Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
75
arkadaslar uzun bı arastırmadan sonra mct almaya karar verdım bugun yarın alacam kısmetse.ama sızın tavsıyelerınıze ıhtıyacım var acemı bırı olarak ben:)

motoru satan yer ayakustu pazarlıkla 3000tl ye cektı(plaka dahıl+kask) fıyatı "nakıt" alımda fakat suan kı mct lerı satmak ıcın ugrasıyor bayıler ellerınde kalmasın dıe bısey duydum bu dogrumu bu takdırde fıyat bıaz daha asagı duser gbı duruyor ne dersınız?

ayrıca motor suan montajlı olarak bayıde duruyor ama servıse kontrole gonderılecektır heralde, pekı servıste mutlaka uzerınde durmam gereken belırlı seyler varmı bı kac taktık lazım bu acıdan acemı olarak gorunmek ıstemıorum adamlara:mrgreen:

bırde kılıt almak ıstıyorum tabı onerebılecegınız saglam bı kılıt markası varmı?

tesekkur ederım cevaplarınız ıcın sımddıden..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
arkadaslar uzun bı arastırmadan sonra mct almaya karar verdım bugun yarın alacam kısmetse.ama sızın tavsıyelerınıze ıhtıyacım var acemı bırı olarak ben:)

motoru satan yer ayakustu pazarlıkla 3000tl ye cektı(plaka dahıl+kask) fıyatı "nakıt" alımda fakat suan kı mct lerı satmak ıcın ugrasıyor bayıler ellerınde kalmasın dıe bısey duydum bu dogrumu bu takdırde fıyat bıaz daha asagı duser gbı duruyor ne dersınız?

ayrıca motor suan montajlı olarak bayıde duruyor ama servıse kontrole gonderılecektır heralde, pekı servıste mutlaka uzerınde durmam gereken belırlı seyler varmı bı kac taktık lazım bu acıdan acemı olarak gorunmek ıstemıorum adamlara:mrgreen:

bırde kılıt almak ıstıyorum tabı onerebılecegınız saglam bı kılıt markası varmı?

tesekkur ederım cevaplarınız ıcın sımddıden..


Ne Duydun Bir Acıklasan Bizde Bilsek
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
75
"suan kı mct lerı satmak ıcın ugrasıyor bayıler ellerınde kalmasın dıe bısey duydum"
zaten soyledım ;)
ellerınden cıkarmaya calısıyorlarmıs motorları.nedennı bılmıyorum artık yenı uretımler gelecek onlarlamı alakalı nedır bılemıyorum
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
"suan kı mct lerı satmak ıcın ugrasıyor bayıler ellerınde kalmasın dıe bısey duydum"
zaten soyledım ;)
ellerınden cıkarmaya calısıyorlarmıs motorları.nedennı bılmıyorum artık yenı uretımler gelecek onlarlamı alakalı nedır bılemıyorum


Motorlarını elden çıkarmak istemesi illaki bir sorun teşkil etmez. Yereden kazanmak olabilir. yeni scooter modelleri geliyor onları koymak istiyorlar olabilir. Şu ana akdar vidası bile değişmeden satılan motorlardandır. kalmasınz aten ellerinde adamlar bunlar anakit para verip alıyorlar ya da açık hesapla almışlardır uğur sıkıştırıyordur öde diye onlarda ödemek için ucuz ucuz satıyorlardır.
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
75
Motorlarını elden çıkarmak istemesi illaki bir sorun teşkil etmez. Yereden kazanmak olabilir. yeni scooter modelleri geliyor onları koymak istiyorlar olabilir. Şu ana akdar vidası bile değişmeden satılan motorlardandır. kalmasınz aten ellerinde adamlar bunlar anakit para verip alıyorlar ya da açık hesapla almışlardır uğur sıkıştırıyordur öde diye onlarda ödemek için ucuz ucuz satıyorlardır.

yo yo zaten bn bu olumsuz bı durummu dıye sormadım,bnmı eksık anlattım bılmıyorumda onemlı olan kısmı bu degıl pazarlık payı acısından forumdakıler bılır dıye yazdım onu;)

dıger sorulara cevap yokmu pekı:silent:
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
1
s.a arkadaşlar aranızda yeniyim .. ben arif KARACAN 17 ,10,1980 ERZİNCAN doğumluyum..istanbul halkalıda oturuyorum ..18 senedir bmw oto yedek parça işinle ugraşıyorum ..ist aksarayda işyerimiz..prof..doga kuşları besliyorum ..

dün akşam arkadaşımdan 250 mct aldım 2007mod.. uygunda aldım 1500 tl,ye makinanın tipi çok güzel hoş güzel bi makina ..

ben biraz degişikler yapmak istiyorum ..ama nerde nasıl yapılır bilgim yok ,yardımcı olursanız zaman içinde yapmayı düşünüyorum..örnek :direksiyonu düz yapmaz ,,çatalı uzatmak tek sele yapmak gibi.. cvp larınız için tşkler

saygılarımla..Arif KARACAN
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Günaydın Uğur abi herkes günaydın.
Yeni katılan arkadaşlara selamlar. MCT parasına göre gayet güzel motordur.Güle güle kullanın... Haftasonu yine gezilerdeydim. Bu ara biraz durulmam gerek derslerime çalışmam gerekiyor:)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Günaydın Uğur abi herkes günaydın.
Yeni katılan arkadaşlara selamlar. MCT parasına göre gayet güzel motordur.Güle güle kullanın... Haftasonu yine gezilerdeydim. Bu ara biraz durulmam gerek derslerime çalışmam gerekiyor:)

Durulmak yok yola devam. Hadi bir aktivite yapalım aslında aklıma 1 mayıs tarihi geliyor ama.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Uğur abi herkes günaydın.
Yeni katılan arkadaşlara selamlar. MCT parasına göre gayet güzel motordur.Güle güle kullanın... Haftasonu yine gezilerdeydim. Bu ara biraz durulmam gerek derslerime çalışmam gerekiyor:)

Hayırdır leyleği havada gördün galiba hiç durmak yok şile mile oh iyi valla :queen:
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
he he he macitim düzeldi artık hiç sorun vermıyor ohh be yag deistirdim castrol koydurttum kornamı yenıledım 3 ana vvidayı sıktırdım titreme yok sesi deişti vitesler yumusacık oldu ve yeniden aranızdayım 130 km hız yapabiliyorum rahat şekilde daha fazla zorlamadım tek sorun depriyaj yenılemem gerekıo 3. vitesde sanki seriye baylıyormus gibi oluyor motor şuan cok memnunum kutulara ses sıstemı taktırmayı dusunuyoorum sizce nederseniz akü kaldırırmı yoksa ayrıyetten akü taktırmam grekirmi ?

Durulmak yok yola devam. Hadi bir aktivite yapalım aslında aklıma 1 mayıs tarihi geliyor ama.

barış abi bolu işi ne oldu gelecekmıısnız bsim buralara acaba ?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
he he he macitim düzeldi artık hiç sorun vermıyor ohh be yag deistirdim castrol koydurttum kornamı yenıledım 3 ana vvidayı sıktırdım titreme yok sesi deişti vitesler yumusacık oldu ve yeniden aranızdayım 130 km hız yapabiliyorum rahat şekilde daha fazla zorlamadım tek sorun depriyaj yenılemem gerekıo 3. vitesde sanki seriye baylıyormus gibi oluyor motor şuan cok memnunum kutulara ses sıstemı taktırmayı dusunuyoorum sizce nederseniz akü kaldırırmı yoksa ayrıyetten akü taktırmam grekirmi ?



barış abi bolu işi ne oldu gelecekmıısnız bsim buralara acaba ?

Kardeşim motorunun düzelmesine sevindim. Lakin ses sistemine karşıyım onun yerine git sağlam bir mp3 player al kulağından düşmeyecek biçimde bir kulaklık al kaskın içine sığabilen ses kontrolü elinin altında olsun. Yolda kabaca kornanı duyacak şekilde aç sesini. Ben bu şekilde kullanıyorum çok iyi oluyor. hem yol gürültüsünü azaltıyor kulaklık hemde tek başına giderken canımız sıkılmıyor. taktırayı düşündüğün ses sistemi dış ortama uygun olmadığı için randıman alamayacaksın ve hava şartlarından doalyı bozulacaklar. Bolu işi şu benim motoru tam anlamıyla bitireyim ozaman yapacağız.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
tam bir yıldır yatan macidemi bu sene uzaklar için hazırlamaya karar verdim.motorumu brandanın altından çıkarttım.her tarafı paslanmıştı.hemen atelyey götürdüm.WD 40 ile paslı yerlerini temizledim yıkadım ve yağını değiştirdim.bujilerini değiştiridim.sıfır akü taktım.çalıştırdım ama motor gaz yemiyor.jikleyi çekince biraz gaz yer gibi oluyor ama gene gitmiyor.manifot boğazlarını değiştirdik.gene aynı.motoru servise götürdüm hala nedennini bulamadılar.acaba neden gaz yemiyor.karbüratörden olabilirmi.ateşeleme bobininden olabilirmi.yoksa uzun zaman yatmadan dolayı karbüratördeki şamandıralarda delikmi oluştu.bana acil bir yardım
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
tam bir yıldır yatan macidemi bu sene uzaklar için hazırlamaya karar verdim.motorumu brandanın altından çıkarttım.her tarafı paslanmıştı.hemen atelyey götürdüm.WD 40 ile paslı yerlerini temizledim yıkadım ve yağını değiştirdim.bujilerini değiştiridim.sıfır akü taktım.çalıştırdım ama motor gaz yemiyor.jikleyi çekince biraz gaz yer gibi oluyor ama gene gitmiyor.manifot boğazlarını değiştirdik.gene aynı.motoru servise götürdüm hala nedennini bulamadılar.acaba neden gaz yemiyor.karbüratörden olabilirmi.ateşeleme bobininden olabilirmi.yoksa uzun zaman yatmadan dolayı karbüratördeki şamandıralarda delikmi oluştu.bana acil bir yardım

Kardeşims enin yurt dışı gezin ne oldu? benzini de değiştirdi mi? karübratörü boşalt hatta mümkünse depoyu yeni benzinle deneme yap. Birde katalizatmr hortumunu kontrol et. yırtık olabilir.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
19
gençler bende sıkı bir motor kullanıcısıyım. yaklaşık 1 senedir motor kullanıyorum motorla uzun yol yapacamda bu mct yle uzun yol rahat yapılırmı... uzun göreceli bir kavramdır, uzun derken 1500 km den bahsediyorum... gençler sizden istediğim nasıl bir program şeklinde gitmeliyim gece çadırdamı yoksa otel gibi yerlerdemi kalmalıyım. bunu ben yazarken şunu düşündüm gerçek motorcu çadırda kalması gerekir. çadırda kalırsam bir problem çıkarmı dış etkenlerden. birde şunu demek istedim. motorla bu kadar yol yapmak delilik olurmu çünkü çevremdekiler alışık bir durum olmadığı için bunu olumsuz görüyorlar. Siz nasıl görüyorsunuz bu durumu? yol programına gelince nasıl bir program olmalı. yanıma yiyecek almalımıyım. ve yolda dururken motoru yıkamalıyımmı? GENÇLER CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM. HEPİNİZİN TECRÜBELERİNDEN YARARLANMAK İSTİYORUM. YAZ MEVSİMİ YAKLAŞIYOR....:bounce::bounce::rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
gençler bende sıkı bir motor kullanıcısıyım. yaklaşık 1 senedir motor kullanıyorum motorla uzun yol yapacamda bu mct yle uzun yol rahat yapılırmı... uzun göreceli bir kavramdır, uzun derken 1500 km den bahsediyorum... gençler sizden istediğim nasıl bir program şeklinde gitmeliyim gece çadırdamı yoksa otel gibi yerlerdemi kalmalıyım. bunu ben yazarken şunu düşündüm gerçek motorcu çadırda kalması gerekir. çadırda kalırsam bir problem çıkarmı dış etkenlerden. birde şunu demek istedim. motorla bu kadar yol yapmak delilik olurmu çünkü çevremdekiler alışık bir durum olmadığı için bunu olumsuz görüyorlar. Siz nasıl görüyorsunuz bu durumu? yol programına gelince nasıl bir program olmalı. yanıma yiyecek almalımıyım. ve yolda dururken motoru yıkamalıyımmı? GENÇLER CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM. HEPİNİZİN TECRÜBELERİNDEN YARARLANMAK İSTİYORUM. YAZ MEVSİMİ YAKLAŞIYOR....:bounce::bounce::rendeer:

Aramıza hoş geldiniz. Ben bu makine ile Gebze'den marmarise gidip geldim. Grup sürüşü halinde gittik gruptaki en küçük makine bendeydi. 100 yerine görede 110 km sabit hızlarla gittik. Grupta suzuki intruder 1400 de vardı bu makine 200 kmde bir benzin alması gerektiği için 200 kmde bir mola verdik. Bir de manisa izmir arasında Bir köftecide mola verdik onun izmire girdik. yol 5 saat sürdü. Daha sonra Sabah karşı tekrar yola çıkıp marmarise girdik. Dönüşü hiç kısa molalarla öğlen sıcağında yaptık toplamda yaklaşık 1600 km yol yaptım. Hiç sorun yaşamadım mekanik anlamda. Çadır ya da otel fikrine karışmam. eğer yoldaşım varsa 1 yada iki motorcu yada artçı ortak karar verip ona göre hareket edebilirsiniz.
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
tam bir yıldır yatan macidemi bu sene uzaklar için hazırlamaya karar verdim.motorumu brandanın altından çıkarttım.her tarafı paslanmıştı.hemen atelyey götürdüm.WD 40 ile paslı yerlerini temizledim yıkadım ve yağını değiştirdim.bujilerini değiştiridim.sıfır akü taktım.çalıştırdım ama motor gaz yemiyor.jikleyi çekince biraz gaz yer gibi oluyor ama gene gitmiyor.manifot boğazlarını değiştirdik.gene aynı.motoru servise götürdüm hala nedennini bulamadılar.acaba neden gaz yemiyor.karbüratörden olabilirmi.ateşeleme bobininden olabilirmi.yoksa uzun zaman yatmadan dolayı karbüratördeki şamandıralarda delikmi oluştu.bana acil bir yardım

VALA KARDEŞİM AYNI SORUN BENDEDE OLDU BEN KOMPLE KARBURATÖR DEĞİŞTİRDİM SERVİSTEKİ FİYAT PEK AÇMADI BENİ YAN SANAYİ KARBURATÖR BULDUM SIFIR 170 TL YE ŞU AN NE KADAR OLDU BİLMİOM AMA BENDE KOMPLE O KARBURATÖR VE MANİFOLT LASTİKLERİNİ DEĞİŞTİRDİM MCT NİN KENDİ KARBURATÖRÜNÜN İÇİNİ GÖRDÜM ÇOK DANDİK YAPMIŞLAR LASTİK AKSAMLARI UZUN SÜRE YATINCA DAYANMIYOR BENCE SENİN İŞİNİ BİR KARBURATÖR ÇÖZER.:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst