- Katılım
- 13 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,571
Valla arkadaşlar ben o kadar masraf yapsam bu makineyi yakarıııım .
Şuda bir gercek bir kasabın elinede düştünmü yandı gülüm keten helva adamın canı alırlar.
Barış Boya şu Lastikleri artık bu emeği hak etmiyor o lastikler.
Mondialin de Orjinal celik cantları var artık parçla katoloğunda ama iyi para
Şuda bir gercek bir kasabın elinede düştünmü yandı gülüm keten helva adamın canı alırlar.
Barış Boya şu Lastikleri artık bu emeği hak etmiyor o lastikler.
Mondialin de Orjinal celik cantları var artık parçla katoloğunda ama iyi para