- Katılım
- 21 Şub 2015
- Mesajlar
- 21
bu da benim mct'm.
çok uğraştık ama istediğim gibi oldu sonunda.
sıfır motor sıfır şanzuman. nerdeyse komple boya. yeni çantalar.
bir değişik bir şey yaptım. eşimin boyu çok uzun olmadığından arkamda oturduğunda etrafı görememekten şikayetçi idi. bu yüzden bir artçı selesi alıp iki seleyi üst üste kaplattım. sissy de yükseldi. bu yüzden garip görünebilir ama fonksiyonel.
yorumlarınız? bi eksik görünüyor mu?
önde mondial yazısının altındaki boruya sis farları oturacak
http://i.hizliresim.com/ZQvZ6A.jpg
http://i.hizliresim.com/VXo0OV.jpg
çok uğraştık ama istediğim gibi oldu sonunda.
sıfır motor sıfır şanzuman. nerdeyse komple boya. yeni çantalar.
bir değişik bir şey yaptım. eşimin boyu çok uzun olmadığından arkamda oturduğunda etrafı görememekten şikayetçi idi. bu yüzden bir artçı selesi alıp iki seleyi üst üste kaplattım. sissy de yükseldi. bu yüzden garip görünebilir ama fonksiyonel.
yorumlarınız? bi eksik görünüyor mu?
önde mondial yazısının altındaki boruya sis farları oturacak
http://i.hizliresim.com/ZQvZ6A.jpg
http://i.hizliresim.com/VXo0OV.jpg