herkese merhaba malum kıs'a hazırlık dıye motoru kıs bakımını yapıp garaja kapatmıstım fakat havaların hıc olmadıgı kadar sıcak guneslı gecmesınden dolayı motorumu cıkardım ve ustunde bır kac degısıklık yapmak ıstıyorum.o-ring zincir,hava filtresi gibi ,acık korumalı hava fıltresı kullanan varmı?eskı hava fıltresını kutusuyla cıkarıp
kucuk krom kaplı hava fıltrelerınden takmak ıstıyorum,bırde 2.bır hava fıltresı var dıresksıyonun altında kornanın yanında tam olarak ne ıse yarıyor
eger bu degısımı yaparsam onuda ıptal edıcem
sanırım.herkese kazasız belasız surusler dılerım