Bugun 2.el z-one-s 180 aldım.Ön camı sökeyim dedim ve civatalar iceriye dustu.Nasıl cikartabilirim acaba.Tesekkur ederim yardimci olabilirseniz)
Tornavidayı ön camın deliklerinden gecirdim, yukarıya doğru gerdirip somunun geccegi kadar bosluk olusturup somunları cıkardım.Ön kafalığı söküp çıkartmaya çalıştımda olmadı.
Aranızda İzmir-Karşıyaka civarı oturan var mı![]()
Ben varım .
Zongshen. Kimse Mondial demiyor zaten ama en kaliteli motor üreten çinli firmalardan birisi.Bu motorlar mondial mi zongshen mi siz karar verin..
http://en.zongshenmotor.com/?q=node/556