Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Herkeze merhabalar.benim mondial 180 zone motosikletim var.motosiklet stop haldeyken km gosterge veya fevir saainden tik tik die bir ses geliyor.bu sesin neden oldugunu bilen varmi arkadaslar bide aku sutekli.bosaliyo sebebi bu ses olabilirmi.

bu problemi yaşayan biri daha vardı. bir iki sayfa öncesinde yazmıştı. bir bakıver.
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
4
Usta formdaki butun sayfalari gezdim.ayni soru var ama cevap yok.bi anlayan arkadas yardimci olsa sevinirdim
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
127
Herkeze merhabalar.benim mondial 180 zone motosikletim var.motosiklet stop haldeyken km gosterge veya fevir saainden tik tik die bir ses geliyor.bu sesin neden oldugunu bilen varmi arkadaslar bide aku sutekli.bosaliyo sebebi bu ses olabilirmi.

Stif de aynı problemi yaşıyor garantiden parça siparişi verildi ancak dün itibariyle halen gelmemişti parça
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
4
Arkadasim ayni sorun benim.motordada var moyor stop haldeyken gostergenin icinden bi ses geliyo ayni saat sesi gibi..sen cozebildin mi problemi

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

Aslinda o sesin gelmesi benim.icin sorun degil.benim.asil.sorunum aku duzen tutmuyo.sarz ettirdim.sokladilar akude sorun yok.dediler.ama uc gun sona aku.yine.bosaldi.bende motordak bi kacak falan goremedim.acaba stop haldeyken gostergedekicalisan o sesi cikaran neyse akuyo o mu bosaltiyo anlayamadim
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
temiz sıkıntısız sıfır ayarında arayan varsa buyursum gelsin. forumdan gelene bi güzellik yaparız elbette :cat:

http://www.sahibinden.com207152790

linki açamayan olursa sahibinden ilan no : 207152790
buda bana ait tanıtım videosu : https://youtu.be/SRnbqY17qN4
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar göstergeden ses problemi için hiç vakit kaybetmeden servise götürün garantiden değişimi isteyin.Ben İstanbulda 2 farklı mondial servisine götürdüm 2 side gösterge değişir dedi.Sipariş verildi ancak 1.5 ay geçmesine rağmen parçayı yollamadılar.Para alamadıkları için gevşek davranıyorlar sanki.Ben 2 günde bir fabrikayı,servisi,bayii yi arıyorum ancak bir göstergeyi yollamıyorlar.Sizde söyleyin bastırın.Çünkü orada sürekli aküden çekilen çok azda olsa bir akım var.Bu sefer aküyüde hasarlıycak hiç anlatamıcaz derdimizi bunlara.
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
başkan senin motor km de 11 kuruş yakıyor. benimki 15 :D niye ya :D

benımkide 15 kurus yakıyor 11 kurus yakması ıcın ne yaptın acaba bizle paylaşırmısın uzun yolda 18 kurus yakıyor benımkı ama full dip gaz ve iki kişi uzun yolda 18 kurus sehır ıcı 15 kurus biraz kasarsam 14 gorurum herhalde ama 11 hıc gormedım
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
İyi akşamlar arkadaşlar , benim z one s kullanıcılarına bir kaç sorum olacak , videolarda da görüyoruz 140-150 hız yapabiliyor bu motor peki neden internet sitesinde msximum hıza 95 yazıyor ? İkincisi de ön disk arka kampana fren olması , kampana fren yeterli kalıyor mu ? Teşekkürler
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
Mondial 180 Z-One ön koruma demir, uygulamam malum koruma demiri yok arka çanta demiri mcx ön demiri cbf yapmak istiyen arkadaşlar b.paşa mavi ay motor la irtibata geçebilir bayileri arka canta demiri gelcek diyene kadar 3 ay oldu daha gelcek fakat azmin elinden birşey kurtulmuyor:)

[url=http://hizliresim.com/RE1oLR][url]http://i.hizliresim.com/RE1oLR.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/PvnPo6][url]http://i.hizliresim.com/PvnPo6.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/Jdqn6W][url]http://i.hizliresim.com/Jdqn6W.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/bQkJM0][url]http://i.hizliresim.com/bQkJM0.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/pvXBPz][url]http://i.hizliresim.com/pvXBPz.jpg[/url][/url]

Merhaba,

bende yeni bir Mondial 180 S aldim ve arkasina bagaj taktirmak istiyorum.bagajsiz malesef olmuyor. senin motorun resimlerini gördüm. bu model icin ekstra bir adapter mi satiliyor yoksa özel mi yaptirdin? hic bir fikrim yok. yetkili servis git sanayide demir kaynak yaptir dedi. bir yol gösterirsen memnun olurum.
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
23
bende 180 z one kullanıcısıyım.arka çanta takmak için mondial parcacılarından 150 z 0ne nin arka bagaj demirini satın alırsanız birebir aynısı çantayı ona monte edebiliyorsunuz fiatı 90 tl ben aldım ve monte ettim boşuna demirciye tamirciye para vermenize gerek yok
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Arkadaşlar bende yeni aranıza katılmış bulunmaktayım 180 z-one-s motosikletimle. Bana neler önerebilirsiniz bu motor hakkında ve dikkat etmem gereken şeyler var mı ? Şimdiden hepinize teşekkürler.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
bende 180 z one kullanıcısıyım.arka çanta takmak için mondial parcacılarından 150 z 0ne nin arka bagaj demirini satın alırsanız birebir aynısı çantayı ona monte edebiliyorsunuz fiatı 90 tl ben aldım ve monte ettim boşuna demirciye tamirciye para vermenize gerek yok


150 z one na arka bagaj takildigini bilmiyordum. resim mevcut mu? nasil bir parca. ilginc olan mondialin yetkili servisi dedi,olmuyor git sanayide demir kaynak yaptir diye.

ben yurtdisinda yasiyorum. 180 z one S yeni aldim ve bayiide beni bekliyor. mondial motorlarda tek canimi SIKAN sey civatalarin SIK olmamasi. Avrupa DIN Normlara göre ,her vibrasyona tabi olan civata yataklarina özel bir boya sürülür ondan civatalar SIKILIR.bu boyalar mavi yada cok cok SIKI olmasi icin Kirmizi olur.

Gecen Yil Mondial Scooter 100 RT aldim. kilometre daha 300 de kirmizi isikta beklerken yakit deposunun ana muslugu gevseme yapmis ve benzin sel gibi akti,yani ölümden döndüm.Allahtan motorun sicagi ile alev almadi.


yani demek istedigim su. mümkün mertebe civatalari kontrol edin!!!

http://www.loctite.de/produktsuche-29727.htm?nodeid=8802629713921

http://www.amazon.de/gp/product/B00295I4L6/ref=pd_lpo_sbs_dp_ss_2?pf_rd_p=556245207&pf_rd_s=lpo-top-stripe&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B001M4UGKW&pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_r=1N3BTF8H0NGNR2ZW8KGB

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

bende 180 z one kullanıcısıyım.arka çanta takmak için mondial parcacılarından 150 z 0ne nin arka bagaj demirini satın alırsanız birebir aynısı çantayı ona monte edebiliyorsunuz fiatı 90 tl ben aldım ve monte ettim boşuna demirciye tamirciye para vermenize gerek yok

bahsettigin parca acaba bumu???

[URL=http://www.directupload.net][/URL]
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
23
O parca degil su an sehir dışındayım pazartesi resim atabilirim ama mondialin veb sitesinde 150 z one resmine bakarsaniz görebilirsiniz ben bayiye gittim cıvata yerlerini ölçtüm aynı oldugunu görünce siparis ettim bir haftada geldi kendim montajı yaptım zaten 4adet alyen civata sökülüp aynı civatalarla monte ediliyor
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
O parca degil su an sehir dışındayım pazartesi resim atabilirim ama mondialin veb sitesinde 150 z one resmine bakarsaniz görebilirsiniz ben bayiye gittim cıvata yerlerini ölçtüm aynı oldugunu görünce siparis ettim bir haftada geldi kendim montajı yaptım zaten 4adet alyen civata sökülüp aynı civatalarla monte ediliyor



resim yüklersen sevinirim.
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
23
PqJrB8.jpg

g5MWyN.jpg

94Zdq8.jpg

MEAvg9.jpg

b57GMj.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

http://www.mondialyp.com/parts/main...1992&kat_id=TOURING&parcakatid=GRK1-14106-B62

Yukarıda verdiğim linkteki 10 numaralı parçanın siparişini vereceksiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
bu parca simdi yüzde yüz hicbir islem yapilmadan Mondial 180 Z One S e takilabiliyor öylemi? Benim Motoru henüz actirmadim. ama cantanin lazim olacagina yüzde yüz eminim. kask vesayire koyacak bir yer yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst