motosikletteki en iyi ses sistemi egzostun gürültüsüdür. ama emeğe saygı eline sağlık.motosikletlerde ses sistemine karşıyım
tabi touring hariç bide klima olursa hiç te fena olmaz hani![]()
Selam arkadaşlar,
Motorumu alalı 1 hafta oldu. Bu bölümde birçok bilgiye eriştim sayenizde,daha da erişeceğim gibi gözüküyor. Herkese verdikleri bilgiler için teşekkürler. Motorum çok temiz bakılmış. 2. el aldım 1100 Km' de. Kapsamlı bir bakıma sokucam ilerki günlerde birkaç sorunu var. Örneğin motordan yağ akarak egzosa damlıyor egsozda sıcak olduğu için dumanlar çıkıyor bunun gibi birkaç sorunum var. Bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse ne yapmam gerektiği hakkında çok iyi olur. Herkese teşekkürler.
ooo millet uyanmış bakıyorumda yeni gelen arkadaşlar aramıza hoşgeldiniz.
@tanis yağ tam olarak nereden akıyor keçelerden kaçırma ihtimali var vakit kaybetmeden servise götür motorunu.
@askcocugu20 motorun hayırlı olsun çok yakmasının bir sürü sebebi var yeni motor olduğu için karbüratör ayarsız olabilir tabirodajın da etkisi var dilersen bunu aldığın yere bir danış çünkü senin söylediğin benzinle yaklaşık 100 km gitmesi gerekiyor.
@turunculu eski sayfalardaki resimlere bakarsan neler yapılabileceğini görürsün.
sağlıcakla.
muhterem kardeşim
yardımlarından dolayı teşekkür ederim:queen: :queen:
sende saol hacım :queen:
arkadaşlar fabrikanın yedek parça fiyat listesi pdf formatında buyrun
burda işte!
benim yaptığım değişiklikler;
deri çanta
sis farı
küçük ön sinyaller
rüzgar camı
açık egzost
depo üstü çanta
koruma demiri
CC barı yükseltimi
daha işlevsel aynalar
osram far ampulu
yapacaklarım :
çelik jant
yağ soğutma sistemi
devir ve şarz göstergesi
mat siyah boya
smoke head tarzı egzost
sürücü peglerini ileriye alma daha silindirik peg takma
yolcu selesini daha konforlu hale getirme.
akü ve hava filtresi koruyucu kapaklarını deri kaplama
vs.
vs.
sağlıcakla.
desene bi mct parası daha harcanacak![]()
Arkadaşlar 21 Nisan ehliyet sınav sonuçları açıklanmış ve beklediğim gibi 100 almışım, darısı direksiyon sınavının başına...
Bu arada bu forumda yer alıp da Ankarada ikamet eden kaç MCTci var acaba? Mümkünse bir liste oluşturabilinir mi ki acaba? Hani birbirimizi bilsek, tanışsak, şöyle bi yerlerde buluşup kaynaşsak iyi olmaz mı sizce de?...
turunculu arkadaşım,
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun,
Aksesuar olarak seçeneklerini sıralıyorum. Tabii diğer arkadaşlarımdanda öneri bekliyoruz.
1. Önce kask, mont ve botlar
2. Modacar angel eye sis farı
3. Modacar 125mm angel eye
4. Ses sistemi
Şimdilik benden bu kadar, kazasız belasız sürüşler