- Katılım
- 1 Mar 2010
- Mesajlar
- 1,251
MOTORUN DURUŞUNDA AKSAKLIK OLDUĞUNU ÜŞÜNÜYORUM SİZLERİN DE FİKRİNİ ALMAK İSTEDİM BU KONUDA YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. KORKULUK DEMİRİ KIRIK YAMUKLUĞU BELLİ OLUYO ASIL PROBLEMİM MOTORLA ÖN LASTİK ARASINDAKİ MESAFE SİZCE DE Bİ PROBLEM YOK MU SOL AYAĞIN ORDAKİ ŞASİ KIRIK KAYNAKLA DÜZELMESİ MÜMKÜNMÜDÜR EĞER MÜMKÜN DEĞİLSE TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ŞİMDİDEN DUYARLLILIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ...
dostum fotoları biraz daha uzaktan çekseydin daha makbule geçerdi.. ama fikrimi söylemek gerekirse şase motorun kemikleridir..kaynak yapmak ne kadar sağlıklı olur bilemicem..ama şu varki böyle motor kullanmak çok bariz tehlikeli..ayağı kırık koşmaya çalışan bir insan düşün ne derecede sana daha çok zararı varsa o derecede tehlikeli..
komple şasi almaya kalksan 350 tl ederi var işciliği hariç.. netten baktım şimdi..
bence sen motoru kullanma hiç tavsiye etmem..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:16 ----------
selam mct kullanıcıları, ben kışa girerken lastiklerimi değiştirmek istiyorum motorumuz için önerdiğiniz ya da önermediğiniz bir marka model var mı ? orjinal lastikleri var şu anda üstünde 10bin km den sonra kabak oldu iyicene.
ayrıca kışın motor ile ilgili ne yapılması gerek ? ekstra bi önlem almak gerekirmi siz ne yapıyorsunuz karda kışta, ben kapının önüne bağlıyorum iki tanede örtü örttüm üstüne bir sorun olmadı ama oladabilir mi ?
paraya kıyarım dersen eğer, metzeller, michelin veya bridgestone alabilirsin..yok ben fazla pahalı olmasın dersen IRC marka lastik var.. eski sayfalarda bu lastiği kullanan mevcut sürücüler vardı.. ben hiç değiştirmediğim için tam olarak şunu al diyemem.. birazda bütçe meselesiyle ilgili bir durum ama lastikler motorun en önemli kısımlarından birisidir..
