Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
çok çok saol

teşekürler kardeşim en son çare bakıcaz artık usta araştırıom hani herkez bakmasın tek bi yere götüriim die değişik değişik yere götürünce heder oluo makine neyse teşekürler göktay kardeşim birde pazar günleri açıkmı bu usta

Arkadaşım reklam sanma ama sorduğun için yazıyorum Etlik Kuyuyazısı caddesinde Akın Motor var ben 3 senedir oraya gidiyorum (bu arada Ankara 'da gezmediğim tamirci kalmadı) ufak tefek şeylere ücret almaz ustalığından da hiç şüphen olmasın bi dene istersen. Gidersen benim adımı ver sana yardımcı olur. Göktay de o bilir. Hem sana da yakın.
Tel: 321 08 41
Akın Abi veya Mutlu usta.


teşekürler kardeşim en son çare bakıcaz artık usta araştırıom hani herkez bakmasın tek bi yere götüriim die değişik değişik yere götürünce heder oluo makine neyse teşekürler göktay kardeşim birde pazar günleri açıkmı bu usta
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Geçen sene yaz sezonu boyunca Pazar günleri açıktı. Ama bu zezon hiç Pazar günü gitmedim. Muhtemelen açıktır. Ama gitmeden önce telefon etmende fayda var.
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
Geçen sene yaz sezonu boyunca Pazar günleri açıktı. Ama bu zezon hiç Pazar günü gitmedim. Muhtemelen açıktır. Ama gitmeden önce telefon etmende fayda var.

tamam kardeşim teşekürler msn adresin varmı yada benim adresi ekle istersen sohbet ederiz arada sırada [email protected]

ya bu yazdıımız yere resmi nasıl koyuyosunuz arkadaşlar bi yardım
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
12
Hepinize selamlar arkadaşlar. 2005 model 12500km.de MCT kullanıcısıyım. Motoru 1000km. de aldım ve aldığımdan beri uzun yolda km. yaptım. Ancak yakıt konusunda 10liralık benzinle maksimumm 80km. yol gidiyor. Bunun için karbüratör ayarı, hava filtresi, bujiler, debriyaj teli, balatası kontrol edildi.. Ancak ben bu motorla 10lt. 100km. yapamıyorum. Sizce değerler normal midir? Görüşlerinizi payaşırsanız sevinirim..

Saygılar..
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
10TL ile 3lt civarı benzin alabildiğin düşünülürse bence 100km yapmak imkansız. Ayrıca sen 10 liralık benzinle 80km yapıyorsan kmde yaklaşık 125 kuruş yakıyorsun demektir ki bu benim 250MCT için şu ana kadar duyduğum en iyi oran herhalde. Yat kalk motorunun kıymetini bil derim..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Atasay PM attım aldın mı? Bua rada ben 10 liraya 70 km gidiyorum. Motorunun kıymetini bil :d
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Barış sana az önce cevap yazdım dostum..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Benim motosiklet te 145,146 kr yakıyor km
biraz fazla zorluyorum galiba 125 kr Çok iyi
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Barış sana mesaj göndermeye çalışıyorum ama mesaj kutun dolduğu için gönderilemiyor diyor..
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
Hepinize selamlar arkadaşlar. 2005 model 12500km.de MCT kullanıcısıyım. Motoru 1000km. de aldım ve aldığımdan beri uzun yolda km. yaptım. Ancak yakıt konusunda 10liralık benzinle maksimumm 80km. yol gidiyor. Bunun için karbüratör ayarı, hava filtresi, bujiler, debriyaj teli, balatası kontrol edildi.. Ancak ben bu motorla 10lt. 100km. yapamıyorum. Sizce değerler normal midir? Görüşlerinizi payaşırsanız sevinirim..

Saygılar..

Bencede kardeşim benim macitte filtre yok eksoz açık rolantı değeride bayaa bi yüksek bana 40 liralık benzin 200 km götürüyor mesela uzun yoldada kulaklarım pek duymaz az yakması olayına gelince hava ayarı yaptırır filtre kullanır rolantı ayarını düşük seviye yaptırırsan bu sana extra benzin kazandırır ve bilmiyorum bende bunların hepsi varkende motor 100 km hızı geçmiyor
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
12
Arkadaşlar vallahi çok teşekkür ederim görüşleriniz için ama çok şaşırttınız beni. Makinamız neticede sıralı 250cc ve klasmanındaki diğer makinalar ortalama 10kuruş yakıyor. Hatta bileniniz vardır Supershadow Keeway 8kuruş. Ben arkadaşlarımızla Tekirdağ gezimizde 42liralık benzinle 400km yapmıştım. Son zamanlarda fazla yakmaya başladı o yüzden huzursuz oldum ve sizlere danışmak istedim. Herneyse yine de içim bi nebze rahatladı :)


Bu arada not olarak paylaşmak istiyorum; bundan 3 hafta kadar önce motorcumda motorun tüm vidalarını gözden geçirdik ve sıkılaştırdık. İnanır mısınız motora bindiğimi anladım. Titreşim yok denecek kadar azaldı. Keyif almaya başladım artık. Yüksek devirlerde bile titreme çok minimum düzeyde (140km/s. ile giderken bile). Özellikle motoru tutan 4 tane civatayı iyi bi şekilde sıktığınız zaman çok şey farkediyor. Bunu yaşadım ve MCT mi daha çok sevdim.


Hepinize güvenli sürüşler dilerim..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Arkadaşlar vallahi çok teşekkür ederim görüşleriniz için ama çok şaşırttınız beni. Makinamız neticede sıralı 250cc ve klasmanındaki diğer makinalar ortalama 10kuruş yakıyor. Hatta bileniniz vardır Supershadow Keeway 8kuruş. Ben arkadaşlarımızla Tekirdağ gezimizde 42liralık benzinle 400km yapmıştım. Son zamanlarda fazla yakmaya başladı o yüzden huzursuz oldum ve sizlere danışmak istedim. Herneyse yine de içim bi nebze rahatladı :)


Bu arada not olarak paylaşmak istiyorum; bundan 3 hafta kadar önce motorcumda motorun tüm vidalarını gözden geçirdik ve sıkılaştırdık. İnanır mısınız motora bindiğimi anladım. Titreşim yok denecek kadar azaldı. Keyif almaya başladım artık. Yüksek devirlerde bile titreme çok minimum düzeyde (140km/s. ile giderken bile). Özellikle motoru tutan 4 tane civatayı iyi bi şekilde sıktığınız zaman çok şey farkediyor. Bunu yaşadım ve MCT mi daha çok sevdim.


Hepinize güvenli sürüşler dilerim..

Arkadaşım sen 140 km hızı mct ylemi yaptın!!!???
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
140 Km mct için gercekten iyi bir rakkam ben 120 yi bir sefer o da okmeydanından haliç köprüsüne inerken gördüm müttiş titreşimle
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
75
mct nın tahmını yıllık sorunları asagı yukarı ne gbı bı paraya mal oluyor..hanı belırlı arızaları oluyor ya okudugum kdrıyla o acıdan sordum
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Tahmini kendi motorum için yazıyorum altı ay için 200 TL içerisinde. Rutin yağ-buji değişimi gaz teli -debriyaj teli -km teli koparsa filan belki elektrik aksamında ufak bir sorun...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
İhtiyatlı yazdım farkındaysan.
Zaten hangi motoru alırsan al sezonda iki kez yağ değiştirmek zorundasın buda toplam 4 lt yağ eder yani ortalama 60 TL. 4 adet buji 40 TL. etti 100 TL. bu sabit masraf. Bir kez de km teli - debriyaj teli- gaz teli kopsa (kendim takıyorum) 20 TL.
Bence çok cüzi bi tutar.
Memnun musun dersen şöyle söyleyim 3 sene boyunca (kış sezonu dahil-yazın gelmesini dört gözle bekledim.)bir gün bile bu motosikleti aldığım için pişman olmadım yani çok memnunum.
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
75
İhtiyatlı yazdım farkındaysan.
Zaten hangi motoru alırsan al sezonda iki kez yağ değiştirmek zorundasın buda toplam 4 lt yağ eder yani ortalama 60 TL. 4 adet buji 40 TL. etti 100 TL. bu sabit masraf. Bir kez de km teli - debriyaj teli- gaz teli kopsa (kendim takıyorum) 20 TL.
Bence çok cüzi bi tutar.
Memnun musun dersen şöyle söyleyim 3 sene boyunca (kış sezonu dahil-yazın gelmesini dört gözle bekledim.)bir gün bile bu motosikleti aldığım için pişman olmadım yani çok memnunum.

tam bılgım olmadıgı ıcın oyle sordum yanlıs anlamayasın:)
ılk defa motor alacam bu yuzden ııce arastırıp karar vermek ıstıyorum.bıaz konu dısı olacak ama muayene vergı gbı ne masrafları var soyleyebılırmısın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst