Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
48
MOTTİ60 usta sen ne yaptın böyle alet dehşet olmuş bravoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
@tekno : ustacım kaplumbag olayına katılıyorum.. çanta olarak arbetus un deri plastik karışımı bi çanta tasarımı var onu bekliyorum.. Patetes cipsinin yanında bira değil kola var :p:p artık senin motorun fotolarınıda bekleriz ...

@necropolis : dostum arka seleden bahsediosan alakası yok. sökerken sele çıkartmana gerek yok . ön sele zaten kontak anahtarıyla çıkıyor biliosundur.. sadece yan çantaların kapaklarını aç
2 tane allta 2 tanede ustte vidaları var onları çıkar, çantaları söl sonrada demirini çıkar..

@motti : motor gerçekten harika olmuş. ön jant amaortisör haricindenmct oldugun anlayamazdık.. vaktin olursa bi ara ayrıntılarıyla anlatırsan sevinirim..
plakının daha ufagını bastıtıp (piyasada sahte plaka diye geçer)hatta plastikten yapıp koyanlar bile var düz şekilde koyarsan daha guzel durur bence.. tabi gerçeğini yanında taşımak kaydıyla..
sevgiyle..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@necropolis : dostum arka seleden bahsediosan alakası yok. sökerken sele çıkartmana gerek yok . ön sele zaten kontak anahtarıyla çıkıyor biliosundur..

Bilmiyordum vallahi, zorlayıp durdum bugün :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
MOTTI USTA BU ALETI NE YAPTIN SEN YAHU :queen: SU SOGUTMASIMI TAKTIN ALETE NE KADARA MAL OLDU BU TAKTIKLARIN AYRINTILI YAZARSAN SEVINIRIM TESEKKURLER:cat:

Selam Yakuben Kardesim Ismim Hakan Ankarada Ikamet Ediyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
7
Modacar Angel eye sis farlarını ve ana farı için angel eye 125mm lik olanı hipernex.com sitesinden alabilirsiniz. fiyatıda sisler için 23,60 tl... 125 mm lik angel eye da 17,00 ytl.
Modacarın sitesi http://www.modacarstore.com a göz atmakta fayda var arkadaşlar. Bir bakın derim...

1-2 güne kadar sistemi monte edicem. Fotoları yollarım.

Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
motti motor mükemmel olmuş tebrikler

arkadaşlar bi sorum olacak
bizim motorun normalde aküdü 12V 6HA ben bunun yerine 12V 12HA akü takarsam sakıncası varmıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
moto5xd2.jpg


sökersen ööle arka yüklüğü takarsın laysi gidona :queen:
alternatör kaldıramaya bilir yolda kalırsan ara beni gelip alayım seni :p 12/9 yeterli bence.
aykut bi tur versene motorunu :mrgreen: yaw

hade bakem sıra bendee

şimdilik bu kadar arkadaşlar benden asıl bomba yakında:cat:

neymiş o bomba akşam telefonda söylediğin şey mi?
sağlıcakla
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
bizim motorların farları mercekli angel far iyi göstermez diye düşünüyorum varmı takmış olan? resim atabilirmi acaba?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
7
Motti kardeş,
su soğutmalı sistemi kaça nereden yaptırdın, acayip güzel bişey olmuş:):)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar arkadaşlar,

öncelikle hepinize teşekkür ederim, motorda su soğutma sistemi değil yağ soğurma siltemi var bilmenizi isterim.Bunu nasıl yaptık konusuna gelince motorunuzun sağ bloğunun önünde bulunan 2 çıkıntı göreceksiniz aslında burası direk yağ pompasına açılan bir yol yani bu motorsikletin motoru yağ radyatörüne uygun tasarlanmış ama uğur derin dondurucuları koymayı uygun görmemişler nedense.Bende bunu farkettim ve taktım ama sadece redyatörle bitmiyo blok içericindede birtakım uygulamalar yapılması gerekiyo birebir teste tabi edilerek, denenerek ve işlevselliği onaylanana dek beklenerek çok uğraş verdik ama oldu vede tıkır tıkır çalışıyo çünki bu radyatörden motora gelen soğutulmuş yağ direk krang başına atılıyo o nedenle şişermi, olurmu olmazmı baya korktum.
ya bide çelik jant arıyorum sancarda var ama çiftine 400ytl istiyo ben fiyatı çok buldum o nedenle vazgeçtim gerçi sevgili arbetus bişiler düşünüyo bu konuda ama bakalım bekleyeceğiz:wiinkk:

dün akşam kaşındım motora dar zamanda 2 deri çanta ve orjinal olmayan çanta aparatları uydurdum:) accayip sanayi işi oldu hani küçük şehirlerde PTT veya DSİ motorları vardıya aynı ona benzedi :queen: bütün karizma Fısss ama parçalar daha tamamlanmadı tamamlanınca gezi motoru modundan tam uzun yol motoru moduna geçecek güzel olacak gibi.Motoru bu yazdan sonra değiştirmeyi düşünüyordum ama dünden sonra vezgeçmiş durumdayım bana yetiyo hele o parça fiyat listesi:cyclopsan zaten bütün fikrimi değiştirmeme sebep oldu nerde bulacam böle bol ve ucuz parça tabi benim şahsi görüşüm.230 ytl karbüratör 400 küsürdü eski fiyatı jinlunda 750 küşür japonlara girmiyorum bile nese saygılar sunarım:rendeer: hoşcakalın.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Merhabalar arkadaşlar,

öncelikle hepinize teşekkür ederim, motorda su soğutma sistemi değil yağ soğurma siltemi var bilmenizi isterim.Bunu nasıl yaptık konusuna gelince motorunuzun sağ bloğunun önünde bulunan 2 çıkıntı göreceksiniz aslında burası direk yağ pompasına açılan bir yol yani bu motorsikletin motoru yağ radyatörüne uygun tasarlanmış ama uğur derin dondurucuları koymayı uygun görmemişler nedense.Bende bunu farkettim ve taktım ama sadece redyatörle bitmiyo blok içericindede birtakım uygulamalar yapılması gerekiyo birebir teste tabi edilerek, denenerek ve işlevselliği onaylanana dek beklenerek çok uğraş verdik ama oldu vede tıkır tıkır çalışıyo çünki bu radyatörden motora gelen soğutulmuş yağ direk krang başına atılıyo o nedenle şişermi, olurmu olmazmı baya korktum.
ya bide çelik jant arıyorum sancarda var ama çiftine 400ytl istiyo ben fiyatı çok buldum o nedenle vazgeçtim gerçi sevgili arbetus bişiler düşünüyo bu konuda ama bakalım bekleyeceğiz:wiinkk:

dün akşam kaşındım motora dar zamanda 2 deri çanta ve orjinal olmayan çanta aparatları uydurdum:) accayip sanayi işi oldu hani küçük şehirlerde PTT veya DSİ motorları vardıya aynı ona benzedi :queen: bütün karizma Fısss ama parçalar daha tamamlanmadı tamamlanınca gezi motoru modundan tam uzun yol motoru moduna geçecek güzel olacak gibi.Motoru bu yazdan sonra değiştirmeyi düşünüyordum ama dünden sonra vezgeçmiş durumdayım bana yetiyo hele o parça fiyat listesi:cyclopsan zaten bütün fikrimi değiştirmeme sebep oldu nerde bulacam böle bol ve ucuz parça tabi benim şahsi görüşüm.230 ytl karbüratör 400 küsürdü eski fiyatı jinlunda 750 küşür japonlara girmiyorum bile nese saygılar sunarım:rendeer: hoşcakalın.


hacı jantlar gelmiş ama henüz fiyat belli değil. senin yerinde olsam çanta için farklı marjinal şeyler düşünürdüm misal, arka selen yok oraya CC bar çantası gibi birşeyler düşünebilirsin. ha birde ayak peglerini değiştimişsin hayrola? kazadan dolayı mı yoksa dedğiğim mi oldu?

sağlıcakla
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Merhabalar arkadaşlar,

öncelikle hepinize teşekkür ederim, motorda su soğutma sistemi değil yağ soğurma siltemi var bilmenizi isterim.Bunu nasıl yaptık konusuna gelince motorunuzun sağ bloğunun önünde bulunan 2 çıkıntı göreceksiniz aslında burası direk yağ pompasına açılan bir yol yani bu motorsikletin motoru yağ radyatörüne uygun tasarlanmış ama uğur derin dondurucuları koymayı uygun görmemişler nedense.Bende bunu farkettim ve taktım ama sadece redyatörle bitmiyo blok içericindede birtakım uygulamalar yapılması gerekiyo birebir teste tabi edilerek, denenerek ve işlevselliği onaylanana dek beklenerek çok uğraş verdik ama oldu vede tıkır tıkır çalışıyo çünki bu radyatörden motora gelen soğutulmuş yağ direk krang başına atılıyo o nedenle şişermi, olurmu olmazmı baya korktum.
ya bide çelik jant arıyorum sancarda var ama çiftine 400ytl istiyo ben fiyatı çok buldum o nedenle vazgeçtim gerçi sevgili arbetus bişiler düşünüyo bu konuda ama bakalım bekleyeceğiz:wiinkk:

dün akşam kaşındım motora dar zamanda 2 deri çanta ve orjinal olmayan çanta aparatları uydurdum:) accayip sanayi işi oldu hani küçük şehirlerde PTT veya DSİ motorları vardıya aynı ona benzedi :queen: bütün karizma Fısss ama parçalar daha tamamlanmadı tamamlanınca gezi motoru modundan tam uzun yol motoru moduna geçecek güzel olacak gibi.Motoru bu yazdan sonra değiştirmeyi düşünüyordum ama dünden sonra vezgeçmiş durumdayım bana yetiyo hele o parça fiyat listesi:cyclopsan zaten bütün fikrimi değiştirmeme sebep oldu nerde bulacam böle bol ve ucuz parça tabi benim şahsi görüşüm.230 ytl karbüratör 400 küsürdü eski fiyatı jinlunda 750 küşür japonlara girmiyorum bile nese saygılar sunarım:rendeer: hoşcakalın.

baba ne bu motorun hali.SUper olmuşş :) Eline kolun sağlık.Arka disk frenmi normalde? ayrıca yağ soğutmalı nasıl oluyor nasıl becerdin bu işi helal.dahamı iyi su soğutmalıya göre yağ soğutmalı ?
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
2
Selam Arkadaşlar Ankarada olan arkadaşlar bildiğiniz iyi bir Mondial servisi varmı?
tavsiyeleriniz nelerdir ? Teşekkür eder keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
1-Ucuz Ve Kaliteli Kask'a ihtiyacı Olan Arkadaş Varsa Bana Ulaşsın. Sadece 60ytl.

COX DEMİ-JET 506 model. (Siyah ve Gri)
Chopper Kaskı
Özellikleri
---------
Eps (Expanded polystryrene)
Hava kananallı,Çizilmez Vizör,Rahat İç Astar, 1250gr.

2-GREX Marka(İtalyan) G03II Mod. (Camsız ve Çenesiz,Güneş Siperliği Var.) Genelde Artçı ve Motosiklet kullanan bayanların Takdığı Çok Şık kaliteli bir kask. Asla Kaçmaz. Fiyatı Sadece 60 ytl. 965 gr.
RENK VE BEDEN: 1 ad. Gri(Metalik), 4 ad. Siyah(Metalik) Toplam 5 ad. (Piyasa Değeri 140-170ytl)

3- GREX Marka (İtalyan) Chopper Modeli (Cam Var çenesiz)Çizilmez Vizörlü
Racing Motor kullanan hariç tüm motor kullananlar takabilir.(Cox 506-DEMİ-JET ile benzer) 1015gr.(Piyasa Değeri 150-180ytl.)

RENK VE BEDEN: 1 ad. Mat Siyah S Beden, 2 ad.Gri L Beden, 1 ad. Gri S Beden, 1 ad. Gri M Beden, 1 ad. Mat Siyah S Beden, 1 ad. Metalik Siyah M Beden, 1 ad. Metalik Siyah L Beden. Toplam 7 Adet.



4- Gerçek Deri'den Yapılmış Çook Güzel ve Çook Şık Çanta, ayrıca yanında yine Gerçek Deri'den yapılmış Depo üstünde çook yakışacak Cep'li tankped. İkisi birlikte Sadece 150ytl.
Piyasada 300-350ytl. arası
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
soğutma radyatörünün içine yağ olarak ne kullanıyorsun? her yerde bulunmaz ama ısı transfer yağları var, onları öneririm...
uzun yol motoru olarak son halini görmek için sabırsızlanıyorum :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
yağda bir değişim olcagını zannetmem sadece miktarı biraz artıyordur..

arkadaşlar istanbuldan kaç kişi varız?? isterseniz bir ara toplaşalım ne dersiniz??
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
soğutma radyatörünün içine yağ olarak ne kullanıyorsun? her yerde bulunmaz ama ısı transfer yağları var, onları öneririm...
uzun yol motoru olarak son halini görmek için sabırsızlanıyorum :)

kusura bakmayın benim daha motoum yok:) arabada nasıl antifriz radyatör için varsa motorda da radyatör için ayrı bir akışkan var sandım:) demin zealsun topiğini okurken motora servisler 1 kg yerine 1,2kg yağı radyatörü de düşünerek koyuyorlar diye bir yazı okudum:) ne saçma bir laf etmişim dedim kendi kendime :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arbetus, bu aykut ben mi oluyorum? :)

yok dostum mottiden bahsediyorum ama bir ara sende en500 vardı onu da alabilirdim :p

@exile baştan beri söylüyorum toplaşalım diye emme diyneyen yok beni yalnız bu aralar evde tadilat ver (bizzat ben yapmaktayım) pek bakamıyorum sayfaya beni mazur görün :) sırf boyacıya para vermemek için endim soyundum bu işe boyacıya ver(me)yeceğim para ile body armor alıcam deri montun altına giyebilmek için.

1-Ucuz Ve Kaliteli Kask'a ihtiyacı Olan Arkadaş Varsa Bana Ulaşsın. Sadece 60ytl.
abi onu bırak da burdaki elemanlar hasretle vereceğin çelik jantın fiyatını bekliyorlar. tabi bende :)
bu arada 4096 kmdeyim
sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
merhaba,
HUN isimli arkadaşımın MCT'sini aldım.
motosiklet 2005 model, 7500 km'de.
ancak son iki gündür motor yüksek devirlerde kesiklik yapmaya başlamıştı.
Bugün bu dahada arttı.orta devirlerden sonra sağ silindir tekliyor bu sol silindiride etkiliyor daha sonra sağ silindir çalışmıyor.
motorun son süratide rüzgarsız bir havada dahi düz yolda tek kişi ile 100 ü geçmiyor.en küçük bir yokuşta dahi 80 e düşüyorum. tatlı yokuşlarda bile 70 e kadar iniyorum.
bu sorunlar motoru alırken yoktu.motoru aldıktan sonra başladı ki ben motoru zorlamadım.düşük viteslerle alakasız süratlere çıkmadım.
Bilecik'te ikamet ediyorum ve servisin parça stoğu bulunmuyor.bu nedenle sorunu deneme yanılma yöntemi ilede çözemiyorlar.:pale:
sizce sorun ne olabilir arkadaşlar?
Böyle bir sıkıntı yaşayanınız oldu mu?
Tahmininiz nedir?
iki satır bişi yazıp bnmle paylaşırsanız mutlu olurum.
motur aldığım HUN kardeşim motorun bi sorunu olmadığını söylemişti.motoru denedimde bi sıkıntısı yoktu.
inanılmaz sinirim bozuldu.
motoru alır almaz serviste bıraktım :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst