aslinda aldigin yerin seni bu konuda bilgilendirmesi lazimdi ama iste bazi servis eksikligi diyebiliriz.
arkadasim motorun ilk 800km sinde elcigin 1/2 sini kullanacan vites degistirmelerde bu 3/2si olabilir (sadece vites degistirirken) ama tabi bu degilki 1. vitestede yarisina kadar gelecen

sonra ki 800km de yani totalde 1600u gecene kadarda 3/2 den fazla cevirmicen elcigi
bunu yapmamızın sebebi ; motor araba gibi bastirdinmi acilir muhabbetinde olan bir arac degildir iste motoru acmak icin basim deyip hata yapma
motor ilk zamanlarda icinde metal zerrecikleri olabilir ne kadar yag kullanıyor olsakta ilk zamanlar parcalar tam oturana kadar yerine pistonlarini surtunmenin etkisiyle zedeleye bilir bu da motorumuzdan ilerleyen zamanlarda hem istedigimiz performansı almamızı etkiler hemde standartlarin ustunde yakit tuketmemizi saglar bunu yaptiktan tek kurtulus piston taslatmaktir benim bildigim.
hem taslanma durumunda hem cok buyuk masraf hemde motoru sifirlama gibi biseydir genelde olu motora yapilir ve garantidn cikartir motoru
iyi gunlerde kullanman dilegiyle allah kazasız sürüsler nasip etsin