Lastik niye değiştiriyosunuz anlamıyorum.kim gerekli görüyo parçacılarsa kanmayın derim
Şu camdan gelen ses beni içten içe rahatsız etmeye başladı. Somun koyan arkadaşlar memnun mu sıkıntı var mı? Tamamen kesiyomu sesi?
Valla benden gelmiyor o ses çok ilginç, henüz çok yüksek devir gezmedim ama bi ara deneyeyim bakalım
Bu arada çekmecenin neresindensin kardeşim bende orada oturuyorum..
merhaba arkadaşlar bunu vites sistemi sıralı sistem mi yoksa manüel mi, normal mondial motorlar genellikle 1-N-2-3-4-5 diye gidiyor ama sıralı sistem 1-2-3-4-5-N-1-2-3-4-5 olarakmı devam ediyor. Tşk ederim.
1-N-2-3-4-5 seklinde..
İstanbuldaki Z one kullanicilari ufak bi toplanti yapsak guzel olur aslinda![]()