- Katılım
- 1 Mar 2010
- Mesajlar
- 1,251
Merhaba Arkadaşlar;
dün itibariyle motoruma biraz bakım yapayım dedim aldığım ngk buji ve shell advance vsx 15-50 yağı koyayım dedim. neyse motorun bujilerini bir çıkarttım bujiler tamamen iptal olmuş simsiyahtı :cyclopsan daha 1300 km bile olmamıştı hemde. Bu servisin taktığı bujiler o kadar dandikmişki meğerse benim motor ondan dolayı fazla yakmaya başladı bence.
ayrıca yağ da aynı şekilde simsiyah çıktı buradaki tamirci abi bile yağı görünce şok oldu ( araba tamircisi ama bilgisi yüksek bir abimizdir ). Bir güzel yağını bujisini değiştirdik ve hava filtresini temizledik, motor oldu canavar sanki yeniden doğmuş gibi...Vites geçişlerim bile baya farketti..Yağ cidden güzel arkadaşlar,bundan önce castrol koymuştum. castrolden bile iyi bu yağ..
Arkadaşlar siz siz olun ne olursa olsun serviste takılan malzemelere iyi bakın adam bana bosch buji takacağım demişti ama dandik bir marka çıktı.Mümkün olduğu vakit motorunuzu bakım yaptırırken başından ayrılmayın size birşey diyemezler.
Birde şey kafama takıldı servisteki ustalar değilde bu bayii bana eğer bizim yağımızı bujimizi koymazsam motorumun garantisinin geçersiz olacağını söyledi.Ne derecede doğruluk payı vardır ? sonuçta servisin taktığı buji yağ motoruma resmen zarar veriyor !
dün itibariyle motoruma biraz bakım yapayım dedim aldığım ngk buji ve shell advance vsx 15-50 yağı koyayım dedim. neyse motorun bujilerini bir çıkarttım bujiler tamamen iptal olmuş simsiyahtı :cyclopsan daha 1300 km bile olmamıştı hemde. Bu servisin taktığı bujiler o kadar dandikmişki meğerse benim motor ondan dolayı fazla yakmaya başladı bence.
ayrıca yağ da aynı şekilde simsiyah çıktı buradaki tamirci abi bile yağı görünce şok oldu ( araba tamircisi ama bilgisi yüksek bir abimizdir ). Bir güzel yağını bujisini değiştirdik ve hava filtresini temizledik, motor oldu canavar sanki yeniden doğmuş gibi...Vites geçişlerim bile baya farketti..Yağ cidden güzel arkadaşlar,bundan önce castrol koymuştum. castrolden bile iyi bu yağ..
Arkadaşlar siz siz olun ne olursa olsun serviste takılan malzemelere iyi bakın adam bana bosch buji takacağım demişti ama dandik bir marka çıktı.Mümkün olduğu vakit motorunuzu bakım yaptırırken başından ayrılmayın size birşey diyemezler.
Birde şey kafama takıldı servisteki ustalar değilde bu bayii bana eğer bizim yağımızı bujimizi koymazsam motorumun garantisinin geçersiz olacağını söyledi.Ne derecede doğruluk payı vardır ? sonuçta servisin taktığı buji yağ motoruma resmen zarar veriyor !