Merhabalar, foruma yeni katıldım, ben de ilk tecrübem olarak 250 mct düşünüyorum... forumda malum sayısız düşünce, fikir, olay var anlatılmış, kimisine göre mükemmel, kimisine göre 5 para etmez makine, çin malı, vs. Benim sorum, yeni öğrenecek biri için uygun mudur, yakıtı nasıldır, çok fazla yaktığı söylenmiş genelde ama km.de ortlama ne kadar yakar, hız merakı olmayan, zamanında arabyla takla atmış biri olarak, artık güvenli sürüşü tercih eden, genelde ankara içi okula gidip gelme amaçlı, zaman zaman da 250-300km.lik yol yapmaya uygun mudur bu motosiklet? 150lik keeway ya da jinlun falan düşünüyordum ama yazın zaman zaman şehir dışına çıkabileceğimi de düşününce acaba 250lik bi motosiklet daha mı uygun olur diye fiyatı neredeyse aynı olan 250mct ye yöneldim biraz açıkçası, görünümü de tabi oldukça hoş.
3000-4000 liram olsa tabi ki başka alternatifler düşünürdüm onun için çin malı, yamaha honda daha iyi şeklinde yorumlara gerek yok, malum herkes hemfikir bu konuda. Bu bütçeyle (1200-1300 civarı), 150lik keeway, jin-lun'lar mı tercih edilmelidir, yoksa bu çok daha mantıklı mıdır?
3000-4000 liram olsa tabi ki başka alternatifler düşünürdüm onun için çin malı, yamaha honda daha iyi şeklinde yorumlara gerek yok, malum herkes hemfikir bu konuda. Bu bütçeyle (1200-1300 civarı), 150lik keeway, jin-lun'lar mı tercih edilmelidir, yoksa bu çok daha mantıklı mıdır?
Son düzenleme: