Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
arkadaslar ben nazilliliyim (mondialin merkezi) bu motoru kendi gözlerimle gördüm arka disk fren güzel
 
Katılım
28 Eyl 2005
Mesajlar
13
mondial50tt arkadaşım peki bu motorlar ne zaman istanbul taraflarına gelcekmiş bir bilgin var mı?şimdiden heyecanlanmaya başladım
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
arkadaşlar ben bugün bir bayii aradım o da fabrikayı arayıp sormuş.bu motorlar bayramdan sonra gelicekmiş.bilginize.....
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
yaw ben cidden joyride 200 alıcaktım para biriktiriyordum.bir yandan da çin piyasaına bakıyordum.Önce matrix 150 çıktı ona niyetleniyordum ama şimdi bu çıkınca kesin karar verdim. bunu alıcam.Çünkü matrikste arka disk değil ve tek amortisör ve de sele altı + 1000 ytl den fazla fiyat farkı var.şimdi 151 rs acaip öne çıktı.hele vadeli alınca bayağı uygun gelicek.tabii bu motor gelene kadar bi başka çinli 250lik scooter çıkarmazsa....
 
Katılım
28 Eyl 2005
Mesajlar
13
bide bu gibi firmalar asya mondial arasında büyük bir rekabet varya o yüzden dolayı büyük fiyat kırdılar ilanda da yazıyo ya rekabeti bitirdik diye.Motorlar zaten tıpatıp aynı niye pahalı olanı alayım ki???? :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar düşünmeye bile gerek yok 125 lik 1700 ken 151 kil 1500 ise düşünülmez hemen alınılır ben alcam kesin kes :rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2005
Mesajlar
73
>>arkadaşlar düşünmeye bile gerek yok 125 lik 1700 ken 151 kil 1500 ise düşünülmez hemen alınılır ben alcam kesin kes

Buda cok enteresan bi ayrinti. insanin kafasi karisiyor
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
niye enteresan olsun arkadaşım adamlar rekabeti bitirdik diyolar ve ucuzluğunun nedenide çinn olması hem ne kadar kötü olabilirki sen düzgün kullanınca bakımını zamanında yapınca hem gidersede 1500 ytl gider ölüm mü var sonunda :rendeer: :flower:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
36
direk asyanınkiyle aynı motor.. nası uğur göz göre göre bunu getirmiş anlayamadım gitti..
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
arkadaşlar sanırım nazillide bu motor lar yavaş yavaş satılıyor bi tanesini servis test ediyordu sanırım yanında da alcak olan sahibi vardı galiba
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
motor güzel gözüküyo asya alanın aklına şaşarım siyah rengi tavsiye ederim :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
arkadaşlar intokoda ilan veren lider motor'dan emailime gelen cevaptır.bilginize...

MOTORSİKLETİN MARKASI MONDİAL ,151CC 11.5BG GÜCÜNDE ZIMBA GİBİ BİR MAKİNA ÖN ARKA DİSK FREN BU MOTORSİKLET MONDİALİN 2006 MODELİ ŞU ANDA 19 ÇEŞİT DAHA YENİ MODELİ GELİYOR YANİ 2006 HER YÖNÜYLE DAHA FARKLI BİZ MONDİALİN NAZİLLİ SATIŞ,SERVİS VE YEDEKPARÇA BAYİSİYİZ.BU MODELİN FİYATI İSE 1.538 YTL..STOKLARIMIZDA MEVCUTTUR DETAYLI BİLGİ İÇİN BİZİ ARAYINIZ. LİDER MOTOR.
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
31
arkadaşlar motor asyanın sattığı motoru üreten firmayla %100 aynıdır kesin bilmiyorum ama bir mondial bayisi ahpabım var abi ne yaptınız asyayında mondial diye satacaksınız dedim ayrıca 125 mt 1699 bu 150 lik 1538 nasıl satacaksınız artık 125mt yi dedim dur oğlum karıştırma bunla bu birmi dedi. bence mopndial bu firmayı tercih etmekle hata yaptı en azında nşimdiye kadar getişrdiği motorlar kötünün iyisiydi yani forumlara ve kullananlara bakarsak bunu anlarsınız ama gel gelelim fiyata 1538 e bu motor bedava zaten asyadaki şikayetlere bakıpta motorunuzu kaliteli parçalarla modifiye ederseniz 100 150 ytl lik bir harcama sonucu motorunuz sorunsuz bir motor halini alır yani 1550 diyelim + 150 1800 e mal olurki sorunsuz kaliteli parçalarla donatılmış asya fiyatına daha kaliteli bir motora binersiniz ki aynı firma dahi üretse bu motoru fiyatı asyadanda düşük olsa belkide daha kalitelidir çünkü burada mondial uğurun yağtığı anlaşma ve kaazanacağı kar marjından fedakarlık etmesi bu motorun asya nın ki gibi kalitesiz olacağı anlamına gelmez neyse arkadaşlar 300 sel mersedes almıyoruz alacağımız 1500 ytl lik bir scoter yani mobiletin bile 1000 ytl olduğu piaysada bu fiyat bence harika yinede kararlar ve paralar sizin walla bende yeniz sezonda bir motor alacağım ama hala karar veemedim en güzeli mart sonundaki fuarı beklmek ve buradan forumları takip etmek sonrada karar verip motoru alıp gaza basmak kalıyor herkeze bol şans :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
83
arkadaşlar monial zat 150 ile ne farkı var 151 in..zat nerdeyse 2 tane 151 parasına çünkü..arada 1.500ytl var yaklaşık olarak.....zaten çin malına bi güvensizlik var bu çinlinin çinlisi mi acaba? neden 2 farklı model üretsinki mondial nerdeyse birbirinin aynı gibi geldi zat ile..arada 1.500 ytl fark olunca işin içinde bi bit yeniğimi var diyo insan??
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
150 zat 3000 ytl,151 rs 1538 hemde 151 rs 11,5 hp yani daha güçlü peki zatları kim alacak 50 cc mondial zaten 1300 ytl bence mondial bu modeli getirerek ortalığı karıştırdı, şimdi zat'ı 1900 ytl civarına çekmeli yoksa zor satar tabiki asyada t1 çekmeli yakında asyada 150t'leri 1499 ytl yaparsa şaşırmayın veya 250 cc makina getirip 1500 ytl'ye satabilir maksat rekabeti kızıştırmak. :jocolor:
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
ben 150 t aldığıma pişmanı neden derseniz makinadan memnunum ama durduk yere niye aynı makinaya 312 ytl fazla ödedim. yazın satacağım artık ne kadar ederse ve honda almayı düşünüyorum
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Bu firmanın yapmış olduğu rakibine karşı bir atak.zaten ölü sezona girdiler.Alınsa alınsa kaç yüz tane alınacak.Ne kadar zarar edecek.olsa olsa yüzde 150 değilde 130 "tahminen" kar eder.Artık kendisine doğru düzgün bir internet sitesi yapar artık bu parayla.:) Yeni modelleri görmek istiyoruz...Merak ediyorum sıkı bir motor getirebileceklermi.şöyle v tip silindirli 250liklerden.20 beygir üstü hoş görünümlü.
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
Arkadaşlar birkaç bayiye sordum.Sevkiyat başlamış 151 RS ler çarşamba günü İst.a geliyormuş bilginize...Başka yerde gören varsa lütfen bana bildirsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst