@necropolis : dostum arka seleden bahsediosan alakası yok. sökerken sele çıkartmana gerek yok . ön sele zaten kontak anahtarıyla çıkıyor biliosundur..
hade bakem sıra bendee
şimdilik bu kadar arkadaşlar benden asıl bomba yakında:cat:
Merhabalar arkadaşlar,
öncelikle hepinize teşekkür ederim, motorda su soğutma sistemi değil yağ soğurma siltemi var bilmenizi isterim.Bunu nasıl yaptık konusuna gelince motorunuzun sağ bloğunun önünde bulunan 2 çıkıntı göreceksiniz aslında burası direk yağ pompasına açılan bir yol yani bu motorsikletin motoru yağ radyatörüne uygun tasarlanmış ama uğur derin dondurucuları koymayı uygun görmemişler nedense.Bende bunu farkettim ve taktım ama sadece redyatörle bitmiyo blok içericindede birtakım uygulamalar yapılması gerekiyo birebir teste tabi edilerek, denenerek ve işlevselliği onaylanana dek beklenerek çok uğraş verdik ama oldu vede tıkır tıkır çalışıyo çünki bu radyatörden motora gelen soğutulmuş yağ direk krang başına atılıyo o nedenle şişermi, olurmu olmazmı baya korktum.
ya bide çelik jant arıyorum sancarda var ama çiftine 400ytl istiyo ben fiyatı çok buldum o nedenle vazgeçtim gerçi sevgili arbetus bişiler düşünüyo bu konuda ama bakalım bekleyeceğiz:wiinkk:
dün akşam kaşındım motora dar zamanda 2 deri çanta ve orjinal olmayan çanta aparatları uydurdumaccayip sanayi işi oldu hani küçük şehirlerde PTT veya DSİ motorları vardıya aynı ona benzedi :queen: bütün karizma Fısss ama parçalar daha tamamlanmadı tamamlanınca gezi motoru modundan tam uzun yol motoru moduna geçecek güzel olacak gibi.Motoru bu yazdan sonra değiştirmeyi düşünüyordum ama dünden sonra vezgeçmiş durumdayım bana yetiyo hele o parça fiyat listesi:cyclopsan zaten bütün fikrimi değiştirmeme sebep oldu nerde bulacam böle bol ve ucuz parça tabi benim şahsi görüşüm.230 ytl karbüratör 400 küsürdü eski fiyatı jinlunda 750 küşür japonlara girmiyorum bile nese saygılar sunarım:rendeer: hoşcakalın.
Merhabalar arkadaşlar,
öncelikle hepinize teşekkür ederim, motorda su soğutma sistemi değil yağ soğurma siltemi var bilmenizi isterim.Bunu nasıl yaptık konusuna gelince motorunuzun sağ bloğunun önünde bulunan 2 çıkıntı göreceksiniz aslında burası direk yağ pompasına açılan bir yol yani bu motorsikletin motoru yağ radyatörüne uygun tasarlanmış ama uğur derin dondurucuları koymayı uygun görmemişler nedense.Bende bunu farkettim ve taktım ama sadece redyatörle bitmiyo blok içericindede birtakım uygulamalar yapılması gerekiyo birebir teste tabi edilerek, denenerek ve işlevselliği onaylanana dek beklenerek çok uğraş verdik ama oldu vede tıkır tıkır çalışıyo çünki bu radyatörden motora gelen soğutulmuş yağ direk krang başına atılıyo o nedenle şişermi, olurmu olmazmı baya korktum.
ya bide çelik jant arıyorum sancarda var ama çiftine 400ytl istiyo ben fiyatı çok buldum o nedenle vazgeçtim gerçi sevgili arbetus bişiler düşünüyo bu konuda ama bakalım bekleyeceğiz:wiinkk:
dün akşam kaşındım motora dar zamanda 2 deri çanta ve orjinal olmayan çanta aparatları uydurdumaccayip sanayi işi oldu hani küçük şehirlerde PTT veya DSİ motorları vardıya aynı ona benzedi :queen: bütün karizma Fısss ama parçalar daha tamamlanmadı tamamlanınca gezi motoru modundan tam uzun yol motoru moduna geçecek güzel olacak gibi.Motoru bu yazdan sonra değiştirmeyi düşünüyordum ama dünden sonra vezgeçmiş durumdayım bana yetiyo hele o parça fiyat listesi:cyclopsan zaten bütün fikrimi değiştirmeme sebep oldu nerde bulacam böle bol ve ucuz parça tabi benim şahsi görüşüm.230 ytl karbüratör 400 küsürdü eski fiyatı jinlunda 750 küşür japonlara girmiyorum bile nese saygılar sunarım:rendeer: hoşcakalın.
soğutma radyatörünün içine yağ olarak ne kullanıyorsun? her yerde bulunmaz ama ısı transfer yağları var, onları öneririm...
uzun yol motoru olarak son halini görmek için sabırsızlanıyorum![]()
Arbetus, bu aykut ben mi oluyorum?![]()
abi onu bırak da burdaki elemanlar hasretle vereceğin çelik jantın fiyatını bekliyorlar. tabi bende1-Ucuz Ve Kaliteli Kask'a ihtiyacı Olan Arkadaş Varsa Bana Ulaşsın. Sadece 60ytl.