- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
Arkadaşlar bu devir göstergesini filan nerden temin edebiliriz.Bandırma da zor.Arbetus arkadaşım senden rica ediyorum.Mümkünse.Başka bilen varsa o da olabilir tabiiTeşekkürler
Bandırmayı bilemem ama ben sana yardımcı olabilirim. çiftini 40 liraya almıştım ben şimdi kaç paradır bilmiyorum. bağlantısı hakkında da yardımcı olmaya çalışırım.
Yaptığım kazada yeni taktırmış olduğum egsozlar tüp girişlerinden kırılmıştı. Dün akşam onları kaynattırmak için egzoscuya gittim adama yarım saate yakın motorumun markasının Mondial olduğuna inandırmaya çalıştım
Sağlıcakla.
Son düzenleme: