Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
132
metemen' Alıntı:
hakanz motora sen ne yağ koyoyorsun 10-40 20-40 20-50 hangisi

10-40 yanılmıyorsam ama Castrol un motosikletler için ürettiği özel bir yağ var onu tavsiye ediyorlar. İçindeki katkılar sayedinde şanzıman vuruntusunuda gideriyormuş Yaşiğl bir plastik kutusu var bundan sonra onu koyacağım


Journeyman_35' Alıntı:
Ahanda walla budur....salonda oturur gibi, git allah git hissetmezsin bile...
süper...de nasıl olacak yalnız ?

:) :) :) patladım bu lafa ya. Sissy barı o şekil yapsam inan bana motoru evin salona çıkarır TV yi makinanın üzerinde seyrederim.

Flama olayına gelince NEFİSSSS


yusuf3461' Alıntı:
ya herşey iyide marka biraz düşün dürücü deyilmi

Soruyu bende anlayamadım, yani Mondial yerine başka bir isim mi konabilirdi? Soruyu bu şekilde anlıyorum, topic okunduysa sorunların çözülmesi gibi kullanım rahatlığı gibi bu kadar memnuniyet varken diğer türlü anlamak anlamsız olurdu sanırım.

İki gündür arka tekerinden zincir tahrikli iki tekerli, denge odaklı öz itimli götürgeçime binemiyorum işlerden dolayı, kısmetse yarın Kozyatağı Gebze yapacağım.

Anadoludan Avrupaya geçerken köprü girişinden önce arıza şeridine girmiş yaklaşık 20 motoru ayuklamıştı ekipler. Arıza şeridinden uzak durun.
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
hakanz' Alıntı:

Yaw aklıma gelen bişeyi paylaşmak istedim sabahın köründe...

Ben bildiğiniz gibi arkadaki kedi gözlü bagaj uzatmasını sökmüştüm hatırlarsınız...

Yolcu Sissy barı uzatalım ok....

Peki benim söktüğüm parçayı da kendimiz için , driver dayanması yapabilir miyiz fotoğrafta gösterdiğim pozisyonda...

Çok rahat olabilir....epey geniş ve yüksekliği de müsait....

Ne dersiniz ?

Bu arada , FLAMA için görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar....yapalım mı ?
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
ya bu vitesler beni deliedecek şöyle kaymak gibi geçmiyor bir hal yoluna koyanmadım şu işi

arka sisibar için benimde bir fikrim varçizim dandik ama fikir önemli

tara7wx.jpg



bu boyutta bir demir sac yada başka bir materyal den çizimdeki gibi yada daha elips yada düz artık keyfe göre bir parça kestirecez bu parçayı standart sisibar aparatına uyumlu şekilde bağlantı yerlerini deldirip sonrada kılavuz yardımı ile diş açtıracaz


zaten normal sisibarın içindede biyle sert bir madde var



bu parçayı vida yerleri açıkta kalacak şekilde koltukçuya süngerletip kaplatıyor ve yerine montajlıyoruz


nasıl olur acaba......
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
Walla güzel....

metemen' Alıntı:
ya bu vitesler beni deliedecek şöyle kaymak gibi geçmiyor bir hal yoluna koyanmadım şu işi

arka sisibar için benimde bir fikrim varçizim dandik ama fikir önemli

Ne yaratıcı grup olduk yaw...
Walla çok pratik...arkada iki plakanın geçiş yaptığı yerlerde kedigözleri ile kapanır...olur biter....

Olur bu olur....
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
76
metemen
bence ıyı bı fıkır hatta suan kı sısı barada böyle bı monte yapabiliriz bu hem basıt hemde kulfetsız olur. bence bıde bu asya 150 t1 ın sısı barı hem arkaya hem ön koltugun arkasına uyar gıbı geldı sızce nasıl olur.
Journeyman_35
bence flama super olmuş bence bunu bastıralım cok hosuma gıttı yane
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
72
Journeyman_35' Alıntı:
Yaw aklıma gelen bişeyi paylaşmak istedim sabahın köründe...

Ben bildiğiniz gibi arkadaki kedi gözlü bagaj uzatmasını sökmüştüm hatırlarsınız...

Yolcu Sissy barı uzatalım ok....

Peki benim söktüğüm parçayı da kendimiz için , driver dayanması yapabilir miyiz fotoğrafta gösterdiğim pozisyonda...

Çok rahat olabilir....epey geniş ve yüksekliği de müsait....

Ne dersiniz ?

Bu arada , FLAMA için görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar....yapalım mı ?


Gerçekten dahice...:cat: :cat:
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
çok fazla maliyette tutmaz ayrıca isteyen arkadaşlara gerçek deride gönderebilirim


dericiliğin faydaları sisbarımız orjinal deri olur böylece


sahi saç deri kılıfın altında kalacak standart sisibar gibi yani arkadan bakılınca deri gözükecek

zaten eski sisbarın iç aparatı plastik aşağıdaki gibi kılıfıda zımba ile tutturmuşlar


a6mz.png



Journeyman_35

abi plama süper bence

hadi abiler bi ses verin fikir verin
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
metemen' Alıntı:
çok fazla maliyette tutmaz ayrıca isteyen arkadaşlara gerçek deride gönderebilirim


dericiliğin faydaları sisbarımız orjinal deri olur böylece


sahi saç deri kılıfın altında kalacak standart sisibar gibi yani arkadan bakılınca deri gözükecek

zaten eski sisbarın iç aparatı plastik aşağıdaki gibi kılıfıda zımba ile tutturmuşlar


a6mz.png



Journeyman_35

abi plama süper bence

Bugün maaşallah demek lazım...Herkesde bir Leonardo da Vinci havası görüyorum :)

1. SISSY BAR
Öğlen sanayide servisime gittim...oradaki arakadaşım daha pratik bi çözüm önerdi...

Şöyleki;

Arkadaki beğenmediğimiz yolcu oturma minderini söküyoruz, yan çeviriyoruz ve mevcut sisybara monte ediyoruz....boşalan yer için de, bunu birimizin üstlenmesi lazım, sanatkar bir ustaya gidiyoruz; büyük sürücü minderinin geometrisini devam ettirecek şekilde nefis bir yolcu minderi yaptırıp takıyoruz ...ben eski fotoğraflardan bir tane ekliyorum, gözünüzde biraz canlandırın diye...

Elde kalan eski küçük sırt minderini de hatıra diye saklıyoruz ; yoksa deponun üstüne yapıştırıp kol dayama mı yapsak....hani çekmişiz kenara sahilde ; bişiler içip etrafa bakmıcaz mı? şekil olabilir....:)

Yeni yolcu sırt minderi daha kalın, daha etli, ortasındaki düğme bu sefer rahatsız da etmeyecek...
Ne dersiniz beyler?

İşte cruiser farkı, yap yapabildiğini, herkesin motoru custom olacak yakında bizde...beğenmedin sök başka bişi yap...

Sahi yaw...hiç hanım yok di mi bizim grupta...diğerlerinde hep var...;)
Pek de maçoyuz be ...

2. FLAMA

Flamamız beğenildi gibi....bekleyelim mi biraz daha görüş için yoksa hayata geçsin mi yavaştan....daha kasklara, benzin deposuna, minderin altındaki siyah 250 MCT yazan kapağa; tekstilci bir arkadaş varsa da montlara ve şapkalara takacaz....

Sevgiler, saygılar....kazadan uzak, keyifli ve güvenli sürüşler herkese...
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
tamamda abi


ben o seleyid söktüm aynı şeyi düşündüm ama selenin altındaki apoarat bu iş için hiç uygun değil sisbarın arkasındaki tek vidayı sök az kaldır bak selenin altına ne dediğimi anlarsın
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
132
Yapılmış sissybar

Sissybara çözüm varmıdır diye Sevpaya uğradım. Sevpanın hemen yanında SGL Dizayn MCT lere sissybar modifiyesi yapıyor. İşlem şöyle:
Mevcut selenin derisi daha kaliteli bir deri ile değişiyor, krom ayakla uzatma yapılıyor. Maliyet 250 YTL
İlgilenenler için www.sgldizayn.com Örnekler aşağıda






Ayrıca arka sissy bar için iki kask alabilen bir çanta gördüm Sevpada. www.sevpa.net


 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
ya abiler boşverin biz kendimizde yaptırırız en fazla 40-50 ytl ye hallederiz
ben aparatı yaptırdım resimler birazdan
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
4
herkese merhaba arkadaslar
dıger bır mct 250 formunda gozume boyle bır yazı ilişti ve siz mct kullanıcılarına bu motoru almayı dusunen bırı olarak kendımde sorma geregı hıssettım .yazı soyleydı belkı bı cogunuz okumusdur ama yıne olsun :


Geçen gün servise uğradığımda baskı balatası bitmiş (ki motor 200km'de) bir MCT250 mondial motoru tamir etmek için sökmüşlerdi. Sağ kapak çıkarılmış ve baskı balatası, yağ pompası kısmı ortadaydı. Dikkatimi beyaz bir dişli çekti Beyaz diyorum çünkü dişli sert plastikten yapılmış. İncelediğimde bunun yağ pompası dişlisi olduğunu gördüm ve emin olmak için ustaya sordum. Kendisinde de aynı motordan olan usta gördüğümün doğru olduğunu ve yağ pompası dişlisinin plastikten yapıldığını söyledi.

Netice bu motoru kullanan arkadaşların en çok dikkat etmesi gereken şey hararet ve zorlama. Bu plastik aksamın dayanıklılığı konusunda bir bilgim yok ancak plastiğin çokda sağlam olacağını düşünmüyorum. Az yağda çalışmanında öncelikle bu dişliyi götüreceğini düşünüyorum.

Bilgi vermek amacıyla bu yazıyı yazdım. Mondial MCT250 kullanan arkadaşlarımın dikkatine.

Görüşmek üzere. şeklinde bir yazı sizce bu motorda arkadasın yazdıgı dısında ne gıbı bır dezavantaj getırır ??? ayrıca bu yazıyı okudukdan sonra motoru almadan once bır kez daha dusunmem gerektıgını hıssettırdı bana.icime ıyıce kurt dustu yanı :)
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
76
ya peki sadece bu sisy barı yapmıyolar mı acaba hakan abi. onun sadece bı fıyatını alsaydın keşke ya
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
76
xxgkhnxx' Alıntı:
herkese merhaba arkadaslar
dıger bır mct 250 formunda gozume boyle bır yazı ilişti ve siz mct kullanıcılarına bu motoru almayı dusunen bırı olarak kendımde sorma geregı hıssettım .yazı soyleydı belkı bı cogunuz okumusdur ama yıne olsun :


Geçen gün servise uğradığımda baskı balatası bitmiş (ki motor 200km'de) bir MCT250 mondial motoru tamir etmek için sökmüşlerdi. Sağ kapak çıkarılmış ve baskı balatası, yağ pompası kısmı ortadaydı. Dikkatimi beyaz bir dişli çekti Beyaz diyorum çünkü dişli sert plastikten yapılmış. İncelediğimde bunun yağ pompası dişlisi olduğunu gördüm ve emin olmak için ustaya sordum. Kendisinde de aynı motordan olan usta gördüğümün doğru olduğunu ve yağ pompası dişlisinin plastikten yapıldığını söyledi.

Netice bu motoru kullanan arkadaşların en çok dikkat etmesi gereken şey hararet ve zorlama. Bu plastik aksamın dayanıklılığı konusunda bir bilgim yok ancak plastiğin çokda sağlam olacağını düşünmüyorum. Az yağda çalışmanında öncelikle bu dişliyi götüreceğini düşünüyorum.

Bilgi vermek amacıyla bu yazıyı yazdım. Mondial MCT250 kullanan arkadaşlarımın dikkatine.

Görüşmek üzere. şeklinde bir yazı sizce bu motorda arkadasın yazdıgı dısında ne gıbı bır dezavantaj getırır ??? ayrıca bu yazıyı okudukdan sonra motoru almadan once bır kez daha dusunmem gerektıgını hıssettırdı bana.icime ıyıce kurt dustu yanı :)
bundan 3 sene once bı ahbabımız 0 km bı araba aldı arkadaş dırek otobana cıkıyo ve frenler tutmuyo dırek öndekı kamyona gırıyo daha 20-30 km de araba ama fren aksamındakı bı baglantı hatası sonucu olmuş. ve 200 mılyar kadar tazmınat ve sıfır araba verdıler. yanı bu 200 km olayına takma bence bu her aracta olabılır uretım hatası olabılır. dedıgın parcayı görmedım motorum 1500 km de boyle bı olay basıma gelmedı he eger kı dedıgın gıbı bısey varsa herhalde bu sorun 2 yıl ıcınde ortaya cıkar kı. aramızda bı gunde 400 km nın ustunde yapan arkadaşlar bence sen aklına bunlrı takma gıt bıtne MCT 250 edin:wiinkk: :cat:

metemen
hani fotolar ama. hem maliyet ne oldu
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
kkhakankk

maliyet 10 ytl demirciye verdim deriyide bizim atölyede yaptırdım yani hepsi 10 ytl fotoları halledecem birazdan
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
132
kkhakankk' Alıntı:
ya peki sadece bu sisy barı yapmıyolar mı acaba hakan abi. onun sadece bı fıyatını alsaydın keşke ya

Dur Hakancım sabırla metemenin olayı bitirişini bekleyelim bence.:cat:

Bu arada Metemen demir parçanın şablonunu bizede bir kağıda bire bir scan edip pdf atarsan amerikayı tekrar keşfetmeden uygularız. Altınada copyright metemen yazarız:cherry:

Burada MCT kullanıcısımıyız yoksa Bilim adamı ve mucitmiyiz anlamadım.:queen:
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
arkadaşlar


tüm fotoları maalesef yarın atacam teknik arıza var

ama çok kolay oldu demir aparatı yaptırınca iş tamam sonra doğru koltuk döşemecilerine çok rahat oluyor

hemde öyle 250ytl felan değil


elimden geldiğince teknik bilgiler idare edin artık durumu

119yv.jpg


223ce.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst