Herkeze merhabalar.benim mondial 180 zone motosikletim var.motosiklet stop haldeyken km gosterge veya fevir saainden tik tik die bir ses geliyor.bu sesin neden oldugunu bilen varmi arkadaslar bide aku sutekli.bosaliyo sebebi bu ses olabilirmi.
bu problemi yaşayan biri daha vardı. bir iki sayfa öncesinde yazmıştı. bir bakıver.
