Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Vergisi yıllık 60 TL 30-30 iki taksit
Trafik sigortası ile göre değişiyor. Ankara da 35 TL.
Muayenesi ilk aldığın yıl oluyor. Sonra 2 yılda bir bu sene 67 TL. bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Sıfır km motosikletlerin ilk muayenesi ruhsat çıkartıldığı tarihten 3 sene sonra oluyor ve daha sonraki muayeneler 2 senede bir oluyor..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Bende sıfır aldım ilk muayenesi ruhsat çıkartıldığı tarihten 1 sene sonra yapıldı. Daha sonra ki 2 sene sonra yani bu sene yapılacak.
Saygılar.
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
bu mct lerin niye hiç alıcısı yok herkez çin mali dıyor 5 kuruş etmez dıyor ve çekip gidiyor arkadaşlar macitimi satmalıyım yardımcı olabilirmşisiniz ?
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
ben mct yi sattım :( şimdi garip garip duruyom çok pişman oldum buradan artık sizin yazdiklarınızı okuyarak forma bakarım :(
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Selam arkadaşlar. Dün itibari ile 27000 km yi devirmiş bulunmaktayım. Hala aynı silindir piston sekman ve krankı kullanmaktayım. Mekanikte değişen sadece 2 rulman ve 4 adet dişli toplamda (iki tamiratta)

sağlıcakla.
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
benim mct 120 yi geçmidi şimdiye kadar son bakımdan sonra 500 km 50 km hızı gecmedım şimdi ise motoru acacam ve tekrar deneyecem servis 130u vurabilirsen dedi mcten sende kalsın dyor her mct gitmezmiş 120 geçmezmiş iyi günler..
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
12
Arbetus slm. Motorun başarılı olmuş, kazasız sürüşler inş. Koruma demiri için ekstra işlem gördü mü yoksa direk monte yeri var mı ?

Bu arada son hız ile ilgili, motorun ilk 1000km. rödajı çok önemli. Benim motorumda ilk zamanlar 80km. yi geçmiyodum. 2000-3000km. den sonra 100km ve üzeri gitmeye başladım ve uzun yolda açmaya özen gösterdim. Ayrıca MCT de ideal hız 90-120km arası.. Ama iyi rödajlanmış MCT çok rahat 140km görebilir..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşlar MCT250 almak üzereyim inanın pişman olmak istemiyorum çünkü bu motora 3 yıl binmem lazım.Titreşim ne seviyede,vites geçişleri nasıl rahatmı?Genelde kız arkadaşımla beraber kullancaz artçı olarak motor 2kişiyle arıza verecek türdenmi?,Benzin göstergesi var mı?Birde sanırım fotolardan gördüğüm kadarıyla vites göstergesi yok.Bu soruları bana tek tek açıklayabilecek mondial 250 mct kullanıcıları lazım.Lütfen yardım almak üzereyim.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
19
gençler bende 250 mct aldımda bunla uzun yola çıkmayı düşünüyorum temmuzda 1450 km gidilirmi:cat:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
12
MCT başlangıç için mantıklı seçim. Önemli olan parça kalitesi ve yedek parça bulunabilirliği. MCT bu konuda çok sağlam. Ancak rödaj süresinde dikkatli olmanızı tavsiye ederim.

Uzun yol olarak da yağını kontrol ettikten sonra mesele yok. Motoru çok yormadan uzun menzil gidebilirsiniz.

Keyifli sürüşler..
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
selam arkadaşlar ben yunus yaklaşık 4 yıldır bu motoru kullanıorum motorumu rektefiye ettiridm su an 300cc oldu ama bi sorun var son devirlerde gaz kesior..sorum su bu motorlarda kesici varmı bence yok bence sorun karbüratör yetmio gibi geldi..kesici varmı yoksa 400cc kross karbütaörü takmayı düşünüorum nnerden bularbilirm 2.el tabi yada uyarmı???cok sağlam gidior tek sorun gz kesme ayarlarıda süper hava karbüratör falan...bi yardımcı olabilirseniz sevinirim bu arada ben izmirde kalıorum torbalıda üni okuorum buralardan varsa kullanıcı tanısmakda isterim...şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
selam arkadaşlar ben yunus yaklaşık 4 yıldır bu motoru kullanıorum motorumu rektefiye ettiridm su an 300cc oldu ama bi sorun var son devirlerde gaz kesior..sorum su bu motorlarda kesici varmı bence yok bence sorun karbüratör yetmio gibi geldi..kesici varmı yoksa 400cc kross karbütaörü takmayı düşünüorum nnerden bularbilirm 2.el tabi yada uyarmı???cok sağlam gidior tek sorun gz kesme ayarlarıda süper hava karbüratör falan...bi yardımcı olabilirseniz sevinirim bu arada ben izmirde kalıorum torbalıda üni okuorum buralardan varsa kullanıcı tanısmakda isterim...şimdiden teşekkürler...

kardeşim bende ankarada oturuyorum gaz kesme olayına gelince gazı yemiomu yoksa normal yolda giderken 80-90 gazı komple kesiyor mu eğer gazı zor yiyosa hava filtresini sök tekrar dene normal hızında giderken gaz kesiorsa karburatörün lastiklerini kontrol ettir ve hava ayarı yaptırt eğer lastikler sağlamsa hava ayarı yaptır birde son olarak gaz kesince yolda bırakıyormu ateşleme yaptıktan sonra gidiyormu bunları açıklarsan daha ii yardımcı olurus.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
19
gençler ben şunu demek istedim AĞRI-İSTANBUL arası gidilirmi mct yle ?:rendeer:
Ayrıca cevabınız için teşekkürler

gençler önemli olan motorun yetenekleri değil, sizin yetenekleriniz::gleam::::gleam::
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
94
Arkadaşlar MCT250 almak üzereyim inanın pişman olmak istemiyorum çünkü bu motora 3 yıl binmem lazım.Titreşim ne seviyede,vites geçişleri nasıl rahatmı?Genelde kız arkadaşımla beraber kullancaz artçı olarak motor 2kişiyle arıza verecek türdenmi?,Benzin göstergesi var mı?Birde sanırım fotolardan gördüğüm kadarıyla vites göstergesi yok.Bu soruları bana tek tek açıklayabilecek mondial 250 mct kullanıcıları lazım.Lütfen yardım almak üzereyim.

1. benzin göstergesi dolu boş şeklinde
2. vites geçişleri benimkinde sorunlu (dururken boşa takmak baya zor ) ama hareket halinde ise yüksek devirde 2den atma dışında sorun olmuyor.
3. vites göstergesi yok , devir göstergeside yok (devir göstergesi taktırabilirsin hızla devir arasındaki oran vites hakkında fikir verir , arabalarda da böyle )
4.titreşim makul.
5.dandik benzin yüzünden buji kesmişti.
6.iki kişi binmek motor açısından sorun olmuyor ama acemi isen baya zorluyor.
7. iyi servis bulursan pişman olmuyorsun parçalar pahalı değil.ana firma kendisine gelen şikayetlerle çok ilgili .Telefonla geri dönüp başka servise yönlendiriyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst