- Katılım
- 13 Haz 2005
- Mesajlar
- 345
Mert göstergelerden sadece benzin göstergesi önemli diğerlerine ihtiyacın olmaz.
Rıza hocam sanırım Esentepede sayısal lotocunun oraya koyuyorsun motoru öğlen gördüm seni
Bir soru:
2. vites yüksek devirde atması konusunda herkes sorunun makinadan olduğunu düşünüyorsa neden firma ile görüşmüyoruz.Belki yardımcı olabilirler.Ücretsiz değiştirtemezmiyiz?
Rıza hocam sanırım Esentepede sayısal lotocunun oraya koyuyorsun motoru öğlen gördüm seni
Bir soru:
2. vites yüksek devirde atması konusunda herkes sorunun makinadan olduğunu düşünüyorsa neden firma ile görüşmüyoruz.Belki yardımcı olabilirler.Ücretsiz değiştirtemezmiyiz?
