Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
-Yağ olarak ne kullanılıyor arkadaşlar
-Zinciri temizleme ve yağlama için ne kullanıyorsunuz??
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------


bagaj tablasini takabilmek icin ,resimlerde isaretledigim kapak sökülecekmi?








---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
23
evet o plastik kısım sökülecek montaj direk demir kısma yapılacak selamlar
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
21
merhabalar zone 180 arka seledeki kuyruk kismini nereden bulabilirim zone 150 var bende ona takip daha sportif yapmak istiyorum
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
21
gamalulu cok tesekkur ederim fakat kac numarali olani siparis vermem gerekiyor demek istedigim sey artci selesi uzerindeki siyah kuyruk

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

z one 150deki uzun arka kuyrugu sokup z one 180 deki gibi iki kucuk kuyruk takmak istiyorum bunu nasil yapabilirim
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
23
portbagajı dört adet alyen civata tutuyor onları söküp 180 liğin tutamaklarını takıyorsun yapması basit civata yerleri aynı
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
21
jawa 15 tesekkur ederim cevabin icin ama o tutamaklari nereden temin edecegimi bilmiyorum yedek parca sitesinde hangisi tam anlayamadim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

one 180 arka sele kurugunu satan varsa alicam ya cidden kafaya taktim bulamiyorumda biyerde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

biri tam olarak aciklarsa cok sevinirim
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
21
kac numarali olani almam gerekiyor onu sormustum cunku resimdekiler hic benzemiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------

rahatsiz ettiysem ozur dilerim ama kac numarali olanlari siparis etmem gerekiyor sele ustu kuyrugu icin onuda soylerseniz
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Birkaç fotoğraf koyayım da şenlensin buralar :cat: :)
Yeşil motorun sahibi de forumdan tanıştığım iyi insan @karşıyaka57
rQlbba.jpg

7k0GGL.jpg

PqLbbd.jpg

g53110.jpg
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Günaydın herkese,
Geçenlerde bakıma girdim ve Usta "katalizör iptali yapalım senin motora, bir daha ki bakımında" dedi.
Sizce herhangi bir sıkıntı oluşur mu? Ne gibi farklılık oluşabilir?

Beyler geçende bir yazı yazmıştım ama geride kalmış ve cevap bulamadım ben.
Sizlerin bir bilgisi var ise yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
21
arka sele uzerindeki kuyruklar icin kac numarali parcayi siparis etmem gerekiyor ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

mondialin sitesinde tamamda hangi numarali parcalari siparis vermem gerekiyor resimdekiler hic benzemiyoda bi soylerseniz gercekten cok sevinecegim kac gundur arastiriyorum tam olarak anlayamadim bulamadim
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
23
arka sele uzerindeki kuyruklar icin kac numarali parcayi siparis etmem gerekiyor ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

mondialin sitesinde tamamda hangi numarali parcalari siparis vermem gerekiyor resimdekiler hic benzemiyoda bi soylerseniz gercekten cok sevinecegim kac gundur arastiriyorum tam olarak anlayamadim bulamadim

6 ve 7 nolu parça olması lazım nasılsa sipariş vermek için mondial servisine gideceksiniz orada sorar emin olursunuz ona göre sipariş verirsiniz sitedeki resimler çok net degil selamlar
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Yağ değişiminde 1 litre mi yoksa 1.4 litremi yağ koyuluyor??? Yandaki göstergeye bakınca 1 litre doldurulmus halde -H ve -L seviyesinin arasında oluyor (motosiklet çalışmazken).Motosiklet çalıştığında yağ seviyesi -L nin çok az altına dusuyor.1 litreden fazla koyuncada motosiklet calismazken -H nin uzerinde oluyor.Simdi calismazken hangi seviyede gorunecek yağ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst