ustan elektrik olayından anlıyorsa zaten o yapacağını bilir sis farlarıyla ilgili.
ayrıca sen balıkesirdemi ikamet ediyorsun ?
evet ben balıkesir / edremitteyim. valla motoru sabah ustaya bıraktım komple elektirik sistemini elden geçirdi. zincir değişti, arka dişli değişti (ama orjinali) 32 dişe düşürmedik, ön dişli değişti, ayaklık müşiri değişti ben bu arada plaka işlmleriyle ruhsatla boğuştum

r: akşam üzeri herşey tamamdı. ama sis lambası ve deri kaplayamadık

ale: galiba yarın yada cumartesi filan yapıcaz. elektirik sistemi elden geçince korkunç bi fark oluştu. gaz yemesi düzeldi titremeler bitti. ama bu ustalarla başım dertte

r: bu defada ayaklık göstergesi hep ışığı yanıyor. dedim bu ne yahu!!! hiç bir sorun yok yansın varsın ben onu en güzel şekilde yaptım dedi:silent: valla bilmiyorum görcez artık. keeway varken servis farklı olduğu için ne dersek adam gib yapıyorlardı. bu servise anlam veremiyorum doğrusu...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 ----------
maksımum suratı beygır,tork egrısıyle alakalı forumdan beygır meselesı ıle ılgılı uzun bır yazı vardı.merak edenler ıcın faydalı olacaktır
ozetle kullanmıs oldugunuz motorun kucuk hacımlı yuksek suratlere cıkan motorlara nazaran torkunun yuksek oldugunu belırtmek ısterım
bu cınlılere has bırsey degıl hondanın rebel'ıde suzukının gn'sininde ortalama hızları 100-110
bobin ,cdi hususunda tek basına cdi degısımı işe yaramayacaktır
cunku cdi flashtan gelen etkıye gore bujıyı cakar
flash'ı degıstırmek gerekıyor
lostrider
fikrim egzoz ucları yakısmamıs
bırde ustan argon yerine ark kaynagıyla kaynatmıs
orayı boyamazsan pas tutmaya baslar
bu tarz operasyonlar yerın ya komple egzoz degısımı yada egzoz'dan 1 sustucu almak yada matkapla 1-2 delık acmak
tatmın edecektır
eksozu boyadım. daha hoş oldu zaten son kısmı olduğundan ısı oranı düşük boyaya zara vermiyor ama ses yokmu hastayım.. benim maksadım ortalığı yırtması değil tok bi ses duymak istiyordum ve elde ettim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:34 ----------
merhaba arkadaşlar . herkesin geçmiş bayramını kutluyorum bu arada .
bu sitede aranızda yeniyim . bende ck 125 cc kymco var . elin tayvanlısı motor üzrinde birçok şeyi düşünmüş ve yapmış . örneğin . ayak sehpa ,otomatik jikle , panoda vites geçiş aralıklarının göstergesi. uzun kısa düğmesinin yanı sıra exra sellektör mandalı ,rahatlıkla 110 klm hıza ulaşabilmesi ,güçlü motoru, yakıtının kilometerede 80 krş yakıt tüketmesi gibi birçok güzel avantajı var .
ama gel gelelim vibrasyon beni çileden çıkarıyor . geçenlerde izmirden uşağa gidiyorum 50 ci kilometrede ellerimin ve ayaklamın çalışmadığını hissettim sağa çektim durdum hiçbiryerim tutmuyor . gidip çiş edeyim dedim aa aile hazinem yok adeta , jr hissetmiyorum . ayaklarımı yukarı dikip 10 dk beynime kan gitmesini bekledim de kendime geldim .
diyeceğim o ki bu mct 250 likler ilgimi çekiyor . biraz araştırma yaptım servis satış ve yedek parça ağı oldukça geniş ülke çepında .
ancak satış ilanlarına baktığımda % 70 lik tüketici ve kullanıcı grubu motorsikletler daha 1000 ila 7000 bin kilometre arasında hemen satışa çıkartmışlar . hatta bazıları daha rodaj sürelerini dahi tamamlamamış .
asıl soru şu bu ürünü alanlar kısa bir süre pişmanmı oluyor , kötü bir ürünmü ?
yoksa hayır bu geçiş motorudur denen kavrama ait bir uygulamadan kaynaklanan bir değiştirmemidir ?
birkaç maddede sıralayacak olursak artı ve eksileriyle siz kullanıcılar nasıl yorumlardınız acaba mct 250 yi .
hepinize şimdiden teşekkür ederim .
yaban .
dostum yenibaşlayanlar bu gibi motorlarla ilk deneyimlerini yaşıyorlar daha sonra yüksek cc ve hız adrenalin aranmaya başlıyor bu sebeple satışlar malum... mesala ben bunu yaşadım

ilk motorum kinetic nova 115 cc scooter dı 2004 de aldım 4000 km yaptım ve kesmemeye başladı sattım. 2005 de keeway sl 150 aldım. keeway gerçekten çok sağlamdı ama motor 7000 km ye geldiğinde heryeri kaynak izleriyle doldu titreşimden illa her hafta biryerleri koptu kırıldı. ben zaten bi cep telefonuyla seyahat ediyordum titreye titreye inince aptal oluyordum

. 2007 de hyosung gt 250r aldım çağ atladığımı düşünüyordum arasıra keeway a binice ayaklara ellere masaj yaptırıyordum

hyo güzeldi gerçekten ama 4500 km lerde düşük viteste yüksek devirden dolayı grank kolları yamuldu. buradaki beceriksiz ustalar katlettiler motoru

r: en sonunda kamyonetle çankkaleye götürdük yaptılar ve öfkeyle o gün sattım hyosung u. gene aynı gün suzuki gsxr 750 dehşetiyle tanıştım 2001 modeldi aşık oldum resmen. bi kere bindim turladım dönüşte hemen aldım:cat:yaklaşık olarak 20000 km kullandım ama yok böle bişey arkadaşlar. hem seviyor hem korkuyordum korkunç bi performansı vardı. izmir deki ustalarla tanıştık

git gel 320 km ... en sonunda araba alırkaen keewayle birlikte sattım... 1,5 senedir motorsuzluktan bunalıma girdim

ale: arabanın yanına krediyle bi araba daha aldım ( babam için! babam saolsun değil, ben babama aldım) kredi borcu yüzünden umutsuzdum derken bu mct çıktı karşıma... birazda fiyatı uygun gelince hemen aldım. bi kaç problemi vardı şimdi yapıldı. memnunum herşey güzel. ayrıca titreşim pek hissetmiyorum diğer arkadaşlarında dediği gibi 85 -90 civarlarında biraz yapıyor ama çok değil bence ben memnunum. kimse yoğurdum ekşi demez ama dürüst olmak gerekirse bence gayet iyi motorsiklet. ben korkarak aldım ama şaşırttı beni:mrgreen: haa şimdi bunu satmam diye düşünüyorum zevkime göre aksesuarlayıp binicem. ilk bahar yada yaz sonu italyan bimoto yada tekrar hyosung gtr serisinden almayı hedefledim