Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571




Hava Sabah Güzeldi Ama güneş Ortadan kaybolunca biraz soğudu ama gine de bir arada olmak güzeldi
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Fuara Gidecek Arkadaşlar Varmı Bir Arada Olma İmkanınada Kavuşmuş Oluruz Bu Sayede
Bu Topikte Sanal Olarak Görüşüyoruz Canlı Canlı Görüşmek Hoş Olabilir Bence
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
katılıyorum ugur abiye..
biz perşembe günü orada olacağız.
perşembe günü gelmeyi planlayan varsa görüşelim..?
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Bende geleceğim arkadaşlar.Ama zaman belli değil. Birde bileti almaya fırsatım olmadı.:pr:
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
herkese merhaba malum kıs'a hazırlık dıye motoru kıs bakımını yapıp garaja kapatmıstım fakat havaların hıc olmadıgı kadar sıcak guneslı gecmesınden dolayı motorumu cıkardım ve ustunde bır kac degısıklık yapmak ıstıyorum.o-ring zincir,hava filtresi gibi ,acık korumalı hava fıltresı kullanan varmı?eskı hava fıltresını kutusuyla cıkarıp
kucuk krom kaplı hava fıltrelerınden takmak ıstıyorum,bırde 2.bır hava fıltresı var dıresksıyonun altında kornanın yanında tam olarak ne ıse yarıyor
eger bu degısımı yaparsam onuda ıptal edıcem
sanırım.herkese kazasız belasız surusler dılerım
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
pazar günü orada olmayı planlıyorum. Tahmini öğleden sonra olurum. sizinle görüşmek isterim. :)

pazar günü muhtemelen başka bir uğraşımız olacak.. bende görüşmek isterim. bugün fuardaydık, bir aksilik çıkmazsa cumarteside orada olacağım. umarım denk gelebiliriz..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Arkadaşlar Fuara gidenlerin genel görüşleri nedir?
Arbetus uzun bir aradan sonra yüz yüze görüştüğümüze çok sevindim.
Makineler çok ama çok güzeldi de çok pahabı be bu parayı veripte benim mct yi sokakta bıraktığım gibi bırakılmaz acak bu pahalı makinenin yanında
birde tek katlı ev alıp garajınada muhafaza etmek lazım.
 
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
2
Slm Arkadaslar Ben De Aranıza Katılmaktan Mutluyum Bıraz Zor Oldu Ama Deger Yazılarınızı ılgıyle Okuyorum Bende Mct 250 Kullanıcısıyım Ve Motorumdn Cok Memmunum
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
50
Arkadaşlar hepinize merhaba;

Ben epeyidir forumu takip ediyorum fakat işlerimin çok yoğun olmasından fazla katılma şansı bulamıyorum. Benimde birtane mct em var çok mutluyum onunla. Sizlerle uğur motordan aldığım bilgiyi paylaşmal isterim. Lastik basınçlarıyla ilgili forumda daha önceleri yazılmış olan bilgileri okudum ve tam emin olamadığımdan uğur motoru arayarak bilgi istedim. Kendilerine lastik üzerindeki maksimum basınçla kullanma klavuzundaki maksimum basıncın çok farklı olduğunu ve hangisini kullanmamız gerektiği hakkında emin olamadığımı bildirdim. Kendileri bir gün test ettiklerini söyledikten sonra bu gün döndüler ve cevapları şu şekilde.
- Fabrikanın üretim yaptıktan sonra hazırladıkları kullanma klavuzu Türkiyede Türkçeye çevrilmiştir. fakat fabrika lastikleri değiştirdikten sonra Türkiyedeki kullanma klavuzları değişmemiştir. Yani anlayacağınız klavuzlarda hesaplayarak bulduğumuz 40 psi eski lastikler içn verilen değerlermiş. Söylenen şu klavuzu unutun lastikte ne yazıyorsa o klavuz hatalıdır dediler. Taktir ve yorum sizindir. Ben bu konuda hala tatmin olmuş değilim ama galiba lastik üreticisine güveneceğim gibi gözüküyor. Aranızda olmaktan mutluyum umarım sürekli bir katılım sağlayabilirim. Hepinize kazasız belasız eğlenceli sürüşler.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Öncelikle Sercysss Hoş geldin Bende Sora sora hatta birdaha sorarak sitedeki arkadaşlara lastik hava basıncını öğrendim Ön 28 Arka 35 ve 38 Arası Hava basıyorum.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
HEEYYYY Ne oldu bizlere motosiklet garaja girince kimse yazmaz oldu .
Herhalde parmaklar dondu da kılavyedeki tuşlara basamazmı oldunuz.

Şöyle bi sorim bakalım Sizin oralarda kış ayları nasıl geciyor
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
"ugurapay" Abi erdekte kış şimdilik yağmurdan ibaret, her allahın günü yağmur yağıyor ama bende yağmura inat her allahın günü biniyorum macite. Kim nederse desin motorla kışın tadı bir başka...
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
"ugurapay" Abi erdekte kış şimdilik yağmurdan ibaret, her allahın günü yağmur yağıyor ama bende yağmura inat her allahın günü biniyorum macite. Kim nederse desin motorla kışın tadı bir başka...

Diyosunki Boşunamı para verdim bu merete helal olsun budur işte :cat:
İki gündür burada da kuvvetli yamur var ben binemiyorum meret 2,3 gündür yatı yor bakalım nasıl çalıştıracağım benim motor 2 veya 3 gün yatsın ilk çalıştırmada canıma okuyor :)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
13
Motoru Çalıştırma

slm arkadaşlar benim macit 3 aydır garajda yatıyordu dün çalıştırmak istedim çalışmadı bende aküyü şarza verdim bugün bastım bastım çalışmadı nasıl çalıştıracam cikle falan da fayda etmedi bende marşa fazla yüklenmek istemedim bilgisi olanlardan yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Diyosunki Boşunamı para verdim bu merete helal olsun budur işte :cat:
İki gündür burada da kuvvetli yamur var ben binemiyorum meret 2,3 gündür yatı yor bakalım nasıl çalıştıracağım benim motor 2 veya 3 gün yatsın ilk çalıştırmada canıma okuyor :)

Eyvallah uğur abi. bizim burdada 5 gündür kesintisiz yağıyo desem yalan olmaz. Bu gün 2 defa üstümü değiştirdim ve saat daha 16.00 akşamda çıkıcam yola mecbur. Ama umrumda değil 10 defada olsa yine binerim motora...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst