Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
aynen kardesim orası öyle =)
aklıma gelmedi değil kendim değiştirme olayı
ama balata ve buji değiştirmeyi bilmiyorum

kelepceyi kendim takabilirdim
yağını da çokca kez değiştirdim zaten
ama oraya kadar gitmişken parça parça iş olmasın dedim ne biliyim :)
zaten ayaz hertaraf:mrgreen:
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
aynen kardesim orası öyle =)
aklıma gelmedi değil kendim değiştirme olayı
ama balata ve buji değiştirmeyi bilmiyorum

kelepceyi kendim takabilirdim
yağını da çokca kez değiştirdim zaten
ama oraya kadar gitmişken parça parça iş olmasın dedim ne biliyim :)
zaten ayaz hertaraf:mrgreen:

Bende bu sene buji'yi kendim denistiriyim dedim. Actim o öndeki kapagi, buji'yi gördum. Yanimda kuzen vardi, sert asil kanka dedi. ilk basta fazla asilmadim baktim cikmiyor böyle ya allah dedik cektim :queen:. Yeni buji taktik felan iste, geri monte ettim herseyi, piston dönuyor icinde, basinc var cilindirin icinde ama gel gelelim buji ateslemiyor:cyclopsan yana döne cözum ariyoruz bu ara:mrgreen: en sonunda sorunu bulduk, asilirken buji'nin götundeki bakir tipli bir parcayin facasini assa almissim:p onu denistirdik motor calisti:)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
mondial çosmus ya bu aralar atv de ve vitesli lerde yeni model 250 liklere başlamısşlar çıkarmaya
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
250 mr çok hosuma gitti vallah para olsada alsam ama tek sorun o lanet olsaı kağıt parası ALLAH kahretsin
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
mondi şart değil be kardeşim, 2. el cbr lara falan bak diyeceğim ama
cc büyütmekte kararlıysan bilemem =) veya 2. el seymiyosan
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
250 mr çok hosuma gitti vallah para olsada alsam ama tek sorun o lanet olsaı kağıt parası ALLAH kahretsin

Bizim burda onlarin kopyasi var, biraz göz attimda 250cc'nin hakkini vermiyormusssss yazmislar, titresim yuksek devirlerde boy gösteriyormus ama o paraya verdikleri motor kategorisinden 10/10 almis
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
6
S.a arkadaslar Siz değerli dostlara bir sorum olacak.bende de rs 151 var gayet normal canavar qibi çalışıyodu.2 hafta yattı motor ondan sonra çalıştırdığımda çalıştı şöle bir 1 2 saat gezdim hiç durdurmadan ondan sonra seyir halindeyken motor boğulur gibi oldu hafif gaz kestim istop etti .Sonra ertesi gün epey bi (ayak marşından)uğraştıktan sonra çalıştı.fakat gene boğulur gibi oldu bi tık yok çalışmıyor.Nedeni ne olabilir ??


Cevap için şimdiden tşkkrler..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
aynı sorun bendede ilkbahar aylarında boy gösterdiğinde sorun hava filtresi kaynaklı idi
kesin bi bilgim olmamakla beraber orası olabilir diyim
en iyisi götür ustana bi tanı koysun ona göre bi yol izlersiniz
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
6
Eyw tşkkr ederim yorum için .Bi de istop ettiğinde yağ damlatıyodu.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
6
Yağını yeni değiştirmiştim ya.Bi de hava filtresini açtım baktım sıkıyorum filtreyi yağ çıkıyor :S bitmiş yani.
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
selam arkadaşlar nasılsınız umarım ıyısınızdır. ya benım akü bitti ayak marjıyla çaliştırmayı denedım olmadı benzınde yoktu benzın koydum yine aynı :( acaba bujıdemi sorun wardır
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
selam arkadaşlar nasılsınız umarım ıyısınızdır. ya benım akü bitti ayak marjıyla çaliştırmayı denedım olmadı benzınde yoktu benzın koydum yine aynı :( acaba bujıdemi sorun wardır

gecmiş olsun önemli bi sorun yok.karbüratöre bağlı benzin deposundan gelen hortumu cıkar.içine çek benzin geldimi geri tak.tekrar ayak marsına bas hadi yap gel hemen:p:p:rendeer:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Hadi ya ozamn sekman kurtarırmı yoksa komple motor mu ? xD
normalde sekmanla kurtarılır ama açmışken bence hepsini elden geçir.çünkü işçiliği para bu işin madem açılacak komple yaptırmanı tavsiye ederim.filtre yağlanıyorsa sorunun yağ sekmanıdır.sekman aşındığına göre piston ve silindir içide bir okadar kötüdür.çin motorlarında sadece sekman pek tat vermez,motor düzen tutmaz duman atma yağ yakma bir süre sonra tekrar bu sorun basına gelebılır bunun için komple yaptırman mantıklı olacaktır.malzemeleri alırken kaliteli olanlarla yenilersen sorunsuz kilometrelerce rahat edersin:rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
gecmiş olsun önemli bi sorun yok.karbüratöre bağlı benzin deposundan gelen hortumu cıkar.içine çek benzin geldimi geri tak.tekrar ayak marsına bas hadi yap gel hemen:p:p:rendeer:

:D geçen yolda aynısı oldu benzın az wardı rampa cıkıodum ıkı ıstop ettı sonra bı kac kes denedım baktım oldu allahatan rampanın sonuna geldım elımı gazdan çekınce ıstop ettı bı daha calısmadı dedım benzın komple bıttı kesın neyse abi .. göturdum tamırcıye dedı bole bole ztn ıcınde hortum war o catlamıs dedı ondan bıde benzın koyalaım dedı aldım bıdonu elıme aldım benzın geldım :D doldur abı dedım aynı dedgın gıbı yaptı sonra 10 tl mı aldı boruyuda 25 tl degstırrım dedı tmm dedım bıraz gezdım aksam saglam şekılde koydum sabak calıstıramdım tekrar benzın koydum hartumlardan benzın çektım banamsın demedı acaba bujıden kaynaklanıor olmasın abi ya
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
6
normalde sekmanla kurtarılır ama açmışken bence hepsini elden geçir.çünkü işçiliği para bu işin madem açılacak komple yaptırmanı tavsiye ederim.filtre yağlanıyorsa sorunun yağ sekmanıdır.sekman aşındığına göre piston ve silindir içide bir okadar kötüdür.çin motorlarında sadece sekman pek tat vermez,motor düzen tutmaz duman atma yağ yakma bir süre sonra tekrar bu sorun basına gelebılır bunun için komple yaptırman mantıklı olacaktır.malzemeleri alırken kaliteli olanlarla yenilersen sorunsuz kilometrelerce rahat edersin:rendeer:




Haklıymışşşın Kardesim aynen dediğin gibi olmuş.Dün Götürdüm bizim abiye aynı şeyleri söyledi.komple motor yaptırıyorum.Peki Motor açmak 150 tL tutarmı ? xD 150 dedi yaw .:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst