Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
VIDALARINI BIR KONTROL ET SAGLAMSA FAZLA YAPACAK BIRSEY OLMAZ BIDE SU FREN BORUSU USTUNDEKI TEL VARYA ODA YAPABILIYOR RUZGARIN ETKISIYLE:bounce:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Kaya018 ben de Ankaradayım, daha önce de bu forumda söylediğim gibi Ankaralı MCTcilerle buluşup tanışmak, şöyle bir iki laflamak isterim, senin bildiğin başka Ankarada olan arkadaşlar varsa yapalım mı bi buluşma etkinliği?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
depo kapağından da yapabiliyor zırıltı ya da depodaki grenajların üstte birleştiği vidanın ucu deponun altındaki şasidemirine hafif temas eder vaziyette devir yükseldikçe titreşim yapabiliyor altına kauçuk koyarsan sorunu çözersin. bu arada benim arka amortisörler patlamış garantiden değiştirilecek. ayrıntıları sizlere yazarım. gaz yememe ve fazla yakmanın sorumlusu hava filtresiymiş. usta bu filtre tüberküloz olmuş dedi :p

sağlıcakla.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
vahhh garıbım fıltre nasıl olmus o tuberkuloz :queen: jakoben aslında cok ıyı olur valla benım bıldıgım yok da ankarada bır suru mct cı var olmazsa bır baslık atalım hepımız bır gun bulusalım bır yerde olmazmı
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
9
selam arkadaşlar,
yaklaşık 1 yıllık mct kullanıcısıyım, 7500km deyim, yaptığım atraksiyon arka dişliyi 31 yapmak oldu, oldukçada memnunum, bir de aynaları kütüğüyle birlikte değiştirdim, yakın gösteren aynalardan aldım, ondan da memnunum, geçenlerde motoru yıkamaya verdim, dikkatsiz olmamdan kaynaklı çizikler ortaya çıktı, sizlere bir sorum olacak,
bir gece çaresizlikten motora 3 kişi bindik, canım türkiyem modeli ortaya çıktı:)
arkada oturan kişi ayağını egsoz üzerine koyduğu için tabanı erimiş ve benim egsoz üzerine yapışmış durumda, yıkamacıda çıkartamamış, nasıl çıkatırım bu lekeyi bilen var mı? bir de benim tellerden hiç kopan yok, servise en ufak bir risk gördüğünde değiştir diyorum, adam sağlam bişey yok diyor, boşuna mı tedirgin oluyorum bilmiyorum,
herkese kazasız belasız sürüşler,
izmirden arkadaşlar organizasyonlarınız var mı?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
arkadaşlar motorum servisten çıktı.
motordaki kesilmeler giderildi, sadece açık olan filtre orjinal kutu içiye döndürüldü.filtre+kazan+işçilik 45 liraya geldi.ancak motosikletim hala düz yolda dahi 100ün üzerine çıkamıyor!
ayrıca servise girmeden önceki ölçümümde 1 km de 10.9 kuruş yakmakdaydım.
dün yaptığım 350 kmlik gezi sonrasında iki kez ölçmeme rağmen 12,9'un altına inemedim. :silent:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar bu haftaki değişikliği söylemeyi unuttum size. yan grenaj kapaklarını deri kapladım. şu mct250 ysazan kapakları. çok güzeloldu mat siyah bir görüntü oldu. şimdi mottiden aldığım depoyu deneme amaçlı kaplayacağım kapakların resimlerini bu akşam yüklemeye çalışırım. kaplamamın sebebi giydiğim deri pantolon oralara yapıştırdığım stickerları aşındırmış olması en azından bunların ömrü daha uzun olur kanımca.
sağlıcakla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Ankaradaki tayfa uyan artık!!!!

Evet Ankara'da ikamet eden dostlar elleri görelim bakalım kaç kişi varmış burada:p:)

1. JAKOBEN
2. KAYA018
3...........
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
@teres arbetusun dediği gibi cifle yıka sonra al eline falçatayı fazla bastırmadan kabasını al yaklaşık 15 derecelik bi açıyla gir.. cif yerine pasta varsa daha iyi olur..
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
hayır dostum o sekılde gırme sonra eksoz nıkelahjına eyvallah dersın al sana tavsıye motoru ısıt veya gez sıcakken eksoza bıraz normal su dok elınle cek nasıl cıkıyor gorursun veya bezle sıl o kadar ıslem bıttı
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
hayır dostum o sekılde gırme sonra eksoz nıkelahjına eyvallah dersın al sana tavsıye motoru ısıt veya gez sıcakken eksoza bıraz normal su dok elınle cek nasıl cıkıyor gorursun veya bezle sıl o kadar ıslem bıttı

4 senedir o şekilde kullandım yagmur suyuda yedi hiç bir sorun yok..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
bnm mct diyorum.
100 ü geçmio diyorum.
üstelik 31 dişli var diyorum
kimseden bi paylaşım göremiyorum.
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
bnm mct diyorum.
100 ü geçmio diyorum.
üstelik 31 dişli var diyorum
kimseden bi paylaşım göremiyorum.



kaç km görmek istiyorsun mesela 140 mı yada 130 mu

şimdi 100 km yi geçmemesinin birçok sebebi var


karbüğratör ayarı zincir gevşekliği vsvsvsvsvs


arkadaşlar bu haftaki değişikliği söylemeyi unuttum size. yan grenaj kapaklarını deri kapladım. şu mct250 ysazan kapakları. çok güzeloldu mat siyah bir görüntü oldu. şimdi mottiden aldığım depoyu deneme amaçlı kaplayacağım kapakların resimlerini bu akşam yüklemeye çalışırım. kaplamamın sebebi giydiğim deri pantolon oralara yapıştırdığım stickerları aşındırmış olması en azından bunların ömrü daha uzun olur kanımca.
sağlıcakla.


barış yakın çekim bi foto at bakalım bi bende yapayım


4 senedir o şekilde kullandım yagmur suyuda yedi hiç bir sorun yok..


alperim asewton deyü bişi var dünyanın en iyi çözücü özelliğine sahip maddesi cif kazır aseton çözer
özellikle z,ncir ve dişlideki yada arka janttaki simsiyah yağları aseton anında çözer ve bembeyaz yapar deneyin hehe
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
zaten standart mct ler 100-110 görmüyor mu?
hatta burda artçısı ile 120 yapan arkadaşımız yok mu?
ben 31 dişli olmasına rağmen en küçük, minicik bir tepecikte bile 80 e düşüyorum.tamam dişli küçülünce tork kaybederiz ama bahsettiğim tepecikleri görseniz(hatta yokuşçuk bunlar:p) anlarsınız demek istediğimi.
bnm istediğim 130-140 yapmak değil.
ben rahat bir şekilde 100-110 gitmek istiyorum.
düz yolda bile hava rüzgarsız olmasına rağmen çoooooooooooook uzun bir mesafe sonrasında 105 gibi bişi oluyor hızım.
mct bnm ilk vitesli motorum ancak ilk iki tekerim değil.
daha önceden movie xl, skipper, burgman 400 gibi iki tekerler kullandım.
kullandığım makinalar farklı tipte olsada az çok mct nin sınırlarını biliyorum.
ancak ne ben nede servis bu işin sırrını çözemedik.
sübap, karbüratör ayarlarının iyi olduğunu, motorun iç yapısında bir olumsuzluğun olmadığını söylüyor ustam.
:silent:
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
zaten standart mct ler 100-110 görmüyor mu?
hatta burda artçısı ile 120 yapan arkadaşımız yok mu?
ben 31 dişli olmasına rağmen en küçük, minicik bir tepecikte bile 80 e düşüyorum.tamam dişli küçülünce tork kaybederiz ama bahsettiğim tepecikleri görseniz(hatta yokuşçuk bunlar:p) anlarsınız demek istediğimi.
bnm istediğim 130-140 yapmak değil.
ben rahat bir şekilde 100-110 gitmek istiyorum.
düz yolda bile hava rüzgarsız olmasına rağmen çoooooooooooook uzun bir mesafe sonrasında 105 gibi bişi oluyor hızım.
mct bnm ilk vitesli motorum ancak ilk iki tekerim değil.
daha önceden movie xl, skipper, burgman 400 gibi iki tekerler kullandım.
kullandığım makinalar farklı tipte olsada az çok mct nin sınırlarını biliyorum.
ancak ne ben nede servis bu işin sırrını çözemedik.
sübap, karbüratör ayarlarının iyi olduğunu, motorun iç yapısında bir olumsuzluğun olmadığını söylüyor ustam.
:silent:


hımmmmm ilginç bi durum bi ustaya daha götür bence


my mct 130 görüyor 31 dişli bendede var ama sürekli 130 ile gitmesi zor 120 ile sürekli gitmek mümkün


acaba sorun ne olabilir ben genede tekrar ediyorum başka bi ustaya daha götür
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
kardeş bence sorun hava ve subap ayarlarında olabilir bunlar hızı çok etkilyor....benimki 110 u geçmiyodu ayrladıktan sonra 130 140 yapmaya başladı.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst