Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Şimdiki güncel liste;

* Arbetus
* Uğurapay
* Player77

Katılmak İsteyen dostlar adlarını ve mevkilerini bildirirlerse rotayı hazırlayacağız.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
İstanbul Kartaldayım.
ben eskı motosiklet netciyim aslında.sitenin ilk yıllarından.nice gezilere gittik arkadaslarla.güüzel günler geçirdim.
uzak kaldım uzun bır zaman forumdan nıhayet aranızdayım.motorumu 1,5 ay oldu alalı.cokta memnunum sadece su zıncır sesi harıc herseyıyle fıyatını hakeden bır motor.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
İstanbul Kartaldayım.
ben eskı motosiklet netciyim aslında.sitenin ilk yıllarından.nice gezilere gittik arkadaslarla.güüzel günler geçirdim.
uzak kaldım uzun bır zaman forumdan nıhayet aranızdayım.motorumu 1,5 ay oldu alalı.cokta memnunum sadece su zıncır sesi harıc herseyıyle fıyatını hakeden bır motor.

Biz gebzede toplanıyoruz. Eğer gelebilirsen seni de aramızda görmek isteriz. Uğur abide de aynı sıkıntı var zinciri oringli ile değiştireceğiz. Biraz erken çıkabilirsen gelmeni isterim.
SAğlıcakla.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
tuzlada degıl mı tam olarak kacta ne nerede olacaksınız yazarsanız gelme ıhtımalım olabılır.ve kaca kadar orada olursunuz.gelmeye calısırım
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Önce Uğur abinin MCT sine bakım yaptıktan sonra tuzlaya geçicez. Player in işleri dolayısıyla saat 3 e kadar falan takılıcaz. Gebze'de o işleri yaptıktan sonra Tuzla CafeMarina'ya geçicez. Ordan da evlere dağılıcaz :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
tuzlada degıl mı tam olarak kacta ne nerede olacaksınız yazarsanız gelme ıhtımalım olabılır.ve kaca kadar orada olursunuz.gelmeye calısırım

İlk olarak gebze ye gideceğiz arbetus un servisinde Mct zincir olayayını halletmeye calışacağız daha sonrada tuzlaya geçilecek.
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
2
arkadaşlar temennileriniz için teşekkürler.
kararımı verdim koruma demirini taktırıcam. buarada ben ankaradayım ankara içindeki en iyi mondial servisi neresidir bilen varsa yazarsa sevinirim. birde bu ardçı olma terimi neyi ifade ediyor onu açıklayabilir misiniz
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
Yanlış ANLAMAYIN inanın yanlızca merakımdan MCT kullanan Bayan Varmı
forumdan olmasada benim tanıdığım bir kaç bayan var

birde çok sinir bozucu bir olay bilmiyorum normalmidir ama ben 100kg artı 55 kg artçımla düz yolda 70 i geçemiyorum 80 e çıkınca çok ağlıyo titriyo birde arka dişlim küçük normalmidir değilse başlıca problem ne olabilir çok kafama takılıyo bi de yağı felan yeni değişti
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar temennileriniz için teşekkürler.
kararımı verdim koruma demirini taktırıcam. buarada ben ankaradayım ankara içindeki en iyi mondial servisi neresidir bilen varsa yazarsa sevinirim. birde bu ardçı olma terimi neyi ifade ediyor onu açıklayabilir misiniz


Ankaradaki iyi servisi bilse bilse Armağan ya da yarkın bilir. Yarış usta falan diyorlardı ama tam emin değilim. Artçı terimi arkaya otuarna deniyor :)
forumdan olmasada benim tanıdığım bir kaç bayan var

birde çok sinir bozucu bir olay bilmiyorum normalmidir ama ben 100kg artı 55 kg artçımla düz yolda 70 i geçemiyorum 80 e çıkınca çok ağlıyo titriyo birde arka dişlim küçük normalmidir değilse başlıca problem ne olabilir çok kafama takılıyo bi de yağı felan yeni değişti

Garip bir durum armağan. kalkışlarda titreme falan yapıyor mu motor bağırıyor ve gitmiyorsa balata kaçırıyor olabilir.
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
24
Arkadaşlar, l5.07.2008 de 250 MCT mi teslim aldım:) :):):)Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum .
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
selam arkadaslar kayseriden ben murat. yaklasık 15 gun oldu 2. el bir mct aldım.ilk motorum hic acemilik cekmedim.1900 km de garajda kaldığı icin temiz ama aku zayıflamıs. rodajı iy tamamlamıs motoru aldıktan sonra bugune kadar bu forumun tamamını okudum bana cok faydası oldu hepinize tesekkurler.cok faydalı bir forum.oncelikle yagı ve bujileri ve aku değistirdim önceki sahibi oring zincirle değistirmis cok iyi olmus.sırada koruma demiri,aynalar ve cc bar var (cunku artcım cok rahatsız oluyormus)ama sırasıyla once guvenlik! titreşimlerin tamamına yakınını hallettim(depo kilidi takoz conta silikon vs)basta cok rahatsızlık vericiydi. toptaş kardes hayırlı olsun kazasız sürüşler
kayseri ye gelen var mı? beklerim yaz bitmeden kapadokya ve erciyes turu yapmayı düşünüyorum beklerim
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
34
arkadaşlar temennileriniz için teşekkürler.
kararımı verdim koruma demirini taktırıcam. buarada ben ankaradayım ankara içindeki en iyi mondial servisi neresidir bilen varsa yazarsa sevinirim. birde bu ardçı olma terimi neyi ifade ediyor onu açıklayabilir misiniz

arkadaşım bencede koruma demirini taktır.
güvenlik ön planda olmalı!!!!
hem motor daha bi yakışıklı duruyor.
ben bi kaç hafta önce taktırdım. resimler bi kaç sayfa geride bakabilirsin(157 sayfa).
ben koruma demirini sancar motordan aldım 25 ytl. kargo ücreti bana ait olmak üzere kargoyla gönderdiler.
tel 0212 610 38 37

Arkadaşlar, l5.07.2008 de 250 MCT mi teslim aldım:) :):):)Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum .

toptaş kardeş hoşgeldin.
hayırlr uğurlu olsun en güzel günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
hayırlı olsun Toptaş hoşgeldin

Her Kask ta kulanabileceğimiz cep telefonuylan iletişimkurmak için bulutut gibi bir sistem varmı gerci bende var ama bulutut kulaklık var ama acılıp kapanması için dokunmak gerekiyor tabi kask icinde zor
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hayırlı olsun Toptaş hoşgeldin

Her Kask ta kulanabileceğimiz cep telefonuylan iletişimkurmak için bulutut gibi bir sistem varmı gerci bende var ama bulutut kulaklık var ama acılıp kapanması için dokunmak gerekiyor tabi kask icinde zor

ben handsfree kablolu sistemi kullanıyorum. Daha fazla para vermeye gerek yok. jabranın kaska giren modelini denedim randıman alamadım. zaten diğerleri kaskın içine girmedi bile. telefonumun kendi kulaklığını kullanıyorum. auto answer özelliğini de açıyorum. Bu özellik telefon çaldığında 3 kere çaldıktan sonra otomatik olarak açıyor telefonu. çok da konforlu bir şekilde çalışıyor. Burdaki tek sıkıntım kulaklığın bazen kulağımdan çıkması. şimdiki çalışmam ise kaskın içine universal bir ses sistemi yerleştirmek. Cumartesi günkü buluşmada detaylı anlatırım.

Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst