İstanbul Kartaldayım.
ben eskı motosiklet netciyim aslında.sitenin ilk yıllarından.nice gezilere gittik arkadaslarla.güüzel günler geçirdim.
uzak kaldım uzun bır zaman forumdan nıhayet aranızdayım.motorumu 1,5 ay oldu alalı.cokta memnunum sadece su zıncır sesi harıc herseyıyle fıyatını hakeden bır motor.
tuzlada degıl mı tam olarak kacta ne nerede olacaksınız yazarsanız gelme ıhtımalım olabılır.ve kaca kadar orada olursunuz.gelmeye calısırım
forumdan olmasada benim tanıdığım bir kaç bayan varYanlış ANLAMAYIN inanın yanlızca merakımdan MCT kullanan Bayan Varmı
arkadaşlar temennileriniz için teşekkürler.
kararımı verdim koruma demirini taktırıcam. buarada ben ankaradayım ankara içindeki en iyi mondial servisi neresidir bilen varsa yazarsa sevinirim. birde bu ardçı olma terimi neyi ifade ediyor onu açıklayabilir misiniz
forumdan olmasada benim tanıdığım bir kaç bayan var
birde çok sinir bozucu bir olay bilmiyorum normalmidir ama ben 100kg artı 55 kg artçımla düz yolda 70 i geçemiyorum 80 e çıkınca çok ağlıyo titriyo birde arka dişlim küçük normalmidir değilse başlıca problem ne olabilir çok kafama takılıyo bi de yağı felan yeni değişti
hayırlı olsun toptas. kardeş kazasız belasız...
arkadaşlar temennileriniz için teşekkürler.
kararımı verdim koruma demirini taktırıcam. buarada ben ankaradayım ankara içindeki en iyi mondial servisi neresidir bilen varsa yazarsa sevinirim. birde bu ardçı olma terimi neyi ifade ediyor onu açıklayabilir misiniz
Arkadaşlar, l5.07.2008 de 250 MCT mi teslim aldım![]()
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum .
hayırlı olsun Toptaş hoşgeldin
Her Kask ta kulanabileceğimiz cep telefonuylan iletişimkurmak için bulutut gibi bir sistem varmı gerci bende var ama bulutut kulaklık var ama acılıp kapanması için dokunmak gerekiyor tabi kask icinde zor