zaten standart mct ler 100-110 görmüyor mu?
hatta burda artçısı ile 120 yapan arkadaşımız yok mu?
ben 31 dişli olmasına rağmen en küçük, minicik bir tepecikte bile 80 e düşüyorum.tamam dişli küçülünce tork kaybederiz ama bahsettiğim tepecikleri görseniz(hatta yokuşçuk bunlar

) anlarsınız demek istediğimi.
bnm istediğim 130-140 yapmak değil.
ben rahat bir şekilde 100-110 gitmek istiyorum.
düz yolda bile hava rüzgarsız olmasına rağmen çoooooooooooook uzun bir mesafe sonrasında 105 gibi bişi oluyor hızım.
mct bnm ilk vitesli motorum ancak ilk iki tekerim değil.
daha önceden movie xl, skipper, burgman 400 gibi iki tekerler kullandım.
kullandığım makinalar farklı tipte olsada az çok mct nin sınırlarını biliyorum.
ancak ne ben nede servis bu işin sırrını çözemedik.
sübap, karbüratör ayarlarının iyi olduğunu, motorun iç yapısında bir olumsuzluğun olmadığını söylüyor ustam.
:silent: