Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
yav dostum uppeeerrrrrr otesı olmus mubarekte ben ankarada oturuyorum:pr: ama bende kendı projemı apacagım senınkını kopya edıp kendım yapacagım :cherry:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
motosikletlerde ses sistemine karşıyım :)
tabi touring hariç bide klima olursa hiç te fena olmaz hani :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
53
Selam arkadaşlar,

Motorumu alalı 1 hafta oldu. Bu bölümde birçok bilgiye eriştim sayenizde,daha da erişeceğim gibi gözüküyor. Herkese verdikleri bilgiler için teşekkürler. Motorum çok temiz bakılmış. 2. el aldım 1100 Km' de. Kapsamlı bir bakıma sokucam ilerki günlerde birkaç sorunu var. Örneğin motordan yağ akarak egzosa damlıyor egsozda sıcak olduğu için dumanlar çıkıyor bunun gibi birkaç sorunum var. Bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse ne yapmam gerektiği hakkında çok iyi olur. Herkese teşekkürler.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
Selam arkadaşlar,

Motorumu alalı 1 hafta oldu. Bu bölümde birçok bilgiye eriştim sayenizde,daha da erişeceğim gibi gözüküyor. Herkese verdikleri bilgiler için teşekkürler. Motorum çok temiz bakılmış. 2. el aldım 1100 Km' de. Kapsamlı bir bakıma sokucam ilerki günlerde birkaç sorunu var. Örneğin motordan yağ akarak egzosa damlıyor egsozda sıcak olduğu için dumanlar çıkıyor bunun gibi birkaç sorunum var. Bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse ne yapmam gerektiği hakkında çok iyi olur. Herkese teşekkürler.


Selam

Mümkünse geri ver o motoru,kurtul gitsin.

1100 km de ne yağıymış o öyle anlamadım.
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
5
mondial 250 mct yakıt sarfiyatı

arkadaşlar yeni aldım 250 mct.sorun şu ki feci benzin yakıyor.ortalama 40 km. de 3.30 lt yakıyor.tabi motor daha rodajda ama yinede bukadar cok yakması normal mi?şimdilik ehliyet olmadıgından da pek cıkıp gezemiyorum .mahalle civarlarında dolasıyorum.3. vitesi bile pek kullanmıyorum.yorumlarınızı bekliyorumm..
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
42
arkadaşlar slm bende artık bi mct aldım kullanmayı yeni ögreniyorum fakat motoru cok sevdim ne problemi olursa olsun ben seviyorum fakat motorumda hiç aksesuar yok neler yapabilirim yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ooo millet uyanmış bakıyorumda yeni gelen arkadaşlar aramıza hoşgeldiniz.

@tanis yağ tam olarak nereden akıyor keçelerden kaçırma ihtimali var vakit kaybetmeden servise götür motorunu.

@askcocugu20 motorun hayırlı olsun çok yakmasının bir sürü sebebi var yeni motor olduğu için karbüratör ayarsız olabilir tabirodajın da etkisi var dilersen bunu aldığın yere bir danış çünkü senin söylediğin benzinle yaklaşık 100 km gitmesi gerekiyor.

@turunculu eski sayfalardaki resimlere bakarsan neler yapılabileceğini görürsün.

sağlıcakla.
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
ooo millet uyanmış bakıyorumda yeni gelen arkadaşlar aramıza hoşgeldiniz.

@tanis yağ tam olarak nereden akıyor keçelerden kaçırma ihtimali var vakit kaybetmeden servise götür motorunu.

@askcocugu20 motorun hayırlı olsun çok yakmasının bir sürü sebebi var yeni motor olduğu için karbüratör ayarsız olabilir tabirodajın da etkisi var dilersen bunu aldığın yere bir danış çünkü senin söylediğin benzinle yaklaşık 100 km gitmesi gerekiyor.

@turunculu eski sayfalardaki resimlere bakarsan neler yapılabileceğini görürsün.

sağlıcakla.



muhterem kardeşim

yardımlarından dolayı teşekkür ederim:queen: :queen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
7
Aksesuar seçenekleri

turunculu arkadaşım,
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun,
Aksesuar olarak seçeneklerini sıralıyorum. Tabii diğer arkadaşlarımdanda öneri bekliyoruz.
1. Önce kask, mont ve botlar
2. Modacar angel eye sis farı
3. Modacar 125mm angel eye
4. Ses sistemi

Şimdilik benden bu kadar, kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
muhterem kardeşim

yardımlarından dolayı teşekkür ederim:queen: :queen:

sende saol hacım :queen:

arkadaşlar fabrikanın yedek parça fiyat listesi pdf formatında buyrun

burda işte! düzenleme için tatung a teşekkürler

benim yaptığım değişiklikler;

deri çanta

sis farı

küçük ön sinyaller

rüzgar camı

açık egzost

depo üstü çanta

koruma demiri

CC barı yükseltimi

daha işlevsel aynalar

osram far ampulu

yapacaklarım :

çelik jant

yağ soğutma sistemi

devir ve şarz göstergesi

mat siyah boya

smoke head tarzı egzost

sürücü peglerini ileriye alma daha silindirik peg takma

yolcu selesini daha konforlu hale getirme.

akü ve hava filtresi koruyucu kapaklarını deri kaplama

vs.
vs.


sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
sende saol hacım :queen:

arkadaşlar fabrikanın yedek parça fiyat listesi pdf formatında buyrun

burda işte!

benim yaptığım değişiklikler;

deri çanta

sis farı

küçük ön sinyaller

rüzgar camı

açık egzost

depo üstü çanta

koruma demiri

CC barı yükseltimi

daha işlevsel aynalar

osram far ampulu

yapacaklarım :

çelik jant

yağ soğutma sistemi

devir ve şarz göstergesi

mat siyah boya

smoke head tarzı egzost

sürücü peglerini ileriye alma daha silindirik peg takma

yolcu selesini daha konforlu hale getirme.

akü ve hava filtresi koruyucu kapaklarını deri kaplama

vs.
vs.


sağlıcakla.


desene bi mct parası daha harcanacak:)
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
Arbetus Çok TeŞekÜrler Fİyat Lİstesİ İÇİn Artik Her Seferİnde Servİse Gİtmek Zorunda DeĞİlİm...
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Arkadaşlar 21 Nisan ehliyet sınav sonuçları açıklanmış ve beklediğim gibi 100 almışım, darısı direksiyon sınavının başına...
Bu arada bu forumda yer alıp da Ankarada ikamet eden kaç MCTci var acaba? Mümkünse bir liste oluşturabilinir mi ki acaba? Hani birbirimizi bilsek, tanışsak, şöyle bi yerlerde buluşup kaynaşsak iyi olmaz mı sizce de?...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
42
Arkadaşlar 21 Nisan ehliyet sınav sonuçları açıklanmış ve beklediğim gibi 100 almışım, darısı direksiyon sınavının başına...
Bu arada bu forumda yer alıp da Ankarada ikamet eden kaç MCTci var acaba? Mümkünse bir liste oluşturabilinir mi ki acaba? Hani birbirimizi bilsek, tanışsak, şöyle bi yerlerde buluşup kaynaşsak iyi olmaz mı sizce de?...

evet ya gerci ben yeniyim laf düşmez ama
tanışıp kaynaşsak güzel olur bence

turunculu arkadaşım,
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun,
Aksesuar olarak seçeneklerini sıralıyorum. Tabii diğer arkadaşlarımdanda öneri bekliyoruz.
1. Önce kask, mont ve botlar
2. Modacar angel eye sis farı
3. Modacar 125mm angel eye
4. Ses sistemi

Şimdilik benden bu kadar, kazasız belasız sürüşler

kask mont ve botum var modocar ancel eye sis farlarını nereden bulabilirim teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Arkadaşlar yan çantarı ve arkadaki yük demirini söktüm.. bence çokta guzel durdu.. daha bi choppper gibi geldi bana ..

moto1ab6.jpg



moto2rw6.jpg



moto3if6.jpg



moto4bv6.jpg



moto5xd2.jpg


 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
Sevgili Exile

Aynı şeyi bende hafta sonu yaptım.Lastikleri de arap sabunuyla yıkadıktan sonra gerçek bi chopper gibi durmaya başladı.

Söktüğün tüm parçalar benüm motorumdada aynı bir tek rengi farklı.

Zaten o arka çantalar yeterince canımı sıkıyordu.Hatırlarmısın bilmem 1962 model Volkswagen kaplumbağalar vardı.Git bizim motorun arkadan görünüşüne bak aynı.Eğilmiş hacet yapıyor gibi töbe töbe.

Kurtulduk sırada ön far ve korna var değişmesi gereken.Birde eksozlar sakal gibi duruyor fazlaca dışarıda.

Ama biraları nasıl taşıyacağız onuda düşünmüyor değilim hani.Cips le beraber.

Saygılar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
exile hakikaten daha çopır olmuş böyle, yarın bende söküp bakayım.

Bu arada sele nasıl sökülüyor, tırnağı felan mı var?
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hade bakem sıra bendee











şimdilik bu kadar arkadaşlar benden asıl bomba yakında:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst