Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Lastikleri değiştirmek istiyorum sizce ne almalıyım marka olarak ne önerirsiniz? İlk bakımda da servis kendi yağını mı koymalı yoksa ben kendi yağımı alıp götürsem daha mı iyi olur?
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
11
Lastik niye değiştiriyosunuz anlamıyorum.kim gerekli görüyo parçacılarsa kanmayın derim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün slivri maxsi market e bayrampasadan gittim ve geldim motor 2400km ye geldi sorun olarak vites ayaklığının çıktığı yerden yağ kaçırdı lastiğini motorcum değiştirdi başka bir sorun çıkarmadı 110kmh a rahat çıkıyor 130 a kadar zorlanıyor 5000 devir 80kmh 7000 devir 90kmh yapıyor silivri gezim 20tl lik benzin tüketimi oldu son hali.

oQbROo.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Şu anda drift kullanıyorum ve memnunum seneye yazın bunun mavisini düşünüyorum bir aksilik olmazsa seneye yazın bir Trabzon yapim ondan sonra bakıcim Allah kaza ve altı ayaklılardan korun.
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
7
s.a
arkadaşlar uzun yolda rüzgar bana çok fazla geliyor...
ön camı daha uzun tur camıyla değiştiren veya başka cam takan oldumu.
motora uyugun cbf'deki gibi civata yerlerine uygun ön cam tavsiyesi olan varmı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

bence bu motora topcase yerine yan çanta ve depo üstü çanta daha çok yakışır
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Şu camdan gelen ses beni içten içe rahatsız etmeye başladı. Somun koyan arkadaşlar memnun mu sıkıntı var mı? Tamamen kesiyomu sesi?
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
Şu camdan gelen ses beni içten içe rahatsız etmeye başladı. Somun koyan arkadaşlar memnun mu sıkıntı var mı? Tamamen kesiyomu sesi?

Valla benden gelmiyor o ses çok ilginç, henüz çok yüksek devir gezmedim ama bi ara deneyeyim bakalım

Bu arada çekmecenin neresindensin kardeşim bende orada oturuyorum..
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Merhaba arkadaşlar
motoru alanlar kısaca artıları ve eksilerini sayarsa memnun olurum. Ek olarak yakıt tüketimi nasıl ve verilen paraya değer mi ?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Valla benden gelmiyor o ses çok ilginç, henüz çok yüksek devir gezmedim ama bi ara deneyeyim bakalım

Bu arada çekmecenin neresindensin kardeşim bende orada oturuyorum..

Sorunu halettim ses kesildi. Cam yerine oturtuldu iyice sorun kalmadı. Yeşilovadayım ben çekmece Adliyesinin orda hemen
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
5 gun sonra bugun ilk defa marsa bastin, rolanti duzensiZligi bende de oldu; evrak isimi halletmek icin aldigim bayiye gittim.. Rolantiyi 1400 d/dk yaptirdim cok iyi oldu..

Bugun mont vesaire gibi alisverislerimi de tamamladim , keyfini surme zamani geldi kismetse :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Bugün gördüm bu motoru çok hoşuma gitti yaw. Mondial hakkaten akli başında bir is yapmış. Benim tvs bile sönük kaldi nerdeyse . Biraz cbr havası var bu motorda. .:)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar bunu vites sistemi sıralı sistem mi yoksa manüel mi, normal mondial motorlar genellikle 1-N-2-3-4-5 diye gidiyor ama sıralı sistem 1-2-3-4-5-N-1-2-3-4-5 olarakmı devam ediyor. Tşk ederim.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
İstanbuldaki Z one kullanicilari ufak bi toplanti yapsak guzel olur aslinda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst