bugün ayın 16sında tamamen doldurduğum depoyu bitirdim 330km yol aldım ve oldukça süratli kullanım yapmıştım bu sefer üstelik

70-80 sürekli sonra rezerve geçtim 40kmde öyle ettimi 370km sonra 10tllik aldım 40 daha yaptım ve haala benzinim var 48tlye dolmuştu depo gerçi bu sitede en az yakan mct benimki çok garip olsada öyle

vee prensipte bugün anlaşma yapıldı büyük ihtimalle yarın motor satılmış olacak ve altımda bisan senatör 150cc veya asya 150a 19t veyaa mondial 150zat veeyaa 0km mondial 125zn veyaaa 150rf veeeeeeyaaaaaa bugün sahibinden.comda gördüm 3000kmde 1500e 6000kmde 1500e 250mct artık kısmet kış geliyor diye scootera geçiyordum ama mct öyle bir motorki başında el sıkışırken sanki o alttan bana bakıyordu satma beni diye ama yapcak bişey yok sevgilerimle.
satılırsa ki %99 kış bakımı için yapılması gerekenleri perşembe yazıcam.
bu arada debriyaj kullanımı ile ilgili el ile yapacağınız ayarla spor veya klasik kullanım modunun nasıl olacağını söyleyeceğim yalnız uyarayım spor modda pati çeker arabaların arasında öne zıplar arkada biri olursa ön kalkabilir bile

)