Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
arkdaşlar eşimle kısa mesafe gezi amaçlı bir motor bakıyorum alternatifleri arttırdıkça kafa karışıklığı artıyor.

cbr 125

zone 180

cbf

pulsar 150 ns 200ns

öle alıp kendimizi denicez biyerde.
satarken zarar uğramayacağım keyifli bir motor istiyorum :) çok mu oldu ne.

*özellikle kullanıcı arkdaşlardan tavsiye ve fikir vermenizi rica edicem.
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
arkdaşlar eşimle kısa mesafe gezi amaçlı bir motor bakıyorum alternatifleri arttırdıkça kafa karışıklığı artıyor.

cbr 125

zone 180

cbf

pulsar 150 ns 200ns

öle alıp kendimizi denicez biyerde.
satarken zarar uğramayacağım keyifli bir motor istiyorum :) çok mu oldu ne.

*özellikle kullanıcı arkdaşlardan tavsiye ve fikir vermenizi rica edicem.

cbr 125 yerine zone 180 daha iyi o yüzden Ya cbr 250 ya da zone 180 alın derim.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Z-one s i sattıktan 2 hafta sonra cbr aldım.Cidden cbr z one s e göre hiç gitmiyor, sollamaya çıkarken insan tedirgin oluyor. Z-one s te sollamaya çıkarken tedirgin olmuyordum
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
9
valla bende hergün bakıyorum ama yorum yapan yok. kullanıcılardan varsa farklı yorumlar bekliyorum. bi sıkıntısı derdi olan nedir ne değildir diye :)
 
Katılım
6 Kas 2015
Mesajlar
140
Aklımdaki motorlardan bir tanesi.
180 Z one S
Lifan KP 150
Kuba SL 200
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Beyler bende bu motorun sanırım aynısı olan Derbi STX 150 var. Dün motoru ayaklıktan alayım derken sağ tarafı üzerine düşürdüm. Fren pedalı eğildi. Motorcuya bıraktım, düzeltmeye çalışacak ama düzelmezse fiyatı ne kadar bilen var mı?
 
Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
4
ARKADAŞLAR HERKESE MERHABA.. BEN 5-6 CİVARI BİR MOTORSİKLET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AKLIMDA MONDİAL 180Z ONE S.. PULSAR 150 NS.. MAJOR 250 VAR TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ACABA YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
21
Merhaba saygıdeğer arkadaşlar,

Mondial Superboy 100 cc kullanıcısıyım. Öğretmenim. Apaçi değilim :) Motosikletimi aldığım günden beri sakin, üzmeden kullanırım. İlk motosikletim de değil. daha önce SYM XS 125 model commuter ve Arora 100 lük Cub kullandım. Yıllardır motosiklet kullanıyorum ve artık cc büyütmem gerektiğini hissediyorum. Araştırırken bu motosiklet oldukça ilgimi çekti. 4000-4500 TL aralığında bütçem var. Ve bir kaç tane bu fiyatlara KM si az modeli yüksek buldum. Sizce alınabilir bir motosiklet mi Mondial Z One 180 S? Artıları ve eksileri nelerdir? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Kulanıcı arkadaşlar bi tanıdığımın bu model makinası 2 inci vitese geçerken debrajı bastığın anda çektin çektin sonrası 2 geçmiyor zorla belki geçiyor menet takılıyormuş servise danışmış bunlarda kronik denmiş sizce bu sorunla karşılaşan veya karşılaşım çözüme kavuşturan arkadaşlar mevcutmudur
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Kulanıcı arkadaşlar bi tanıdığımın bu model makinası 2 inci vitese geçerken debrajı bastığın anda çektin çektin sonrası 2 geçmiyor zorla belki geçiyor menet takılıyormuş servise danışmış bunlarda kronik denmiş sizce bu sorunla karşılaşan veya karşılaşım çözüme kavuşturan arkadaşlar mevcutmudur

Böyle bir sorun yok, 3 tane z one s kullandim boylr birşeyle karşılaşmadım.Bikaç sayfa arkada motosikletin herşeyini yazdıydım. Motordan tek şikayetin çok yakıyor 14-15 kuruş yakıyor ama güç olarak bu yakıta değer... Bende şuan cbr 125 var yakmiyor ama gitmiyor da....

Hatta cbr nin vites geçişleri z one s ten daha cırt diyebilirim.Ama yol tutuşu, süspansiyonu ve denge olarak cbr daha iyi....
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Bugun motorla kısa mesafe bir yere gidecektim .Apple store dan speedometer adlı uygulamayi indirmistim.GPS aplikasyonu.Yolda
3.viteste 102 km gordum ve sonra 4 e taktim ama gazlayamadan trafik var diye yavaslamak zorunda kaldim.Ekranda en cok 112 km gordum o hizlanmada.
Uygulamada 101 km en hizli surat yaziyordu yani 11 km sapma olmuş uygulama verisi dogru ise.

Beyler bir ara bu z-one s km sayacı fazla gösteriyor vs diye birşey yazmışlardı ya ben demiştim tüm araçlarda o km sayaç fazlalığı var falan diye... Japon motorlarda veya hint motorlarda sanki sayaç göstergesinde km fazlalığı yokmuş gibi konuşmuşlardı...

Geçen gün 2014 Cbr125 im ile gezerken Apple Store Speedometer isimli Gps uygulamasını açtım.

Gezerken km sayacında en çok 119 km hızı gördüm, son hızı bu değil ama o gezimde gördüğüm son hız buydu.
Speedometer de en fazla yapılan hıza 108 km yazıyordu.Gps ile 11 km sayaç farkı çıktı? Lastik boyutu vs herşey orjinal cbr da...

Umarım z-one s teki km sayacına yanlış gösteriyor çok fazla gösteriyor diye yazanlar her motorda her arabada bu gps farkı olduğunu biliyordur :) :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
7
merhaba arkadaşlar bi süüredir bu motora bakıyorum araştırdım iyi hoş motor gibi
forumda satan arkadaş olursa irtibata geçebiliriz
3 renkde olabilir ama özellikle maviyi daha begendim
teşekkürler..
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
z-one 150 konusuna yazdığım mesajı buraya da aktarıyorum:

arkadaşlar mutlaka jant ebatına uygun lastik takın. Jantın ölçüsü jandın üstünde yazıyor. Yanlış hatırlamıyorsam ön jant 2.50inç x 17inç. Buna göre uygun lastik ebatları:

http://www.hondatwins.net/forums/52...rim-tire-sizing-important-considerations.html

Lastik üreticilerinin kendileri de jant-lastik uygunluk ölçülerini yayınlıyorlar. Bunların dışına asla çıkmayın.

tireballs-tire-size-illustration-moto.jpg

Motosiklette Lastik Seçimi - YouTube - Altın Elbiseli Adam

https://www.youtube.com/watch?v=cGjTvotb9Xo
 
Katılım
7 Şub 2016
Mesajlar
10
z one 180 satmak isteyen varsa ozelde mesaj atabilidsiniz. kayseri civari olursa daha iyi olur
 
Katılım
22 May 2016
Mesajlar
2
Merhaba saygıdeğer arkadaşlar,

Mondial Superboy 100 cc kullanıcısıyım. Öğretmenim. Apaçi değilim :) Motosikletimi aldığım günden beri sakin, üzmeden kullanırım. İlk motosikletim de değil. daha önce SYM XS 125 model commuter ve Arora 100 lük Cub kullandım. Yıllardır motosiklet kullanıyorum ve artık cc büyütmem gerektiğini hissediyorum. Araştırırken bu motosiklet oldukça ilgimi çekti. 4000-4500 TL aralığında bütçem var. Ve bir kaç tane bu fiyatlara KM si az modeli yüksek buldum. Sizce alınabilir bir motosiklet mi Mondial Z One 180 S? Artıları ve eksileri nelerdir? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Alınabilir bir motor hocam. Piyasası da az çok hareketlidir, ilana koyduktan sonra çok beklemezsin.
Bir de bu motorlar çok yıpranmaya,basmaya,tapagaz gitmeye,tek teker işlerine vs. gelmezler. Gelirse ne olur? Motorun ömrü kısalır. Sonuçta parça bakımından çok sağlam bir motosiklet yok karşımızda.O yüzden kullanıcı da bitiyor iş. Eğer 2.el bir z one düşünüyorsan motosikletin nasıl olduğundan çok kullanıcın nasıl olduğuna bakacaksın.(Bilinçli,motosikletten anlayan, az çok sözleriyle güven verecek satan kişi)

Şunu da eklemek isterim zs180 125cc ile 250cc arası güzel motor. Bakma sen kronik sıkıntıları var,piston krank değişti diyenlere, onların çoğu apaçi tayfasından. Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
14
Abiler biliyosunuz bizim motorun lasitk ölçüsü 90 90 17-110 80 17 biz motora 100 80 17-130 70 17 taksak sıkıntı olurmu motora uygun lastik bulamadım en uygun bu var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst