zorlanmasa su motorlar güzel olacak yakında egsozları tamamen degiştirecem içi boş taktıracam ve ince ses süper oluyor jinlun da yapılmıştı ses süper olmuştu tam bir pat pat bakalım onuda yaptırınca tam anlamıyla anlayacagız
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Guzel Olmus Gule Gule Kullan Eksoozlari Cogu Kestiriyor Sizde Kestirebilirsiniz Biraz Bagiriyor Ama Ses Iyi Ben Bole Seviyorum Kafa Sisirmiyor Kerata
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
sağolun arkadaşlar önerileriniz dikkate alıcam egzosuda kestireyim bide CC bar yaptırdım onuda takayım daha yapacak bişey kalmıcak heralde
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
arkadaşlar benim mct 4000 km de motor rölantide bariz bir şekilde tekliyor.
bunu sebebi ne olabilir servise götürdüm bu olur deyip geçiştirdi .
birde zinciri sıkmak için 50 ytl istedi elim tornavida tutar bu zincir germeyi ben yapamazmıyım .lütfen yardım
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
ışık ercan;713697' Alıntı:
arkadaşlar benim mct 4000 km de motor rölantide bariz bir şekilde tekliyor.
bunu sebebi ne olabilir servise götürdüm bu olur deyip geçiştirdi .
birde zinciri sıkmak için 50 ytl istedi elim tornavida tutar bu zincir germeyi ben yapamazmıyım .lütfen yardım


50 ytl mi istedi yuhhhhh......devamını burda yazmıyım


al kardeşim eline anahtarı sol taraftaki mil ucundaki vidayı gevşet

ahanda resimli anlatayım sana çok kolay

phot0116qv4.jpg


 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
METEMEN anlatım süper ya :cat::cat::cat::cat:
eline sağlık

arkadaşlar benim mct 4000 km de motor rölantide bariz bir şekilde tekliyor.
bunu sebebi ne olabilir servise götürdüm bu olur deyip geçiştirdi .
birde zinciri sıkmak için 50 ytl istedi elim tornavida tutar bu zincir germeyi ben yapamazmıyım .lütfen yardım

kardeş sen üsküdarda oturuyosun heralde hangi servisi kullanıyosun heralde kazıkçı bi servsin var sana ümraniyede nurdoğan usta veya bakkalköyde sevpa'yı tavsiye ederim onlar fazla para istemezler .
saygılar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst