- Katılım
- 25 Nis 2010
- Mesajlar
- 161
tşkler
güle güle kullan hemşerim güzel olmuş eline saglık.
Kazasız sürüşler
güle güle kullan hemşerim güzel olmuş eline saglık.
Kazasız sürüşler
tıs tıs sesi sanki var gibi motora gaz verip kestikten sonra sanki havalı gibi hırıltılı gelen ses mi acaba ? ama benim motor ısınınca hiç stop etmiyor..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------
son olarakta normal kullanım kılavuzunda neden 10-40 dan bahsederler ? tamam standartlar bu şekilde ama sonuçta yağı koyduk kullanıyorsun ve motora daha da iyi geldi diyebiliyorsak bir standartın anlamı da kalmıyor..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:56 ----------
ledler güzel olmuş, bende düşünüyorum ama motorun oturduğumuz kısmının alt tarafına o mafsal mı deniliyor tam oraya 2 adet düşünüyorum ...
arkadaşlar merhaba dün biraz motor için sipariş vereyim dedim amacım akü almaktı ama debriyaj telini filanda değiştiriyim dedim
arkadaşlar bunları kendim takabilirim sanırım
dikkat etmem gerekenler varsa yardımcı olurmusunuz
he biraz cahilce bi soru olacak ama akümü gelir gelmez taksam sorun olurmu yani daha önce bi işlem uygulanıyormu acaba teşekkrler
Ürünler
- - 303-114 HAVA FİLTRESİ MCT 250cc
- - 154-113 MCT250 DEBRİYAJ TELİ
- - VLM 102-108 VLM AKÜ YTX7L-BS
- - 152-129 MCT250 GAZ TELİ ayarlı
- - 162-123 MCT 250 KM TELİ
bu arda 200 km önce shell 15-50 yağını değiştirmiştim
sanırım iyi bir bakım olacak![]()
arkadaşlar merhaba dün biraz motor için sipariş vereyim dedim amacım akü almaktı ama debriyaj telini filanda değiştiriyim dedim
arkadaşlar bunları kendim takabilirim sanırım
dikkat etmem gerekenler varsa yardımcı olurmusunuz
he biraz cahilce bi soru olacak ama akümü gelir gelmez taksam sorun olurmu yani daha önce bi işlem uygulanıyormu acaba teşekkrler
Ürünler
- - 303-114 HAVA FİLTRESİ MCT 250cc
- - 154-113 MCT250 DEBRİYAJ TELİ
- - VLM 102-108 VLM AKÜ YTX7L-BS
- - 152-129 MCT250 GAZ TELİ ayarlı
- - 162-123 MCT 250 KM TELİ
bu arda 200 km önce shell 15-50 yağını değiştirmiştim
sanırım iyi bir bakım olacak![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wUTWRonynBo&feature=related
mondial hd 250 yer arjantin
neden herşeyin en kötüsü türkiyeye gelirdi anlam veremiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=wUTWRonynBo&feature=related
mondial hd 250 yer arjantin
neden herşeyin en kötüsü türkiyeye gelirdi anlam veremiyorum
dostum eğer kuru akü ise artıyı artı kutuba eksiyi eksi kutuba takacaksın olay tamamlanacak ki tavsiyem kuru aküdür sulu akü sakın almayasın
geri kalanları yağlayarak koyman ömürlerinin uzun olmasında etkili olacktır
benim aküde sorun vardı değiştirmiştik ama takmadan önce 2 saat kadar ilk önce içine su koymuştu yanlış görmediysem ve şarja takmıştı sanırım.. biraz araştır derim..
+1 roadstar 250 yide kabul ederseniz ben de gelmek isterim.
Sağlıcakla.
seni kabul etmiyoruz barış sen gelemezsin bisan ile![]()
Seni tek yakalarım ben olum ozaman görürsün sen :ala::::144::::158::
selam arkadaşlar bugün motorum 13000kmye girdi ne mutlu 8100de aldığım motor hazirandan bu yana 4900kmde sorunsuz yol aldı maşallahı var:
yapılacak bakımlar
1: karbüratör temizliği komple
2: yeni manifolt boruları takma
3: hava ayarı
4: subap ayarı ( zaman kalırsa tabi)
5: cant tellerine akort
6: arka dişli takozlarının yenisi
7: zincir temizliği yağlaması
8: fren bakım temizliği ve hidrolik yağı değişimi ( yağ almayı unuttuğum için çarşamba yapıalcak)
9: kampana fren iç temizliği
10: yağ kontrolü
11: dış görünüm ayarları ve temizliği
12: gevşemiş paslanmış düşmüş vidaların sıkılıp yağlanıp yenilenmesi
resimlerle anlatım olacak.
daha sonra 15000 bakımı eğer satılmazsa olacak9
bu arada 2500e keeway supershadow 250cc buldum 3159kmde ne dersiniz iyimi sizce
selam arkadaşlar , uzun zamandır foruma bakamadıydım tatil vb işler
ben diyorumki istanbuldaki mctciler ile buluşup bir gezi ayarlayalım yaz bitmeden havalar bozmadan
düşünsenize 10-15 tane mct yollarda![]()
Motoruna güzel bakıyorsun böyle giderse barışın (arbetüs ) 37000 km olayı yalan olucak gibi
bu arada keeway almanda taraftar değilim bana sorarsan,motor bizimkine göre güçlü olabilir evet ama ne servisi nede parça tedariğinden yana sıkıntı yaşatabilir sana...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 ----------
şu gezi olayı hafta sonu olmazsa bir bakıma katılabilirim ama hafta sonu olursa çoooooook zor daha barışın yanına bile gidemedim tanışmaya hafta sonu izinim olmadığı için :salut:

maalesef dostum yaa onu geçemez çünkü motorun sol kırank rulmanı değişmeli ömrü 20.000km sonra motor inecek ve yenisi takılacak şu sulu benzinden dolayı gümledi.
ama dediğin şu bakımdan doğru olur eğer ben 0 km bir mct alırsam rodajını modajını herşeyini ben yaparsam o zaman ben bu motora kendi adıma söyleyim ufak değişikliklerle 50.000kmye kadar sorunsuz kullanırım cidden kaya gibiler özellikle 3bin tl gibi komik bir rakamlarına rağmen.
evet benim tek sorunum bu yedek parça kısmını düşünmüyorumzira mct de bile sıkıntı yaşıyorum bazen çayıroğullarına mecburum onlarda geçirebildiğine davranıyorlar. Ama öte yandan keewaay cidden çok güçlü bizimkine oranlada cidden sağlam bir motor.
neyse bakalım düşüneceğiz tavsiyen için teşekkürler dostum güzel bir uyarıcı oldu valla
bu arada gece gece goldwing çalışmalarımdan ışık bölümünü yapasım geldi yaptım foto biraz kötü ama idare eder
![]()
maalesef dostum yaa onu geçemez çünkü motorun sol kırank rulmanı değişmeli ömrü 20.000km sonra motor inecek ve yenisi takılacak şu sulu benzinden dolayı gümledi.
ama dediğin şu bakımdan doğru olur eğer ben 0 km bir mct alırsam rodajını modajını herşeyini ben yaparsam o zaman ben bu motora kendi adıma söyleyim ufak değişikliklerle 50.000kmye kadar sorunsuz kullanırım cidden kaya gibiler özellikle 3bin tl gibi komik bir rakamlarına rağmen.
evet benim tek sorunum bu yedek parça kısmını düşünmüyorumzira mct de bile sıkıntı yaşıyorum bazen çayıroğullarına mecburum onlarda geçirebildiğine davranıyorlar. Ama öte yandan keewaay cidden çok güçlü bizimkine oranlada cidden sağlam bir motor.
neyse bakalım düşüneceğiz tavsiyen için teşekkürler dostum güzel bir uyarıcı oldu valla
bu arada gece gece goldwing çalışmalarımdan ışık bölümünü yapasım geldi yaptım foto biraz kötü ama idare eder
![]()
aynen dostum mesela ben bir motor alacaksam ilk önce servis ağı ondan sonra yedek parça olayına bakarım, istersen dünyanın en sağlam motorunu al parça bulamadıktan sonra bir işe yaramaz bence :farao:
Bu arada ışık güzel olmuş :cat: bende motorun altına mavi renkli led döşemeyi düşünüyorum yolda giderken motor belli olsun diye ama boş vakit bulamıyoruz bu aralar maalesef yoksa 1 saatlik iş ...
ayrıca senin farda iyi gösteriyormuş ha![]()
Dostum bukadar ışıklı aksesuar ve bu kadar güçlü farlara (yanlış düşünmüyorsam sis farına) rağmen nasıl bu akü dayanıyorbenim motor aldığım günkü gibi duruyor en ufak bir değişiklik çanta bile yok buna rağmen farlar çok güçsüz ve akü çok zor şarj oluyor gece 2-3 saat dolaştığımda motoru istop ettiğimde tekrar marşa bastığımda bile akım yetersiz kalıyor servise söylediğmde de bütün mctler öyle yapacak birşey yok diyor 50 kere söyledim ve her defasında bana SEN MOTORA ALIŞACAKSIN DİYORLAR ve bu tavırları iyice canımı sıkmaya başladı ya kaç paraysa vereyim garantiden de vazgeçtim halledin şunu diyorum yine aynı cümle ve bende buralarda çözüm aramaya çalışıyorum. Kullandığın akü nedir ben hala orjinal aküyü kullanıyorum farklı bir akü kullanıyorsan birde onu alayım sis farı taktırmak istiyorum çünkü gece hiçbirşey göremiyorum