- Katılım
- 31 Mar 2005
- Mesajlar
- 24
Journeyman_35 sağolsun fikir proje tükenmiyo. Sayesinde ben de gaza gelip koruma demiri, sisibar uzatma, arka koltuk büyütme, sis farları, püsküller filan derken oğlanı pek yakışıklı yapmış olacağım.
Ama merak ediyorum bunlar bitince bu başlıkta fikir tükenecek mi? Elbette hayır, sanırım bir süre sonra böyle giderse motora kanat takıp uçuran arkadaşlar da olur
Bu arada Journeyman_35 dostumuzun amblemli kaskını gördüm gerçekten çok güzel, severek kaskıma ve benzin depoma yapıştıracağım.
Bugün bir polis ile (yunus) tanıştık bizimle önemli bir istatiki bilgi verdi sizlerle de paylaşmak isterim: Motor kazalarının büyük kısmı sürücüler eve varmadan birkaç kilometre önce ya da birkaç dakika önce oluyormuş. Seyir halinde varış sonrasında yapacağın şeyleri düşününce sürücünün dikkati dağılıyormuş ki dikkatin motor sürücüleri için yaşamsal önemi var. O nedenle park haline geçene kadar motor üstünde olduğunuzu unutmayın diye bizi uyardı.
Sevgiler saygılar...ve tabii dikkatler
Ama merak ediyorum bunlar bitince bu başlıkta fikir tükenecek mi? Elbette hayır, sanırım bir süre sonra böyle giderse motora kanat takıp uçuran arkadaşlar da olur
Bu arada Journeyman_35 dostumuzun amblemli kaskını gördüm gerçekten çok güzel, severek kaskıma ve benzin depoma yapıştıracağım.
Bugün bir polis ile (yunus) tanıştık bizimle önemli bir istatiki bilgi verdi sizlerle de paylaşmak isterim: Motor kazalarının büyük kısmı sürücüler eve varmadan birkaç kilometre önce ya da birkaç dakika önce oluyormuş. Seyir halinde varış sonrasında yapacağın şeyleri düşününce sürücünün dikkati dağılıyormuş ki dikkatin motor sürücüleri için yaşamsal önemi var. O nedenle park haline geçene kadar motor üstünde olduğunuzu unutmayın diye bizi uyardı.
Sevgiler saygılar...ve tabii dikkatler








