- Katılım
- 6 Eki 2005
- Mesajlar
- 72
- Konu Yazar
- #181
Tagalar' Alıntı:Arkadaşlar merhaba,
Bende bir MCT 250 sahibiyim. Epeydir foruma bakmıyordum. Bu başlığın açılması çok iyi olmuş. Merak etmeyin 6 kişi değilsiniz.
Benim motosikletin çalışmama problemi var. Motor soğukken ilk çalıştırmada çok zor çalışıyor hatta çalışmıyor. (Çalıştırma şeklim jikle çekili halde gaz vermeden marşa basma şeklinde) Motor çalışmamakta o kadar direniyorki marşa basmaktan akü bitiyor. Birkaç defa yiterek çalıştırmak zorunda kaldım. Hatta bi keresinde akü bitti, yiteleyerek de çalışmadı, servisi çağırmak zorunda kaldım. Buji değişimi sonrası çalıştı ama problem hala devam ediyor. Motor çalışsa bile gaz verdiğinizde hemen stop ediyor. Onun için jikle çekili halde motor iyice ısınıncaya kadar (15-20dk.) beklemek zorunda kalıyorum. (Motor biraz ısındıktan sonra boğulmasın diye jikleyi kapatıyorum.) Serviste depo+karbüratör temizliği, subap ayarları, karbüratör ayarı, hava filtresi temizliği vs. hepsi yapıldı ancak sorun hala devam ediyor. Çözümü hakkında bir fikriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Çünkü oldukça can sıkıcı bir durum.
...
Tagalar hoşgeldin.Hakkaten durumun çok can sıkıcı.Kendi tecrübelerim doğrultusunda yap diyebileceğim şeyleri zaten yapıyorsun...Kullandığın benzinde problem olabilirmi acaba...Sıkıntı depodaki hep aynı benzinlemi oluyor yoksa farklı benzin alımlarındada oldumu...Bide aklıma benzin musluğu geldi musluğun konumu doğru dimi...
