Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
mangala bende gelirim arkadaslar gerci askerden geleli daha 10 gün oluyo motor da iki senedir yatıyo yagını bujilerini falan kontrol etmem lazım bide artık zincir almanın zamanı geldi yaza kadar hepsini hallederim sora mangal keyfi ;)

arbetus motorun son hali nası varmı bi değişiklik ? varsa bi iki resim koy
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mangala bende gelirim arkadaslar gerci askerden geleli daha 10 gün oluyo motor da iki senedir yatıyo yagını bujilerini falan kontrol etmem lazım bide artık zincir almanın zamanı geldi yaza kadar hepsini hallederim sora mangal keyfi ;)

arbetus motorun son hali nası varmı bi değişiklik ? varsa bi iki resim koy


yok ama bana gülenlerin hepsinin ağzını tıkayacak bişey oldu. :)
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
arkadaşlar size sorum olacak acil foumu okuyacak vaktim yok belki bunu yazmışsınızdır motorum adam akıllı gitmiyo sanki tek çalışıyor ama her 2side çalışıyor ama önceki yol alışı yok yani zoraki gidiyor sanki ustaya verdik karbiratör temizliği hava filtresi temizliği yapıldı depo temizlendi ama hala aynı ne yapmalıyım motor zevkim kalmadı
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Peki .Benzer bir sorunum vardı. Motor normal çalışıyor. durma kalkma gaz hiç bir sorun yok. Ama bazen giderken boğuluyormuş gibi oluyor.yavaşlıyor motor.Gaza yüklensende tahmini olarak 1000 1500 devire kadar gidiyor sonra gaz yemiyor gibi oluyor.Gitmiyordu. Servisi bile anlamadı . Ama sokak tamircisi şöyle bir dinledi bir gaz vermeyi denedi.Abi beyni gitmiş bunun dedi..Dedim dalga geçiyor çalıştığı zaman normal çalışıyor dedim. Sonra geldi deponun altındaki beyni değiştirdi ve bir daha böyle bir sorunum olmadı.Bende çok şaşırmıştım. Eğer motor stop yapmıyor gaza bastığın zaman cansız gidiyorsa beyinden şüphelen derim. Çok bişeyde değil korkma 35- 40 lira bişeydir .

Diğerlerini kontrol etmişsin zaten bence sorun dediğim gibi olabilir...soketli bişey...kolay değişir...Dert etme....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar dün gece itibari ile motorumu teslim almış bulunmaktayım. birkaç eksik elektrik bağlantısı var onları halledicem. devir ve şarz göstergesinin bağlantıları kopmuş sanırım çalışmadılar. ön sinyalleri gidona taşıyacağım. valla ne yalan söyleyeyim özlemişim. Yalnız liftten ündirirken ayağıma indirdim motoru sağ ayak parmağım şişti basamıyorum üstüne şimdi sıra sissy bar ve egzosta.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Çok ayrıntılı olmamakla beraber sadece merakınızın bir kısmını alması için ekliyorum. Motorun üstündeki ben ben değilim ilk resimde sağ taraftaki temiz yüzlü arkadaş benim :)





















Bir kaç eksiği var çatal uzatma egzos ve sele işi var. Ayrıca yeni depoyu henüz takamadım eskisi üstünde.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Hacı noldu saçlara yaw ? macit güzel olmuş ama.

Bende mct mi özledim, Resimlerini ekliyimde anılarımı tazeliyim, çok yakar çok kaçar ama kalkışta kimse tutamazdı onu, MCT nin değerini bilin..


Hep bu son karedeki gibi bi rengi olsun isterdim, ama yapamadan veda etmek zorunda kaldım..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Hacı noldu saçlara yaw ? macit güzel olmuş ama.

Sorma saçları müdür ekmek parası işte kestik :) Neyse kökü bizde sorun yok. daha ayrıntılı resimleri bugün ekleyeceğim. sadece görüntü değil konforuda ön panda tuttum. Isıtmalı elcikler mevcuttur motorumda :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Barış Güle Güle Kullan sonunda kavuştum Macite kesene bereket demek lazım galiba.
Yanlız beyaz kablo sargısı gitmemiş perşenbe pazarında veya bankalar caddesinde siyahları olması lazım yolun düşerse al bence daha güzel olur.
Şu lastiklerede bir care yokmu.
Ginede güzel olmuş güzel Allah kazabela vermesin güle güle kullan
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
ARBETUS Öncelikle sıhhatler olsun. Macitin çok ilginç bir okadarda güzel olmuş güle güle kullan. Çok emek vermişsin belli ellerine sağlık.
Yanlız göstergeleri koruma demirine koymak çok çılgınca bir fikir, ben kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Güle güle kullan Barış. Bence biraz karışık olmuş akıcı değil gibi geldi.Çok fazla aksesuar var belkide. Ama eline sağlık yine de ben böyle birşeye cesaret edemezdim. :p Geri toplayamayabilirim:queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
arkadaşlar size sorum olacak acil foumu okuyacak vaktim yok belki bunu yazmışsınızdır motorum adam akıllı gitmiyo sanki tek çalışıyor ama her 2side çalışıyor ama önceki yol alışı yok yani zoraki gidiyor sanki ustaya verdik karbiratör temizliği hava filtresi temizliği yapıldı depo temizlendi ama hala aynı ne yapmalıyım motor zevkim kalmadı

alternatör yeterli akım üretiyor mu
bujiler temzi ve sağlam mı
bir de bunları kontrol ettir

benim macit krank keçesinden yağ kaçırdığı için alternatör tarafında ki kapak sökülmüş ama yerine tam takılmadığından da yeterli akım oluşmadığı için yüksek devirlere çıkamamıştım

umarım tez zamanda sorunu bulur ve çözersin
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Barış Güle Güle Kullan sonunda kavuştum Macite kesene bereket demek lazım galiba.
Yanlız beyaz kablo sargısı gitmemiş perşenbe pazarında veya bankalar caddesinde siyahları olması lazım yolun düşerse al bence daha güzel olur.
Şu lastiklerede bir care yokmu.
Ginede güzel olmuş güzel Allah kazabela vermesin güle güle kullan

abi arka lastiği değiştiricem. orijinal beyaz yanak takıcam. oraya termal makaron yapıcam. dedim ya bitmedi henüz. Çünkü eksik tesisat var. ısıtmalı elciklerin tesisatını çekicem daha.

ARBETUS Öncelikle sıhhatler olsun. Macitin çok ilginç bir okadarda güzel olmuş güle güle kullan. Çok emek vermişsin belli ellerine sağlık.
Yanlız göstergeleri koruma demirine koymak çok çılgınca bir fikir, ben kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.

ben bir fuarda TT standındaki bir motorda görmüştüm oradan esinlendim.

Güle güle kullan Barış. Bence biraz karışık olmuş akıcı değil gibi geldi.Çok fazla aksesuar var belkide. Ama eline sağlık yine de ben böyle birşeye cesaret edemezdim. :p Geri toplayamayabilirim:queen:

Karışık derken? Aksine ne cam var ne çanta yani neredeyse 0 akesuar :) ekleidğim sinyal far zaten olması gereken donanım.

Şu an motorumu daha çok sevmekteyim. er 5 i unuttum şimdiden diyebilirim. Umarım sizlerde kafanızdaki motoru yaparsınız. Çünkü yapmak ve almak arasında dağlar kadar fark var.
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
24
Çok ayrıntılı olmamakla beraber sadece merakınızın bir kısmını alması için ekliyorum. Motorun üstündeki ben ben değilim ilk resimde sağ taraftaki temiz yüzlü arkadaş benim :)





















Bir kaç eksiği var çatal uzatma egzos ve sele işi var. Ayrıca yeni depoyu henüz takamadım eskisi üstünde.

Barış güle güle kazasız belasız kullan motorunu :)

Mondial orijinal olarak kendi sayfasında Aksesuarlar bölümüne 125 serisi için koruma demiri ve sağ-sol ayaklık koymuş. MCT ler için yok mu acaba ? Ben motoru aldığımda orijinal diye koruma demiri getirttim ama uymadı onun için taktırmadım. Koruma demiri için özel Nazilli ye gitmeyi düşünüyorum. Sağ-sol ayaklıkların resmini alamadım buraya bakmak isteyen olursa Mondial/aksesuar bölümünde...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
Barış mrb motor cidden güzel olmuş bana ön maşaları nasıl uzattığın konusunda bilgi verirmisin birde direksyon nasıl uzatınca bi zorlama oluyormu haldunun motorunu kullandım ama cidden zaptı zorlaşmış.Eğer öyle olacaksa ben uzatmayı düşünmem ama seninde bi fikrini alayım dedim.Kazasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Barış mrb motor cidden güzel olmuş bana ön maşaları nasıl uzattığın konusunda bilgi verirmisin birde direksyon nasıl uzatınca bi zorlama oluyormu haldunun motorunu kullandım ama cidden zaptı zorlaşmış.Eğer öyle olacaksa ben uzatmayı düşünmem ama seninde bi fikrini alayım dedim.Kazasız kullanman dileğiyle.

Ön çatalaı uzatmadım. Ancak uzattıktan sonraki kontrol zorluğunun sebebinin ve çözümünü bulduk. hafta bitmeden hayata geçireceğiz. resmeder tarif ederiz
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Selam Arkadaşlar dün arka tekeri söktüm sebebi firene bastığımda balata açıyor bıraktığımda balata kapanmıyordu arka teker kanpanası müttiş tozlanmış her tarafı kurumuştu temizledim az kalsın içinden çıkan tozda da boğuluyordum sonuç şıkır şıkır oldu bu arada arka firen balatalarının bitmeye yakın olduğunu fark ettim.
Tafsiye edeceğiniz bir balata markası varmı yoksa MCT kendi balatasınınımı alıp takayım
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
Ön çatalaı uzatmadım. Ancak uzattıktan sonraki kontrol zorluğunun sebebinin ve çözümünü bulduk. hafta bitmeden hayata geçireceğiz. resmeder tarif ederiz

Teşekkür ederim yaptıktan sonra resimle açıklarsan ve resmetmeden deneme sürüşüde yaparsan açıklamalarını bekliyor olacam :D umarım güzel olur :D
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Selam Arkadaşlar dün arka tekeri söktüm sebebi firene bastığımda balata açıyor bıraktığımda balata kapanmıyordu arka teker kanpanası müttiş tozlanmış her tarafı kurumuştu temizledim az kalsın içinden çıkan tozda da boğuluyordum sonuç şıkır şıkır oldu bu arada arka firen balatalarının bitmeye yakın olduğunu fark ettim.
Tafsiye edeceğiniz bir balata markası varmı yoksa MCT kendi balatasınınımı alıp takayım

abi ebat olarak honda activa yada today balatası uyuyordu. ama emin değilim orijinalinin yerine yan sanayileri de var. Onlara bakabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst