Merhaba dostlar bir müddettir yazamıyorum çünkü hem moralim bozuk hemde şaşkınım.
Bundan geçen hafta motorla izmir yoluna çıktık arkadaşla ki oda yeni aldı mondila 250 mct sini hızım yaklaşık olarak 60 km yı ve allahtanki mucurlu tarafa yanaşmadan yolda güzelyalıya taraf gidiyorduk ben vites atarken bişr anda arka teker kitlendi ve motor kaymaya başladı allahtan ki soğuk kanlıydım ve hemen debriyaşa basıp kilitlenen tekeri kurtardım ki kurtulması bile şans ben hiç ümitli değildim. yavaşca firene basıp durdum.tabi yolun kamyon otobüs ve hızlı arabalarla dolu olduğunu söyelmeme gerek yok. Kısaca gerçek bir ölümden döndüm. sonrada motor vitesleri geçmede sorun çıkarmaya başladı en son olarakta 3. viteste takılı kaldı. fazla uzatmayacam servise gittim ertesi gün bütün parçalrı söktük ama herşeyi resimleri çektim bir siteye atarım. sağolsun usta motoru baştan aşağıya inceledi ve ne dişlilerde bir kırılma nede bilyelerde bir dağılma bulamadı bendeki ve ustadaki şaşkınlık şimdi hat safada defalarca inceledi hatta güneşe çıkarıp bile detaylıca baktı yok hiçir sorun yok diğer aksamlara baktı moroda hiçbir sorun yok tabi motor sökülmeden önce ustada bindiği için oda soruna aşikar. şimdimotoru geri toplayacaz ama sadece ve sadece silindir alt kapak contası yok diye birleştiremiyoruz motoru, fabrikada hala sadece bu uyduruk contayı bize gönderecek diye bekliyorum otmmotor sitesinden en sonunda kendim sipariş verdim 7 milyonmuş salı elime ulaşır. tek bir şey söyleyecem yuhhhh diyebiliyorum adamlar conta bile göndermiyorlar yedek olarak servise. neyse ben hallettim işimi fabrikayı beklersem işim 15 günde bitmez benim. ama aklımızda hala aynı sorun var neden debriyajda bir sorun yok yada diğer parçalarda, sorunun olmasını tercih ederdim nedenini bilir ona göre tedbir alırdık şimdi bakalım tekrar birleştirip deneyecez usta ile ama moral sıfır olduğu gibi şimdi birde nedeni bilinmeyen bir arıza beni dahada endişelendiriyor.
dostlar küçük bir tafsiye eğerki motoru açtıracaksanız bu uyduruk contayı mutlaka önce temin edin sonra açtırın boşuboşuna 5 gün yatar makinanız. bütün parçalr ve fiyatları otmmotorda var ben oradan temin ettim.
KAZASIZ BELASIZ MUTLU SÜRÜŞLER DİLEĞİMLE....