Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Arkadaşlar 151 RS mi satıyorum. Sahibinden com.da ilan no.31144506.

abi ne yaptın yaa 1450tl yanlış yazmayasın?:silent: istediğin fiyat normal pıyasa degerının 3 katı abicim imkansız bu fıyata gitmesi keşke satılsa ama motordan azıcık anlayan adam kalkıpta 2006 model rse bu kadar para bağlamaz edeceği 500lıra bu motorlar artık zor satılıyor binicisini bulacaksın belki 100 150 daha fazladan verir temizliğine:) çünkü sıfır zc su an 1490 lıra kımse gidip 5 yasında motor almaz sen fiyatı biraz aşşağıya çek daha cabuk satarsın böyle sadece ilan asılı kalır kazasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Hesabı yaparken, üzerindeki yeniliklerin hesabını yapmak lazım. Michelin lastik balans ayarı, havalı korna, 8 Ah akü, ön cam, alarm, arka çanta. Yağını bile değiştirmeye gerek yok.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Hesabı yaparken, üzerindeki yeniliklerin hesabını yapmak lazım. Michelin lastik balans ayarı, havalı korna, 8 Ah akü, ön cam, alarm, arka çanta. Yağını bile değiştirmeye gerek yok.

tabiki emsallerine göre temizliğine kullanılan parcalara lafım yok:p ama dediğim gibi bu fıyatı alacak adamı gözlerinden öpmek isterim içindeki rs sevgisi karşısında onu kucaklarım,allah işini gücünü rast getirsin ahmet aga:cherry::cherry: böyle bi müşteri bulursan bende satışa cıkarıcam haber ver burdan metzelerli,mutlu akülü,50bınkm garanti yapacak rs sadece 600e verecem gelsin abi bizi habersiz bırakma satılıncada ana sayfaya baslık acalım:p:p:rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
:) :) selamün aleyküm arkadaşlar, geçmiş bayramınız da mübarek olsun.. ben baya bi zamandır yağına havasına bakmadan ve yıkamadan işe gidip geliorum eşeğe biner gibi binmeye başladım amma tık ta demiyor maaşallah. bir bakım yapmak istiyorum ama iş saatleri servise gitmeme müsade etmiyor :pale: Kasım ayına kadar bineriz gibime geliyor havalar biraz daha idare eder kanımca...
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bakım şartt kasıma kadar olurmu beaw kasıma zaten ne kaldı wallah benim ki ne yalan söyleyim kışında geziyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler ben 151 veya ikiz kardeşi/benzeri bir motor arıyorum istanbul/avrupa yakası max 750 verebilirim motoru üstüme alcam çizikler ve sıyrıklar önemli deil boyatırım ama ağır kaza geçirmemiş olcak plakalı olcak eğer elinde buna benzer satmak istediği motoru olan konuya cevap yazsın ben oradan takip edeceğim
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
gecen bı az once bı cukuara gırdım yant az bıse kenerden uçukladı lastik patladı balatalar düştü neapcam bılemıyorum arka taker ... caba malıyetın ne kadar olur ya:salut::pale:
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
gecen bı az once bı cukuara gırdım yant az bıse kenerden uçukladı lastik patladı balatalar düştü neapcam bılemıyorum arka taker ... caba malıyetın ne kadar olur ya:salut::pale:

Yeni jant almaya kalkarsan 130tl olmasi lazim yanlis hatirlamiyorsam, balatayi felan yerinden dusurecek kadar vurduysan bunun isciligi cok pahali olur be kardes nasil bir cukurdu bu okadar hasar verdi ?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
büyük geçmiş olsun ne kadar da dikkatli olsak köstebek yuvalarından kaçmak zor
bende şuan çukurlar yüzünden 2 tekerim de patlak ve jantlarım hafif eğri geziyorum
yaptırsak ne olcak gene aynı şey =)

disk + balata 50 lira işçilik dahil mi bilmiyorum
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
ya aslında hata bende cok karalık bır yolda gdıyordum uzunları yaktım onumde araba wardı sırf arabanın ıcındekılerı ısıkla rahatsız edıyım dıe araba benden kacıodu pesıne takıldım 20 cm fln wadı cukur lanet olsun adamlar asfalt dokmus kanalizasyon cukurda kalınca gormedım daldım ıyıkı takla atmadık ta ilker bey bende ısızın gıbı mı yapsam ztn arka fren tutumuyor :D ön teker saglam ama :D
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
ya aslında hata bende cok karalık bır yolda gdıyordum uzunları yaktım onumde araba wardı sırf arabanın ıcındekılerı ısıkla rahatsız edıyım dıe araba benden kacıodu pesıne takıldım 20 cm fln wadı cukur lanet olsun adamlar asfalt dokmus kanalizasyon cukurda kalınca gormedım daldım ıyıkı takla atmadık ta ilker bey bende ısızın gıbı mı yapsam ztn arka fren tutumuyor :D ön teker saglam ama :D

Birazda hata sende ama:mrgreen: Neden arabanin icindekileri rahatsiz ediyorsun uzunlari yakarak? :) Sen bence git 50-60tl ver o arka fren i yaptir, sonrada o eyik arka janti ne kadar duzelttire bilirsen duzelttir, yada git 2.el birtane al tak. Ney yap et, o arka freni yaptir. Senin guvenligin icin:rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
Birazda hata sende ama:mrgreen: Neden arabanin icindekileri rahatsiz ediyorsun uzunlari yakarak? :) Sen bence git 50-60tl ver o arka fren i yaptir, sonrada o eyik arka janti ne kadar duzelttire bilirsen duzelttir, yada git 2.el birtane al tak. Ney yap et, o arka freni yaptir. Senin guvenligin icin:rendeer:

evet dogru soluyorsun
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ya aslında hata bende cok karalık bır yolda gdıyordum uzunları yaktım onumde araba wardı sırf arabanın ıcındekılerı ısıkla rahatsız edıyım dıe araba benden kacıodu pesıne takıldım 20 cm fln wadı cukur lanet olsun adamlar asfalt dokmus kanalizasyon cukurda kalınca gormedım daldım ıyıkı takla atmadık ta ilker bey bende ısızın gıbı mı yapsam ztn arka fren tutumuyor :D ön teker saglam ama :D

gecmiş olsun.jant kötüyse hiç düzeltmeye uğraştırma pek düzen tutmaz genelde düzeltirken çatlar zaten.yeni jant takman hem sağlığın hem cebin için daha mantıklı,fren kaliperi dısk balata komple takım işçilikle beraber 70 80 lırayı geçmez.dıkkatli ol kardeşim ne işin var senin arabanın peşinde? ya daha kötü bi olay gelseydi başına. aileni sevenlerini düşünüyorsan heleki bu zamanda çok dikkatli olmalısın yoksa tahtalıköy yakındır:p:p kısacası 200lıra sıkışmış senin motora şimdiden kolay gelsin:rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
evet arabaların kıçlarından giderken ansızın çıkan çukurlardan bence çok çektim, çekiyorum =)
egzozum da şuan zangır zangır ötüyor gaz verince.
Bidaha ki maaş ayında okkalı bi tadilata gircek motor :)
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
gecmiş olsun.jant kötüyse hiç düzeltmeye uğraştırma pek düzen tutmaz genelde düzeltirken çatlar zaten.yeni jant takman hem sağlığın hem cebin için daha mantıklı,fren kaliperi dısk balata komple takım işçilikle beraber 70 80 lırayı geçmez.dıkkatli ol kardeşim ne işin var senin arabanın peşinde? ya daha kötü bi olay gelseydi başına. aileni sevenlerini düşünüyorsan heleki bu zamanda çok dikkatli olmalısın yoksa tahtalıköy yakındır:p:p kısacası 200lıra sıkışmış senin motora şimdiden kolay gelsin:rendeer::rendeer:

komple bakıma sokcam ztn cok yoruldu motor ya .. cvbın ıcın teskkur ederım:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

evet arabaların kıçlarından giderken ansızın çıkan çukurlardan bence çok çektim, çekiyorum =)
egzozum da şuan zangır zangır ötüyor gaz verince.
Bidaha ki maaş ayında okkalı bi tadilata gircek motor :)

ya bende gezden elımi çekınce motor yavaslıyor bıde :D anlamadım gıttı ya
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
motoru werdım 175 tl ıstedı adam bıd kırmızı jant yerıne mavı takalım dedı baska yok fln orjınalmıs heralde offf:salut:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
5
Selam Arkadaşlar.. ikinci el motor almayı düşünüyordum vazgeçtim sıfır km bi motor alacağım.. yalnız 151 RS mi Yoksa 150 ZC mi alacağım karar veremedim.. açıkçası RS yi biliyorum nasıl oldğunu arkadaşımda vardı yaklaşık 1,5 sene bindim ara sıra da olsa.. fakat zc hakkında pek bilgim yok forum sayfasına baktım etkileyici bi cevap alamadım.. sizce RS mi ZC mi
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
Selam Arkadaşlar.. ikinci el motor almayı düşünüyordum vazgeçtim sıfır km bi motor alacağım.. yalnız 151 RS mi Yoksa 150 ZC mi alacağım karar veremedim.. açıkçası RS yi biliyorum nasıl oldğunu arkadaşımda vardı yaklaşık 1,5 sene bindim ara sıra da olsa.. fakat zc hakkında pek bilgim yok forum sayfasına baktım etkileyici bi cevap alamadım.. sizce RS mi ZC mi

benım gorsum le sana bı tek yanıt werıcem 151 rs ona bın çakar o mondıalın en dandik modellerınden
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
Selam Arkadaşlar.. ikinci el motor almayı düşünüyordum vazgeçtim sıfır km bi motor alacağım.. yalnız 151 RS mi Yoksa 150 ZC mi alacağım karar veremedim.. açıkçası RS yi biliyorum nasıl oldğunu arkadaşımda vardı yaklaşık 1,5 sene bindim ara sıra da olsa.. fakat zc hakkında pek bilgim yok forum sayfasına baktım etkileyici bi cevap alamadım.. sizce RS mi ZC mi

Bende 151 RS var ve benim arkadasda birtane 150 ZC var. Birgun dedim kendi kendime, ''bu zc'lerin surusu nasil'' diye, arkadasa sordum bir tur atalimmi diye, motorlari denistik ve kucuk bir gezinti yaptik. ilk fark ettigim sey, ZC'nin ne kadar yuksek ve zor döndugu oldu gercekten. RS'i surerken hic bir sorun yasamiyor insan virajlara girerken, sana guvence veriyor sanki motor ama ZC'ye aynisini söyleyemem, onunla viraja girerken sanki ustunden dusecekmissin gibi oluyor :p ama RS'i tek bir konuda tokatlar oda frenleri. Cok, cok super frenleri var ZC'nin. Performansa gelince, motordan motora denisebilir demek lazim. Benim RS ile arkadasin ZC arasinda dag kadar fark var gercekten:cyclopsan RS'e tam gaz verdinmi motor direk kafayi dikiyor, motorun sesi daha ''canli'' geliyor insana, ZC'nin salyangoz tipi egsozu sesi minimum seviyeye indirmis gercekten, birde cok fena zirilti yapiyor, kronik sorun! Eher RS'in 300TL'lik farkini ödeye bilirsen RS derim sana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst