Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Mert göstergelerden sadece benzin göstergesi önemli diğerlerine ihtiyacın olmaz.

Rıza hocam sanırım Esentepede sayısal lotocunun oraya koyuyorsun motoru öğlen gördüm seni:)

Bir soru:
2. vites yüksek devirde atması konusunda herkes sorunun makinadan olduğunu düşünüyorsa neden firma ile görüşmüyoruz.Belki yardımcı olabilirler.Ücretsiz değiştirtemezmiyiz?
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
saolun arkadaşlar yardımlar için artık 250 mct almaya kararımı verdim.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
12
2. vites bir anda boşa atma problemini ben de ara sıra yaşıyorum. Sorun elbette makinede ( belki yarım da atıyo olabiliriz vitesi :) ) ama MCT ye özgü bişey değil. Arkadaşımda Hyo GT650 comet var, onda da ara sıra yapıyor..

bu arada arbetus, koruma demiri için yazmıştım ama atladın sanırım.. Maliyeti ve işlemi için bilgi verirsen sevinirim. Normal standart değil çünkü, ekstra işlem gerekiyor mu ? ..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
son devirde tekleme yapıor sadece gaz kesmeden kastım o yane ....sanki benzin yetişmiyor gibime gelior ....
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
barış sen er 5 alıcaktın noldu o iş kle falan istiodun ?

aldım tabi şu an iki motorum var :) Ama şimdi 535 tarzı bir makinaya bakıyorum. Hemen hemen kafamdaki tüm modelleri sürdüm (Shadow600-750, En500, Virago535-250) kafama yatan makinalar Shadow600 ile virago535

2. vites bir anda boşa atma problemini ben de ara sıra yaşıyorum. Sorun elbette makinede ( belki yarım da atıyo olabiliriz vitesi :) ) ama MCT ye özgü bişey değil. Arkadaşımda Hyo GT650 comet var, onda da ara sıra yapıyor..

bu arada arbetus, koruma demiri için yazmıştım ama atladın sanırım.. Maliyeti ve işlemi için bilgi verirsen sevinirim. Normal standart değil çünkü, ekstra işlem gerekiyor mu ? ..

Boşa atma sorunu cidden kronik MCT lerde. Benim 2. vites dişlim kırıldığında dedim ki değişince atmaz. Gene atıyor. Sebebi tan turlamadan gaza fazla yüklenmemiz. Ben işi çözdüm artık sorun olmuyor. Arada kaçırdığım oluyor. 2. vites dişlisini kırıp 1-3-4-5 giden biri olarak çok da ihtiyacım yok açıkcası 2 ye :p
Koruma demiri olayına gelince. Regal raptorun koruma demiri bu. Sadece üst orta tarafta bağlantı yeri yok orayabir T kaynatıp kornanın bağlandığı yere vidaladık. kornayı da sağ tarafa aldım.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
son devirde tekleme yapıor sadece gaz kesmeden kastım o yane ....sanki benzin yetişmiyor gibime gelior ....

kardeşim dediğim gibi karbratör lastiğini ve hava filtresine giden lastikleri kontrol et eğer çıkmamışlarsa yerinden yada oturmuşsa yerine hava filtresini bir sök tekrar dene hava filtresini söküp denediğinde normal çalışıosa karburatöre bir baktırmanda gerekecek.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
bugün 250 mct'ime sattımda onun yerine 4-5 milyara kadar hangi motoru önerirsiniz acaba kanuni tiger düşünüorum ben şimdide n teşekküler
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
bugün 250 mct'ime sattımda onun yerine 4-5 milyara kadar hangi motoru önerirsiniz acaba kanuni tiger düşünüorum ben şimdide n teşekküler

Valla birader şimdi senin yaptığın
Müslüman Mahallesinde salyangoz satmaya benziyor
Biz MCT kullanıcıları başka marka tanımayız :queen:

Artık Gönlüne Parana Zevkine Göre Araştırıcan :)
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
abii ben bütün motorlar kardeştir felsefesinden yola çıkarak sormuştum :p

saolasın japon pahalı :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Arkadaşlar geçen yakıtı ölçtüm karışık kullanımda 100 km de 4.0 litre çıkardı.Biraz fazla gibi geldi çünkü daha önce 3.0 - 3.5 civarı idi.Uygun zamanımda bir bujilere bakacağım.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
mct orginal koruma demiri var 70 milyon 15 te işcilik 85 iş bitiyo ragale falan girmeyin bence

helal olsun arbetus aldın demek sonunda :) ben viragoları sevmiyorum super shadowlar güzel

dur bakalım biraz zaman gecsinde waradero veya gs 750 falan tarzı makina istiyorum ewdekileri alıstırmak lazım :)
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
bugün 250 mct'ime sattımda onun yerine 4-5 milyara kadar hangi motoru önerirsiniz acaba kanuni tiger düşünüorum ben şimdide n teşekküler

mct ye eş değer olarak kanuniyi bende çok düşündüm kardeşim tiger modelini bende çok araştırdım benzin durumu mct ye göre biraz daha çok yakıyor hız olarak 160 a kadar çıktığı söyleniyor ve tiger ın ilk modeline göre şu an en son çıkanı hem kalıp olarak hem titreme olarak daha iyi fakat dur kalk sürekli yapıosan maddi durumunda iyiyse söylicek bişi yok arkadaşların dediği gibi parçaları biraz tuzlu
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
12
Arkadaşlar geçen yakıtı ölçtüm karışık kullanımda 100 km de 4.0 litre çıkardı.Biraz fazla gibi geldi çünkü daha önce 3.0 - 3.5 civarı idi.Uygun zamanımda bir bujilere bakacağım.

Bence çok da sayılmaz, 12kr. yapıyor. Normali 10kr. hatta aşağısıdır. Bu motorda gerçekten kötü bi özellik; biraz sıkıştırdın mı yakıt aniden fırlıyor.. Gönül rahatlığıyla 120km sabit hızla gidemiyosun.. Hava filtresine de bi bak, ondan da farkedebiliyor.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
mct orginal koruma demiri var 70 milyon 15 te işcilik 85 iş bitiyo ragale falan girmeyin bence

helal olsun arbetus aldın demek sonunda :) ben viragoları sevmiyorum super shadowlar güzel

dur bakalım biraz zaman gecsinde waradero veya gs 750 falan tarzı makina istiyorum ewdekileri alıstırmak lazım :)

Ben 65 'e işçilik dahil taktırmıştım. Ama çok daha ucuza yapılıyormuş diyede biliyorum.40 ytl gibi birşeydi.Bizimkiler gayet kullanışlı.Regal biraz uydurma oluyor.Üst tarafı tutturmak için ayrı bir aparat gerekiyor ve yenileri hem ince hem daha pahalı.

İlk kullanmaya başladığım zamanlarda 100 km de 2.9 lt olarak ölçmüştüm ama o dönem acemiydim. Usul usul gidiyordum.Tabi havaların biraz soğuk olması nedeni ile jikleyi 1-2 dakikada olsa hareket ettirene kadar açmakta fark ettirebilir birazda.. Neyse benim için sorun değil yinede...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
79
buda bizim macitin son hali degil arka kuyruk falan siyah komple yeni resim çıkınca sizlerler paylaşacağız...


 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Barış'ın motor değil mi o?:cyclopsan

Evet banip Kaptan benim burda yazdığımı bilmediği için tekrardan koymuş :) Bu motoru istediğim gibi yapmada en çoky ardımcı olan kişidir serser :)

Bu arda 27000 bakımını yaptık. motor yağı 15W50 full sentetik mobil1 olarak değiştirdim. motor cidden rahatladı titreşim iyicene azaldı. Ön fren balatası bitmiş tamamen değişti. Arka stop ve sinyaller iptal edildi yerlerine led takıldı. yeni deponun bağlantıları ayarlandı bugün bağlantıları yapılacak.

Şu an 27300 kmde.

Sağlıcakla
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
yaaa arkadaşlar bu resimleri nasıl ekliosunuz bende eklemek istedim ama beceremedim bi yardımcı olabilecek varmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst