Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
25
selam arkadaslar servisten dun motoru aldım cogu arkadasın dedigi gibi biraz geciştirmiyolar baya geciştiriyorlar motorun yarısından cogunu bız ordayken gostererek yaptırdık adamlara neyse bende puskulleri aldım canta için journeyman kardesim biyeriyi soyledi ama iyi bi fiyata buldum montaj dahil 100 ytl sosiste var bunun içinde daha tam karar vermiş degilim tek derdim cantaları takınca arka koruma demirinin sokulmesi bende onu sokmek istemiyorum işte goruntusu nasıl olur bılemem eksoz işinede basladım en yakın zamanda haber verecem bide su resim koyma yerini daha bulamadım bana bı yerini soylerseni memnun olurum sevgiler saygılar
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
benkaan' Alıntı:
bi mail bombardımanımı yapsak ??? ortak bi metin hazırlansa sorunlara dair,herkez yollasın...???

Arkadaşlar;
Sanıyorum bütün burada yazılanlar bir şekilde okunuyor zaten Uğur Mondial tarafından....
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
25
okusunlar daha ıyı ya bende nezamandır ona ugrasıyorum ben fabrikayla daha once konustum sizi rezil edecem diye bende hertarafta bunu yapmaya calısıyorum

bunlar terbiyesizler bunların hatası yüzünden motorum kaza yaptı sonrada basının caresine bak dediler 350 ytl ödettiler ben size gosteririm dedim internette nekadar motorcu varsa %60 ı okumustur yazılanları ama bitmedi servislere de yazılar gonderiyorum dun kahveci motor okumus beni aradı niye boyle yapıyorsun diye bende az bile yaptım dedim
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
evet bende adam gibi bir servis istiyorum
her gidişimde işimin savsaklanmasından sıkıldım doğrusu
ortak bir şikayet mail servisler konusunda iyi olur
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
Journeyman_35' Alıntı:
Arkadaşlar;
Sanıyorum bütün burada yazılanlar bir şekilde okunuyor zaten Uğur Mondial tarafından....
hiç sanmam :pale: ALLAH kulu çıkıp ne oldu demiyor... yada özverili davranamıyorlar...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
25
selam arkadaşlar keyifler iyidir insallah benim canavar sonunda gezintiye başladı gecen gun 130 km ye cıktı tahmini rodajdan sonda heralde ibreyi gecer diye dusunuyorum bende hic tıtresim kalmadı canavar gibi calısıyo allah nazardan saklasın bugunden sonra şu dedigim eksoz olayını halledecem inşallah başaracaz herkeze keyifli surusler
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
ya arkadaşlar bu alet en son kac basıyo?
rodajdan cıkınca tabi...
iki kişi uzun yolda sıkıntı olur mu?
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
2
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
5
Acayip bir vibrasyon var benimkimde onun haricinde güç,yakıt falan süper ayrıca sağlamda yani...(denedik :cherry: )
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
beyler bu gün yolda kaldım sadece şu alaytaki stop mekanizması yüzünden tem de gidiyordum 100-120 km arası birden motor duruverdi
neyseki durdum sonra daha motordan inmeden 2 vn 800 lü motorcu kardeşim durdu yardımlarıyla motoru çalıştırdık hepsine teşekkürleri bir borç bilirim :)

bu arada ayaktaki stop olayını tamamen iptal ettim sanırım bu benim için daha hayırlı olacak giderken motorun tamamen ve kontrol dışı stop etmesi çok kötü oluyo
ama dayanışma 10 numara


bu arada vibrasyon işini cranka takılan bir balansörle çözüyolarmış ama nerde takılır bilmiyorum bilgisi olan varsa bu benim için önemli
hepinize kazasız arızasız günler

Ben şöyle bir şey buldum dostum;
http://www.otmmotor.com/motor/main/p...&sub_cat_ID=33
umarım yardımcı olur.

not: sayfa geç açılıyor.



teşekkürler dostum
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
70
Merhaba dostlar bir müddettir yazamıyorum çünkü hem moralim bozuk hemde şaşkınım.

Bundan geçen hafta motorla izmir yoluna çıktık arkadaşla ki oda yeni aldı mondila 250 mct sini hızım yaklaşık olarak 60 km yı ve allahtanki mucurlu tarafa yanaşmadan yolda güzelyalıya taraf gidiyorduk ben vites atarken bişr anda arka teker kitlendi ve motor kaymaya başladı allahtan ki soğuk kanlıydım ve hemen debriyaşa basıp kilitlenen tekeri kurtardım ki kurtulması bile şans ben hiç ümitli değildim. yavaşca firene basıp durdum.tabi yolun kamyon otobüs ve hızlı arabalarla dolu olduğunu söyelmeme gerek yok. Kısaca gerçek bir ölümden döndüm. sonrada motor vitesleri geçmede sorun çıkarmaya başladı en son olarakta 3. viteste takılı kaldı. fazla uzatmayacam servise gittim ertesi gün bütün parçalrı söktük ama herşeyi resimleri çektim bir siteye atarım. sağolsun usta motoru baştan aşağıya inceledi ve ne dişlilerde bir kırılma nede bilyelerde bir dağılma bulamadı bendeki ve ustadaki şaşkınlık şimdi hat safada defalarca inceledi hatta güneşe çıkarıp bile detaylıca baktı yok hiçir sorun yok diğer aksamlara baktı moroda hiçbir sorun yok tabi motor sökülmeden önce ustada bindiği için oda soruna aşikar. şimdimotoru geri toplayacaz ama sadece ve sadece silindir alt kapak contası yok diye birleştiremiyoruz motoru, fabrikada hala sadece bu uyduruk contayı bize gönderecek diye bekliyorum otmmotor sitesinden en sonunda kendim sipariş verdim 7 milyonmuş salı elime ulaşır. tek bir şey söyleyecem yuhhhh diyebiliyorum adamlar conta bile göndermiyorlar yedek olarak servise. neyse ben hallettim işimi fabrikayı beklersem işim 15 günde bitmez benim. ama aklımızda hala aynı sorun var neden debriyajda bir sorun yok yada diğer parçalarda, sorunun olmasını tercih ederdim nedenini bilir ona göre tedbir alırdık şimdi bakalım tekrar birleştirip deneyecez usta ile ama moral sıfır olduğu gibi şimdi birde nedeni bilinmeyen bir arıza beni dahada endişelendiriyor.

dostlar küçük bir tafsiye eğerki motoru açtıracaksanız bu uyduruk contayı mutlaka önce temin edin sonra açtırın boşuboşuna 5 gün yatar makinanız. bütün parçalr ve fiyatları otmmotorda var ben oradan temin ettim.

KAZASIZ BELASIZ MUTLU SÜRÜŞLER DİLEĞİMLE....
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
Dostum BÜyÜk GeÇmİŞ Olsun DÜn Bende Yolda Kalinca Moral Sifirin Altina İndİ Ve Daha Issiz Bİr Yerde Olsa Ne Olacakti Dİye DÜŞÜndÜm Motorumun 3000 Oldu Ve Bu 3000 Km Yİ Yazin GİdeceĞİm 240 Km Lİk
Issiz Parkur Da Motorun Bana Ne Ler YapabİleceĞİnİ Test Etmek İÇİn Yaptim Şu Ana Kadar Motor Bana MarŞ Motorunda Bİde Bu Ayak Stop Mekanİzmasi YÜzÜnden Sorun Çikardi Umarim Bu Sondur



Bu Arada BalansÖr Hakkinda Kİmse BİŞey SÖylemedİ Hala Bİlen Yokmu ArkadaŞlar:)




Hepİnİze Kazasiz Belasin GÜnler
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
70
çok sağolun dostlar Allah kimsenin başına vermesin mal hiç önemli değil ama can geri gelmiyor beni teselli eden tek şey hanım arkada değildi çünkü o biraz panik ve motoru panik halinde sarsabilirdi bende dengeyi ya bulurdum ya bulamazdım.

bu arada yedek parca denilen uyduruk malzeme yani silindir kapağı contası gelmemiş anabayiden bende kendim sipariş ettiğim contayı yarın takacam fabrikayı beklersem yandımm 10 gün yatar makina ama çok komik gülsem mi ağlasam mı bilmiyom conya yaa sadece conta bu melet
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
istanbul' Alıntı:
ya arkadaşlar bu alet en son kac basıyo?
rodajdan cıkınca tabi...
iki kişi uzun yolda sıkıntı olur mu?

Benimki 140 basıyo.

Evet olur.Çünkü o zaman 240 basması gerekiyor.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
76
arkadaşlar 19 mayısta ıspartadan yola cıktım ve antalya-manavgata gittim motorda iki kişi ve artı olarak iki büyük sırt cantasi ve yan cantalar dolu oldugu halde 85-90 km/h la gittim en ufak sorun cıkmadı. toplam 450 km yol yaptım. bir sefer durarak 180 km yolu sorunsuz aldım. yakıtsa km de 100 ytl bence cok ıyıydı. (bu arada elimin üstü cok kötü yandı güneşten :) )
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
25
herkeze selam arkadaşlar bugun ankarada hava superdi bede aksam ilk defa motora iki kişi bindik motor daha 200 km olmasına ragmen baya performanslıydı tabi rodaj suresinde oldugu için hiç zorlamadım aleti ilk başlarda biraz korktum ama (daha önce iki kişi motora binmemiştim )motor önemli degilde bize bişey olmasın yeterki bence daha keyifli oluyor iki kişiyle binince benim canavar gayet iyi hic sorun cıkarmıyor şimdilik ilk başlarda bi disk problemimiz vardı ama simdi gayet iyi benim motorda hiç arkadaşların dedigi gibi vibrasyon olayı olmuyor valla anlamadım geci ben faftada bir motorun uzerinde nekadar vida varsa hepsini kontol ediyorum ama sizde ederseniz iyi olur gevsedigi zaman sesler ve vibrasyon olayları baslıyor
herkeze keyifli sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst