@f8rhat ; Kurum konusu aklıma gelmemişti, bahsettiğin iyi oldu teşekkürler.
Ateşleme konusundan şüpheleniyordum, ancak kurum çok mantıklı.
Öte yandan motorunu benim gibi kışın kullanmayacak arkadaşlar, bekleme moduna geçecekseniz bujileri söküp buji deliğinden motor yağı döküp marş basın ve tekrar bujileri montajlayın.
Nemli bölge de duracak motorlar için nikelajlı metal bölgelere koruyucu gres uygulama yapılmasında fayda var.
Lastikleri de direk beton ile temastan korumanızı öneririm, tahta kestirip motorun park noktasında tekerlek temaslarını kesebilirsiniz.
@janti123 ; YBR 125 balatasını öneririm, 70 TL civarı ancak kaliteli.
Saygılar