- Katılım
- 30 Haz 2006
- Mesajlar
- 762
bunu bende isterim motti60.. bu pazar bana uyar..cumartesi RR cu arkadaşların toplantısına katıldım gerçekten çok güzeldi bi buluşma düzenleyelimmi mct250 olarak ne dersiniz:silent:
bunu bende isterim motti60.. bu pazar bana uyar..cumartesi RR cu arkadaşların toplantısına katıldım gerçekten çok güzeldi bi buluşma düzenleyelimmi mct250 olarak ne dersiniz:silent:
ya arkadaşlar vibrasyonun caresi varmı nasıl kesebiliriz veya azaltabiliriz
aykut 1000 liraya motor mu satılır madem satacaktın bana sööleseydin ya.arkadaşlar ben dün vibrasyon işini, yakıt işini bakım işini servis yedek parça işlerini tümünü hallettim artık hiçbir sorunum kalmadı, ne vibrasyon var nede başka bişi
Motoru Sattim Darisi Başiniza))
aykut 1000 liraya motor mu satılır madem satacaktın bana sööleseydin ya.
arkadaşlar bu motor 120 yi geçiyomu çelik 150 tam 100 de kalıyo
hangi motor bizimki mi? :silent:yok geçmez en fazla 80 .