- Katılım
- 14 Nis 2015
- Mesajlar
- 4
Arkadaşlar herkese merhabalar.Bayramınız kutlu olsun.Uzun zamandır foruma giremiyordum. Şırnakta görev yapıyorum malum durumlardan dolayı motorada binemiyorum.bi bakayım dedim forumda neler olmuş diye. valla bizim mct konusundan uzun ve güncel pek bir model yok sanırsam.
bugün mct ye yapılan modifiye işlemlerine baktımda hakikaen eğer sağlam bir iş çıkarırsanız çok güzel bir bobber yapılabilirmiş.
Ve bende böyle bir proje yapmaya karar verdim. bu konuda sizlerin bilgisine başvurmak istedim.aklımda bazı sorular var
1. gri renk 6000 kmde bir mct'm var. renk olarak değişiklik yaptıgımda ruhsatta muayenede vs. herhangi bir problem olur mu?
2. depoyu bobber tarzına daha uygun bir depoyla değiştirebilir miyim? yani bizim mcte nasıl bir depo,hangi motosikletin deposu uyar. olduda uygun bir depo buldum yerine montaj işleminde şaside bir depğişiklik yapmak gerekir m?
3. ön ve arka maşada nasıl bir değişiklik yapılabilir.? ön maşanın uzatılması falan... arka maşanın genişletilmesi..amortisörü iptal edip şasiyle oynasam bir sıkıntı olur mu güvenlik açısından.?
Sizlerin vereceği her türlü tavsiyeye ihtiyacım vardır.lütfen aklınıza ne gelirse,daha önce bu işle uğraşmış olan varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.
rüzgarınız bol olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
aklıma bir soru daha geldi
üzerindeki orjinal jantlarına en fazla ve en ideal lastik ebatları nelerdir.yanak genişliği küçük yada büyük olmasının avantaj/dezavantajı nedir?
bugün mct ye yapılan modifiye işlemlerine baktımda hakikaen eğer sağlam bir iş çıkarırsanız çok güzel bir bobber yapılabilirmiş.
Ve bende böyle bir proje yapmaya karar verdim. bu konuda sizlerin bilgisine başvurmak istedim.aklımda bazı sorular var
1. gri renk 6000 kmde bir mct'm var. renk olarak değişiklik yaptıgımda ruhsatta muayenede vs. herhangi bir problem olur mu?
2. depoyu bobber tarzına daha uygun bir depoyla değiştirebilir miyim? yani bizim mcte nasıl bir depo,hangi motosikletin deposu uyar. olduda uygun bir depo buldum yerine montaj işleminde şaside bir depğişiklik yapmak gerekir m?
3. ön ve arka maşada nasıl bir değişiklik yapılabilir.? ön maşanın uzatılması falan... arka maşanın genişletilmesi..amortisörü iptal edip şasiyle oynasam bir sıkıntı olur mu güvenlik açısından.?
Sizlerin vereceği her türlü tavsiyeye ihtiyacım vardır.lütfen aklınıza ne gelirse,daha önce bu işle uğraşmış olan varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.
rüzgarınız bol olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
aklıma bir soru daha geldi