arkadaslar uzun bı arastırmadan sonra mct almaya karar verdım bugun yarın alacam kısmetse.ama sızın tavsıyelerınıze ıhtıyacım var acemı bırı olarak ben
motoru satan yer ayakustu pazarlıkla 3000tl ye cektı(plaka dahıl+kask) fıyatı "nakıt" alımda fakat suan kı mct lerı satmak ıcın ugrasıyor bayıler ellerınde kalmasın dıe bısey duydum bu dogrumu bu takdırde fıyat bıaz daha asagı duser gbı duruyor ne dersınız?
ayrıca motor suan montajlı olarak bayıde duruyor ama servıse kontrole gonderılecektır heralde, pekı servıste mutlaka uzerınde durmam gereken belırlı seyler varmı bı kac taktık lazım bu acıdan acemı olarak gorunmek ıstemıorum adamlara:mrgreen:
bırde kılıt almak ıstıyorum tabı onerebılecegınız saglam bı kılıt markası varmı?
tesekkur ederım cevaplarınız ıcın sımddıden..
"suan kı mct lerı satmak ıcın ugrasıyor bayıler ellerınde kalmasın dıe bısey duydum"
zaten soyledım
ellerınden cıkarmaya calısıyorlarmıs motorları.nedennı bılmıyorum artık yenı uretımler gelecek onlarlamı alakalı nedır bılemıyorum
Motorlarını elden çıkarmak istemesi illaki bir sorun teşkil etmez. Yereden kazanmak olabilir. yeni scooter modelleri geliyor onları koymak istiyorlar olabilir. Şu ana akdar vidası bile değişmeden satılan motorlardandır. kalmasınz aten ellerinde adamlar bunlar anakit para verip alıyorlar ya da açık hesapla almışlardır uğur sıkıştırıyordur öde diye onlarda ödemek için ucuz ucuz satıyorlardır.
Günaydın Uğur abi herkes günaydın.
Yeni katılan arkadaşlara selamlar. MCT parasına göre gayet güzel motordur.Güle güle kullanın... Haftasonu yine gezilerdeydim. Bu ara biraz durulmam gerek derslerime çalışmam gerekiyor![]()
Günaydın Uğur abi herkes günaydın.
Yeni katılan arkadaşlara selamlar. MCT parasına göre gayet güzel motordur.Güle güle kullanın... Haftasonu yine gezilerdeydim. Bu ara biraz durulmam gerek derslerime çalışmam gerekiyor![]()
Durulmak yok yola devam. Hadi bir aktivite yapalım aslında aklıma 1 mayıs tarihi geliyor ama.
he he he macitim düzeldi artık hiç sorun vermıyor ohh be yag deistirdim castrol koydurttum kornamı yenıledım 3 ana vvidayı sıktırdım titreme yok sesi deişti vitesler yumusacık oldu ve yeniden aranızdayım 130 km hız yapabiliyorum rahat şekilde daha fazla zorlamadım tek sorun depriyaj yenılemem gerekıo 3. vitesde sanki seriye baylıyormus gibi oluyor motor şuan cok memnunum kutulara ses sıstemı taktırmayı dusunuyoorum sizce nederseniz akü kaldırırmı yoksa ayrıyetten akü taktırmam grekirmi ?
barış abi bolu işi ne oldu gelecekmıısnız bsim buralara acaba ?
tam bir yıldır yatan macidemi bu sene uzaklar için hazırlamaya karar verdim.motorumu brandanın altından çıkarttım.her tarafı paslanmıştı.hemen atelyey götürdüm.WD 40 ile paslı yerlerini temizledim yıkadım ve yağını değiştirdim.bujilerini değiştiridim.sıfır akü taktım.çalıştırdım ama motor gaz yemiyor.jikleyi çekince biraz gaz yer gibi oluyor ama gene gitmiyor.manifot boğazlarını değiştirdik.gene aynı.motoru servise götürdüm hala nedennini bulamadılar.acaba neden gaz yemiyor.karbüratörden olabilirmi.ateşeleme bobininden olabilirmi.yoksa uzun zaman yatmadan dolayı karbüratördeki şamandıralarda delikmi oluştu.bana acil bir yardım
gençler bende sıkı bir motor kullanıcısıyım. yaklaşık 1 senedir motor kullanıyorum motorla uzun yol yapacamda bu mct yle uzun yol rahat yapılırmı... uzun göreceli bir kavramdır, uzun derken 1500 km den bahsediyorum... gençler sizden istediğim nasıl bir program şeklinde gitmeliyim gece çadırdamı yoksa otel gibi yerlerdemi kalmalıyım. bunu ben yazarken şunu düşündüm gerçek motorcu çadırda kalması gerekir. çadırda kalırsam bir problem çıkarmı dış etkenlerden. birde şunu demek istedim. motorla bu kadar yol yapmak delilik olurmu çünkü çevremdekiler alışık bir durum olmadığı için bunu olumsuz görüyorlar. Siz nasıl görüyorsunuz bu durumu? yol programına gelince nasıl bir program olmalı. yanıma yiyecek almalımıyım. ve yolda dururken motoru yıkamalıyımmı? GENÇLER CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM. HEPİNİZİN TECRÜBELERİNDEN YARARLANMAK İSTİYORUM. YAZ MEVSİMİ YAKLAŞIYOR....:bounce::bounce::rendeer:
Mert göstergelerden sadece benzin göstergesi önemli diğerlerine ihtiyacın olmaz.
Rıza hocam sanırım Esentepede sayısal lotocunun oraya koyuyorsun motoru öğlen gördüm seni![]()
tam bir yıldır yatan macidemi bu sene uzaklar için hazırlamaya karar verdim.motorumu brandanın altından çıkarttım.her tarafı paslanmıştı.hemen atelyey götürdüm.WD 40 ile paslı yerlerini temizledim yıkadım ve yağını değiştirdim.bujilerini değiştiridim.sıfır akü taktım.çalıştırdım ama motor gaz yemiyor.jikleyi çekince biraz gaz yer gibi oluyor ama gene gitmiyor.manifot boğazlarını değiştirdik.gene aynı.motoru servise götürdüm hala nedennini bulamadılar.acaba neden gaz yemiyor.karbüratörden olabilirmi.ateşeleme bobininden olabilirmi.yoksa uzun zaman yatmadan dolayı karbüratördeki şamandıralarda delikmi oluştu.bana acil bir yardım